Panowie,
właśnie wróciłem z warsztatu i walczę z wymianą skrzyni biegów. Całe popołudnie spędziłem w garażu a skrzynia wciąż na swoim miejscu <smuty> Poległem na ostatnich trzech śrubach mocujących koło zamachowe i sprzęgło hydrokinetyczne.
W którym miejscu jest dostęp do tych śrub bo chyba jutro spalę to Audi :evil:
Może ma ktoś jakąś serwisówkę albo innego manuala bo to pierwszy mój automat w życiu
[A6 C4 2.8 ACK] Rozdzielenie silnika i skrzyni automat
Martini81 zapewne uporałeś się z problemem jak nie to ...
niedawno przerabiałem ten temat. Ja by wykręcić te 3 śruby wykorzystałem otwór po wyjętym rozruszniku. Wyciągałem skrzynie tez quattro samą bez silnika i wiem że drugi raz już się tak podejść nie dam - najlepiej zdemontować razem z silnikiem szybciej i mniej stresowo.
naświetlenie sprawy (Silnik mam ACK ):
PS napisz jak ci poszło i czemu w ogóle wyciągasz?
Ja swoją wyciągałem ponieważ kupiłem z uszkodzonym automatem (jeździł tylko w tył i to słabo) po wyjęciu okazało się że wg wlepy w bagażniku w aucie powinna być skrzynia o oznaczeniu CYS i byłem przekonany że tak jest a siedziała CRG czyli od S6 o czym wybitny sprzedawca nie powiedział albo sam nie wiedział. Oznaczało to tylko jedno - kapitalny remont gdyż skrzynie te działaja z innymi mostami :evil:.
niedawno przerabiałem ten temat. Ja by wykręcić te 3 śruby wykorzystałem otwór po wyjętym rozruszniku. Wyciągałem skrzynie tez quattro samą bez silnika i wiem że drugi raz już się tak podejść nie dam - najlepiej zdemontować razem z silnikiem szybciej i mniej stresowo.
naświetlenie sprawy (Silnik mam ACK ):
PS napisz jak ci poszło i czemu w ogóle wyciągasz?
Ja swoją wyciągałem ponieważ kupiłem z uszkodzonym automatem (jeździł tylko w tył i to słabo) po wyjęciu okazało się że wg wlepy w bagażniku w aucie powinna być skrzynia o oznaczeniu CYS i byłem przekonany że tak jest a siedziała CRG czyli od S6 o czym wybitny sprzedawca nie powiedział albo sam nie wiedział. Oznaczało to tylko jedno - kapitalny remont gdyż skrzynie te działaja z innymi mostami :evil:.
Moja skrzynia na razie wisi na tych trzech idiotycznych śrubach i podporze z tyłu :D
Jak na razie kupiłem inne auto i Audi stoi w garażu - wezmę się za to po Nowym Roku. Bo naprawdę wyciągnięcie tej skrzyni to masakra jakaś. Ale znalazłem kontakt do magika od automatów i będziemy walczyć razem.
Przy ostatniej S6 powiedziałem sobie że nigdy więcej Audi do roboty, bo naprawdę potrzebne jest wiadro relanium do każdej sztuki.
Moja skrzynia ma spalone tarczki z powodu niskiego poziomu oleju, ale mam drugą na podmianę i tak jak u Ciebie jeździła tylko do tyłu.
Okręcałeś kolektor wydechowy z prawej głowicy żeby wyciągnąć rozrusznik?
Jak na razie kupiłem inne auto i Audi stoi w garażu - wezmę się za to po Nowym Roku. Bo naprawdę wyciągnięcie tej skrzyni to masakra jakaś. Ale znalazłem kontakt do magika od automatów i będziemy walczyć razem.
Przy ostatniej S6 powiedziałem sobie że nigdy więcej Audi do roboty, bo naprawdę potrzebne jest wiadro relanium do każdej sztuki.
Moja skrzynia ma spalone tarczki z powodu niskiego poziomu oleju, ale mam drugą na podmianę i tak jak u Ciebie jeździła tylko do tyłu.
Okręcałeś kolektor wydechowy z prawej głowicy żeby wyciągnąć rozrusznik?
Odkręcałem tylko połączenie (3 śruby na stronę ) za sondą lambda z lewej jak i prawej strony, po czym wytargałem tą część z katalizatorami poza auto, wg mnie tak jest wygodniej a poza tym przy okazji chciałem dokonać przeglądu całego układu wydechowego bo miałem skorodowane te łączniki po środku układu przed tłumikami.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 19 sty 2011, 19:16
- Lokalizacja: Giełczew
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga