Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.0] po wymianie pierścieni

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Dave76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 04 cze 2010, 13:07
Lokalizacja: Opole

[A6 C5 2.0] po wymianie pierścieni

Post autor: Dave76 » 27 lis 2010, 12:11

Witam.

Mam samochód po wymianie pierścieni, bo palił olej. Był wyjmowany silnik. Odbierając samochód strasznie drżał na każdych obrotach i buczało na dodatek. Mechanik mówił, że to kwestia dotarcia pierścieni (niby do 1500km trzeba dotrzeć...). Dalej pozostał problem, z samochodu bezgłośnego zrobił się autobus miejski. Wszystkie szyby drżą, deska również. Na dodatek tydzień po odbiorze auta, zerwało się złącze elastyczne, które wymieniałem w kwietniu...wątpliwe zatem, żeby tak szybko pękło z eksploatacji...? Przy wymianie złącza panowie powiedzieli, że katalizator jest uszkodzony, że to jest przyczyną tego buczenia.

Tak naprawdę, samochód chodził lepiej przed naprawą...co mam zrobić?

Proszę o poradę, co mam zrobić, żeby pozbyć się wszystkich usterek.

Ewentualny kontakt, dave76_1990@tlen.pl

[27.11.2010r. godz. 12.42]

Poprawione :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 27 lis 2010, 12:43 przez Dave76, łącznie zmieniany 2 razy.

Dave76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 04 cze 2010, 13:07
Lokalizacja: Opole

Post autor: Dave76 » 01 gru 2010, 18:39

Ponawiam problem.

Awatar użytkownika
M0NEER
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 648
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dubai

Post autor: M0NEER » 01 gru 2010, 19:12

Kolego, może lepiej wybierz się do fachowca od VW i Audi, bo ten mechanik chyba Ci auto na szrot wyprowadzi :!:

Silnik 2.0 benzyna z 2003 r. to chyba rzadkość...

Dave76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 04 cze 2010, 13:07
Lokalizacja: Opole

Post autor: Dave76 » 03 gru 2010, 22:44

Powiedzcie u kogo mogę zostawić samochód ze świętym spokojem, że wrócę nim całym i zdrowym. Mam małe obeznanie w warsztatach na terenie Opola.

Jakich polecacie na terenie Opolskiego i ÂŚląskiego?

8-)

danolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 31 mar 2009, 08:42
Lokalizacja: Belgia

Post autor: danolek » 05 gru 2010, 12:12

Moim zdaniem cos porobili z poduszkami do silnika - lacznik elastyczny wydechu zrywa sie czesto od zuzytych poduszek. do tego drgania i wibracje - moze to jest problem

Awatar użytkownika
rasti86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 23 lip 2010, 17:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: rasti86 » 05 gru 2010, 13:45

danolek pisze:Moim zdaniem cos porobili z poduszkami do silnika - lacznik elastyczny wydechu zrywa sie czesto od zuzytych poduszek. do tego drgania i wibracje - moze to jest problem

Jestem podobnego zdania, wjedź sobie gdzieś na kanał i sprawdź czy masz wydokrecane wszystkie podsuszki. Mi raz jednej nie dokręcili i przy ruszaniu tez wszystko wibrowało i słychać było dźwięk jakby silnik miał zaraz wylecieć.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly

Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T

garret
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 09 gru 2010, 17:36
Lokalizacja: warszawa

Post autor: garret » 09 gru 2010, 18:31

silnik nie drga od pierscieni. drgania sa tylko podczas jazdy czy telepie tez na jalowym?

Dave76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 04 cze 2010, 13:07
Lokalizacja: Opole

Post autor: Dave76 » 09 gru 2010, 22:26

Na jałowym auto zachowuje się normalnie, nic nie drga. Po przekroczeniu 2000 obr/min auto buczy, szyby trzęsą się...teraz przy wymianie tarcz i klocków mechanicy, ale byłem u innego niż przy wymianie pierścieni, zasugerowali, że jest do wymiany katalizator. Czy to może być przyczyna tego wszystkiego? Poza tym...co może być powodem uszkodzenia katalizatora...? Bo wszystko zaczęło się dziać, jak wyjechałem od mechanika. Najpierw pękło złącze elastyczne, później ten katalizator. Przypomnę, że był wyjmowany silnik...

Pozdro i dzięki za odpowiedzi :) czekam na kolejne :)

P.S. Jakiego mechanika polecacie w rejonie Opola, Katowic...?

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 10 gru 2010, 22:56

może koło dwumasowe ci uwalili i teraz rzuca silnikiem.... może coś nie dokręcone i wibracje robi ?!

garret
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 09 gru 2010, 17:36
Lokalizacja: warszawa

Post autor: garret » 16 gru 2010, 23:02

jezeli poduchy nie skrecone to wystepowaloby charakterystyczne pukanie przy naglym hamowaniu, dynamicznym ruszeniu i rozruchu. jak dwumas w dobrej kondycji to moze byc to rozrzad. jezeli jest nawet minimalnie zle ustawiony to temoeratura na wydechu moze drastycznie rosnac co moze doprowadzic do przegrzania sie niektorych podzespolo i nawet do uszkodzenia silnika. tak na prawde powodow moze byc milion nawet nieprawidlowo zlozone polosie. jedz do dobrego mechanika wswoim rejonie ktory solidnie podejdzie do tematu. nie ma co rzezbic

Dave76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 04 cze 2010, 13:07
Lokalizacja: Opole

Post autor: Dave76 » 25 sty 2011, 20:27

Dzięki wielkie Panowie za porady. Auto jest w dobrych rękach. Co się okazało: rozrząd był źle ustawiony przy składaniu. A wibracje ustały po dotarciu się pierścieni. Nie wiem jaki to ma związek...ale przestało. Ale, już po wszystkim. Teraz to pewnie autko będzie chodziło jak nóweczka :)

Pozdro, proszę o zamknięcie tematu.

fire driver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 kwie 2010, 19:52
Lokalizacja: kazimierza

Post autor: fire driver » 13 sty 2012, 22:09

Dave76 mam pytanko
Dlaczego zmieniałeś pierścienie?

Kamilvti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 30 lip 2010, 18:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Kamilvti » 15 sty 2012, 01:03

bo mu palil olej
Jesli pomoglem wcisnij Pomógł :)

fire driver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 kwie 2010, 19:52
Lokalizacja: kazimierza

Post autor: fire driver » 15 sty 2012, 18:38

ile palił tego oleju i czy po wymianie przestał ,bo ja mam taki sam problem i zastanawiam się nad wymianą

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 18 sty 2012, 20:54

tylko po co do wymiany pierscieni wyjmowali silnik ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja