[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...
Miałem pierwszą fazę tej awarii, nie odblokowywało mi kolumny po włożeniu kluczyka i nie blokowało po wyjęciu. FIS krzyczał "Ignition Lock!". Temat rozwiązałem kupując zestaw naprawczy (3 mikrostyki i przekażnik) z alledrogo za 150 zeta, można taniej z Aliexp ale ja czekać nie mogłem. Jeżeli komuś lutowanie nie jest obce, z pewnością sobie poradzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 06 paź 2012, 20:39
- Lokalizacja: Zagórz
Witam :D Przeczytałem cały wątek i mam podobny problem z tą różnicą, że prawie we wszystkich przypadkach blokowało kierownicę u mnie jest ona odblokowana. Przestawiłem wieczorem auto wyciągam kluczyk nie słychać blokady, rano przychodzę wkładam kluczyk i nic ani blokada nie ruszyła się ani nie ma zapłonu. I tu moje pytanie czy w moim przypadku tak samo trzeba skasować błąd i odłączyć rygiel?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Witam wszystkich. Jak narazie od tygodnia jestem nieszczęśliwym posiadaczem a6 c6. Wczoraj i mnie dopadła przypadłość z brakiem zapłonu i reakcji blokady kierownicy (cały czas zablokowana). Czy jest ktoś w okolicach Lublina kto pomógł by mi to ogarnąć? Ewentualnie może ktoś ma kontakt do takiej osoby? Z góry dzięki za pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 mar 2019, 21:05
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białogard
Witam kolegów. Chciałem się podłączyć pod temat bo u mnie ostatnio wystąpił problem tez z brakiem reakcji na włożenie klucza do stacyjki. Myślałem ze aku padł poszedłem po prostownik żeby podłączyć włączyłem do prądu i chciałem w mmi zobaczyć poziom aku. O dziwo 100% kierownica się odblokowana kontrolki się zaświeciły. Odłączyłem prostownik po minucie i zapalił normalnie.Myslalem ze jakaś anomalia później było ok
Jednak po 3 tyg problem wrócił (żona zameldowała ) bo mnie nie ma.Polecilem jej jednak żeby zamknęła centralny z pilota i otworzyła jeszcze raz. Po kilku próbach z zamkiem „zobaczyl kluczyk” i odpalił
Później problem się zacząć nasilać ale kazałem jej spróbować zamknąć i otworzyc z kluczykiem w zamku
O dziwo poskutkowało na99% Czasem musi kilka prób z kluczykiem w zamku żeby zadziałało.
Wyglada to tak jak by zamek nie widział ze został otwarty i nie pozwala na start???Co o tym myślicie???
Jednak po 3 tyg problem wrócił (żona zameldowała ) bo mnie nie ma.Polecilem jej jednak żeby zamknęła centralny z pilota i otworzyła jeszcze raz. Po kilku próbach z zamkiem „zobaczyl kluczyk” i odpalił
Później problem się zacząć nasilać ale kazałem jej spróbować zamknąć i otworzyc z kluczykiem w zamku
O dziwo poskutkowało na99% Czasem musi kilka prób z kluczykiem w zamku żeby zadziałało.
Wyglada to tak jak by zamek nie widział ze został otwarty i nie pozwala na start???Co o tym myślicie???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie łącz tego z centralnym zamkiem, to tylko przypadek.
Zacinająca się blokada kierownicy na początku dawała takie objawy, że jak próbujesz po kilku minutach to niby działa.
Z czasem będzie coraz gorszej także szykuj się na naprawę lub odcięcie blokady na stałe.
Zacinająca się blokada kierownicy na początku dawała takie objawy, że jak próbujesz po kilku minutach to niby działa.
Z czasem będzie coraz gorszej także szykuj się na naprawę lub odcięcie blokady na stałe.
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 mar 2019, 21:05
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białogard
Witam wróciłem dziś i podpiąłem tester v scan w adresie 05 pokazało mi 2 błędyyarowsc pisze:i VCDS-em zrób odczyt z adresu "05". a najlepiej auto-scan wozu
000956 Klucz 2 Pozycja wczesna nie osiągnięta
001176 Klucz otwarty obwód
Czy to oznacza wymianę tych 4 elementów o których jest mowa wcześniej tzn mikrostyki????
Oznaczenie blokady to 4F0910852
Witam wszystkich
I mnie dopadł problem z J518 z tym że u mnie objawia się inaczej czy miła ktoś podobny problem a mianowicie miałem podłączoną ładowarkę z telefonem do gniazda zapalniczki i po wyłączeniu samochodu i wyciągnięciu kluczyka blokada zadziałała a po włożeniu kluczyka brak reakcji ( ładowarka w gnieździe z podłączonym telefonem) zaznaczę że ładowarka sprawna 100% jak tylko odłączę ładowarkę i ponownie włożę kluczyk blokada pracuje poprawnie dzieje się to tylko po podłączeniu ładowarki do zapalniczki wraz telefonem jak odłączę telefon a postawie ładowarkę podłączoną bez obciążenia to sterownik działa poprawnie.
Sprawdzałem to wielokrotnie.
Akumulator sprawny.
Błędów brak
Pojawia się błąd jak przekręcam kluczyk by odpalić( brak zapłonu) błąd immobilizer - brak możliwości połączenia się z modułem Elektronika 1 25 immobilizer by sprawdzić błąd
W Engine odczyt immobilizera poprawny
Trochę brakuje mi pomysłów.
Sprawdzałem VCDS 19.6
Pozdrawiam
I mnie dopadł problem z J518 z tym że u mnie objawia się inaczej czy miła ktoś podobny problem a mianowicie miałem podłączoną ładowarkę z telefonem do gniazda zapalniczki i po wyłączeniu samochodu i wyciągnięciu kluczyka blokada zadziałała a po włożeniu kluczyka brak reakcji ( ładowarka w gnieździe z podłączonym telefonem) zaznaczę że ładowarka sprawna 100% jak tylko odłączę ładowarkę i ponownie włożę kluczyk blokada pracuje poprawnie dzieje się to tylko po podłączeniu ładowarki do zapalniczki wraz telefonem jak odłączę telefon a postawie ładowarkę podłączoną bez obciążenia to sterownik działa poprawnie.
Sprawdzałem to wielokrotnie.
Akumulator sprawny.
Błędów brak
Pojawia się błąd jak przekręcam kluczyk by odpalić( brak zapłonu) błąd immobilizer - brak możliwości połączenia się z modułem Elektronika 1 25 immobilizer by sprawdzić błąd
W Engine odczyt immobilizera poprawny
Trochę brakuje mi pomysłów.
Sprawdzałem VCDS 19.6
Pozdrawiam
chip tuning 177 KM 404 Nm
Witam ! Jak kolega wyżej napisał wymiana stacyjki. Miałem podobny problem ,po wymianie wszystko wrociło do normy. Wazne zeby dobrac stacyjke po numerach, pod skrzynie manualna lub automatyczna i mozliwie najmlodsza.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2020, 23:15 przez kamil24v6, łącznie zmieniany 1 raz.
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew