[a6 c5 1.8T] Zamek od kierowcy Pilnie...
[a6 c5 1.8T] Zamek od kierowcy Pilnie...
WItam, od 2 dni pojawil sie problem ze zamkniete drzwi kierowcy nie chca sie otworzyc bolec idzie na sekunde do gory i spowrotem zamyka drzwi przez co ze sniegiem na butach musze wchodzic od pasazera jest to strasznie ciezkie;p i nie wygodne prosilbym o pomoc jezeli ktos sie orientuje w temacie . To wazne dla mnie z góry dzieki za pomoc fajnie jak by sie ktos wypowiedzial na ten temat... A najlepiej jak najlepiej zeby to zlikwidowac...eh
Witam,
Wypowiem sie w 3 tematach w jakich bralem udzial wlasnie na temat zamka. Tymczasowo zaradziłem na nie wyskakiwanie bolca. W niedziele rozebralem boczek, widac bylo na zamku u gory lekka rose .. .mozna powiedziec nawet kropli nie bylo tylko szron:) ile moglem siegnelem oczyscilem i wytarłem to (Polecam patyczki do uszu;p).
Reszte zalatwiłem Wd-40 pryskajac gdzie sie uda i starajac sie tak zeby jak najlepiej trafil w kazdy zakamarek i żeby mogl oczyscił wszystko Przy okazji klamke z kazdej strony wd potraktowałem.
Nastepnie wziełem smar(towot) i także ile udalo mi sie siegnac tyle wszytsko nasmarowalem spręzynki itp. gdzie mogla dostac sie woda i lekko przy temp. minusowej trzymać. NA noc samochod zamknelem.
Przypomne ze zamek mi łapał juz przy -3 stopniach. I tak samo po tym zabiegu bylo w poniedzialek ...samochod zlapal przy -4 wiec pomyslalem że nic to nie dało i sobie darowałem.
POjezdziłem przez jakis czas w Pon. Oczywiscie mocno w aucie nagrzałem bo jestem zmarzluch;p Z poniedziałku na wtorek zakmnełem auto:) Teraz wstałem zobaczyc co i jak jest -11 zameczek sie pieknie otworzył co wywołało usmiech na mojej twarzy.
W nocy pewnie było okolo -15 i widac nie złapało. Zobacze jak bedzie dalej dzisiaj i jutro mam jeszcze smar w spreju tym napewno siegne i naloze ile chce w kazde miejsce ale jak narazie problem ustał.
Wazne bylo nagrzac i osuszyc to miejsce po nałożeniu i oczyszczeniu tego:) Ja jezdziłem okolo 3h. Mysle ze mozan osuszyc to tez suszarka no mi sie udalo jezdzac akurat. Uwazam że trafilm w miejsce gdzie lapalo bo nie obiesuje ze jak sie nie trafi w miejsce tam gdzie robi sie rosa... to bedzie efekt.
Napewno po całej nocy przy -11 i nie złapało a nawet i wiekszej napewno.
Proponuje zrobic tak nawet 1h roboty nie ma. I dac znac czy pomoglo.
Pozdrawiam no i efektywnej naprawy! żeby sie udało.
Wypowiem sie w 3 tematach w jakich bralem udzial wlasnie na temat zamka. Tymczasowo zaradziłem na nie wyskakiwanie bolca. W niedziele rozebralem boczek, widac bylo na zamku u gory lekka rose .. .mozna powiedziec nawet kropli nie bylo tylko szron:) ile moglem siegnelem oczyscilem i wytarłem to (Polecam patyczki do uszu;p).
Reszte zalatwiłem Wd-40 pryskajac gdzie sie uda i starajac sie tak zeby jak najlepiej trafil w kazdy zakamarek i żeby mogl oczyscił wszystko Przy okazji klamke z kazdej strony wd potraktowałem.
Nastepnie wziełem smar(towot) i także ile udalo mi sie siegnac tyle wszytsko nasmarowalem spręzynki itp. gdzie mogla dostac sie woda i lekko przy temp. minusowej trzymać. NA noc samochod zamknelem.
Przypomne ze zamek mi łapał juz przy -3 stopniach. I tak samo po tym zabiegu bylo w poniedzialek ...samochod zlapal przy -4 wiec pomyslalem że nic to nie dało i sobie darowałem.
POjezdziłem przez jakis czas w Pon. Oczywiscie mocno w aucie nagrzałem bo jestem zmarzluch;p Z poniedziałku na wtorek zakmnełem auto:) Teraz wstałem zobaczyc co i jak jest -11 zameczek sie pieknie otworzył co wywołało usmiech na mojej twarzy.
W nocy pewnie było okolo -15 i widac nie złapało. Zobacze jak bedzie dalej dzisiaj i jutro mam jeszcze smar w spreju tym napewno siegne i naloze ile chce w kazde miejsce ale jak narazie problem ustał.
Wazne bylo nagrzac i osuszyc to miejsce po nałożeniu i oczyszczeniu tego:) Ja jezdziłem okolo 3h. Mysle ze mozan osuszyc to tez suszarka no mi sie udalo jezdzac akurat. Uwazam że trafilm w miejsce gdzie lapalo bo nie obiesuje ze jak sie nie trafi w miejsce tam gdzie robi sie rosa... to bedzie efekt.
Napewno po całej nocy przy -11 i nie złapało a nawet i wiekszej napewno.
Proponuje zrobic tak nawet 1h roboty nie ma. I dac znac czy pomoglo.
Pozdrawiam no i efektywnej naprawy! żeby sie udało.
A6 C4 2.5tdi
A6 C5 1.8T
Seat Cordoba 1.9 TDi
Renault Thalia 1.4 v8
Renault Megane Coach 1.4 16v
Vw Passat 1.9 TDIi
A6 C5 1.8T
Seat Cordoba 1.9 TDi
Renault Thalia 1.4 v8
Renault Megane Coach 1.4 16v
Vw Passat 1.9 TDIi
Też mnie trapi ten problem od jakiegoś czasu jak temperatura spada do około -10 i więcej. Dziś musiałem wchodzić przez tylne drzwi. Zastanawiam się nad wymianą zamka. Dziwi mnie to że tylne otwierają się bez problemu a przednie nie chcą.
szneider
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
BYŁO-VECTRA A1.6,PASSAT B3GT1.8,OMEGA A 2.0,GOLF II 1.3,TOLEDO 2.0GT,PASSAT B3 2.0,VENTO 1.8,MAZDA 626 2.0,2.0D,BRAVO 1.4,AUDI B4 2.0,2.3,1.9TDI,AUDI 100C4 2.5TDI,A6 C4 1.9TDI,A6 C4 2.5TDI,A4 1.9TDI (90,110ps),PASSAT B5 1.9TDI (115,130),AUDI A6C5 2.5TDI,AUDI A4,A6 1.9TDI(130),SHARAN1.9TDI
Witajcie Panie i Panowie
taki niestety urok naszych furek, z racji wieku skończył się smar w zamkach do tego doszedł syf który dostał się do zamka i niestety wilgoć ma gdzie się trzymać i zamarzać
trzeba wyjąć zamek, rozebrać, wymyć jakąś benzynką, wysuszyć i nasmarować np. takim czymś G052778A2 i cieszyć się nowym zamkiem
Ps. VW i skody też tak mają
Pozdrawiam.
taki niestety urok naszych furek, z racji wieku skończył się smar w zamkach do tego doszedł syf który dostał się do zamka i niestety wilgoć ma gdzie się trzymać i zamarzać
trzeba wyjąć zamek, rozebrać, wymyć jakąś benzynką, wysuszyć i nasmarować np. takim czymś G052778A2 i cieszyć się nowym zamkiem
Ps. VW i skody też tak mają
tylne są rzadziej używane niż przednieszneider pisze:...Dziwi mnie to że tylne otwierają się bez problemu a przednie nie chcą.
Pozdrawiam.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
-ąłem.Tipp-ex pisze:siegnelem ... wziełem ... zamknelem
Moje czepianie się nie wynika ze złej woli, po prostu warto kultywować poprawność naszego języka. A to niestety popularny błąd.
A na zamki ja stosuję metodę suszarkową - jak nie mogę zamknąć albo otworzyć to dmucham suszarką aż odtaje. Smarowanie i oczyszczanie mechanizmów zostawiam sobie na wiosnę Na razie na szczęście problem dotyczy drzwi z prawej strony.
Orientujesz się jaki jest koszt takiego wynalazku i czy można go czymś z powodzeniem zastąpić?piter_084 pisze:rozebrać, wymyć jakąś benzynką, wysuszyć i nasmarować np. takim czymś G052778A2 i cieszyć się nowym zamkiem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Kupuję taki smar dostępny w każdym sklepie motoryzacyjnym.mwx pisze:Orientujesz się jaki jest koszt takiego wynalazku i czy można go czymś z powodzeniem zastąpić?
Nazywa się "biały smar w spray" lub podobnie i z powodzeniem smaruje zamki, kłódki, suwadła itp
Nie ma właściwości czyszczących jak WD 40 i dlatego można to stosować też do mosiężnych kłódek i zamków. Wypiera wodę ale najlepsze zestawienie to wysuszenie jak pisze mwx, a potem nasmarowanie takim smarem. Kosztuje grosze: jakieś 10- 20 zł.
Doskonale smaruje też linki i cięgła
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
To co podałem w serwisie kosztuje 32złTipp-ex pisze:Orientujesz się jaki jest koszt takiego wynalazku i czy można go czymś z powodzeniem zastąpić?piter_084 pisze:rozebrać, wymyć jakąś benzynką, wysuszyć i nasmarować np. takim czymś G052778A2 i cieszyć się nowym zamkiem
ale tak jak pisze mój przedmówca może to byc każdy biały smar w sprayu firmy BOLL, WURTH itd.
dodam jeszcze że ten oryginalny VW/AUDI napewno w niskich temperaturach zachowuje swoje właściwości oraz działa jako odmrażacz, naprawde polecam.
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga