Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 2.5TDI] ruch sztangi od turbo....

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Neos97
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 15 sie 2010, 01:15
Lokalizacja: Wodzisław Śl

[Audi A6 2.5TDI] ruch sztangi od turbo....

Post autor: Neos97 » 15 lis 2010, 20:03

Witam was mam pare pytań i próśb związane z ruchem sztagi od turbo czyli to co idzie do tzw. gruchy Miałem zapieczone kierownice więc WD40 i heja dzisiaj chodzą delikatnie płynnie z 2cm w górę i w dół . Zauważyłem że sztanga na wyłączonym silniku jest całkowicie na dole lecz po włączeniu silnika idzie prawie do końca do góry z 1,5cm jak się doda gaz to opada idzie do góry i zostaje w górze znowu na 1,5cm Nagram jutro filmik i sie postaram go tu wrzucić. U was też tak chodzi czy to wina np zepsutej gruszki albo N75 ??? Jak ściągne wąż od gruszki to czuć jak zasysa palec. a jak dmuchne w wężyk odłączony od N75 który idzie do gruszki to się nie da a jak ciągne to sztanga idzie do góry lecz gdy go szybko zatkam palca to i tak sztanga prawie do końca opadnie moze z 0,5cm u góry zostanie czy tak powinno być??? też tak macie jeśli możecie sprawcie... Bo nie moge znaleść powodu braku mocy auta Jeszcze jedno mnie ciekawi kiedy wejde w Vag 4.9 w blok 11 to na wolnych obrotach pisze ciśnienie doładowania zalecane 1000 a na dole aktualne 949 i jak się doda to zalecane wzrasta a aktualne zwrasta ale falując Czemu???

pinio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 23 sie 2009, 15:45
Lokalizacja: Małopolska Irlandia

Post autor: pinio » 15 lis 2010, 23:07

Witam
Mam pytanie jak wyczyściłeś kierownice jakim sposobem wd40 jak ty to zrobiles bo ja bym to sobie tez zrobił tylko nie rozumiem jak gdzie lałeś to wd-40 bo ja może cie źle rozumie może rozruszałeś sztangę na gruszce no nie wiem jeżeli byś mógł to opisz to bardziej
dzięki

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 15 lis 2010, 23:24

to chyba jedyny, uczciwy i bezpośredni sposób na ingerencje (preparatem) w zmienną geometrii bez demontażu turbiny(o innych nie słyszałem) :

all-plyn-do-czyszczenia-turbo-vt22220.htm#302781

WD40 to sobie można "psiknąć" zapieczoną śrubkę <rotfl> <smuty> :-P
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Neos97
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 15 sie 2010, 01:15
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: Neos97 » 15 lis 2010, 23:44

odkręciłem całą gruszkę i tam gdzie ta śruba lałem Wd40 i preparatem do czyszczenia gaźników itp a potem ruszałem tą sztangą przez 15min i na następny dzień tak samo a teraz jak jest gruszka od czasu do czasu wezme śrubokręt i ruszam sobie sztangą bo jak jest gruszka założona to w palcach nie bardzo małe dojście i ciężko Teraz jak ściągne wężyk z podciśnienia to gruszka opada swobodnie a jak założe błyskawicznie bez zacięć idzie do góry.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga