[A6 C5 2.5 TDI 150km] rano kopci na biało
[A6 C5 2.5 TDI 150km] rano kopci na biało
Witam, wiem, że temat poruszany był setki razy, ale... Po nocy gdy odpalam Audiczke z rury wydobywa się biały (może leciuteńko szary) dym. Nie wydobywa się go nie wiem ile, że świata nie widać, raczej w miarę mało :D Nie wiem czy jest to para wodna czy nie bo... Oleju raczej nie bierze, a jak bierze to malutkie ilości. Znaczy się, 2 tys km temu wymieniłem olej i 3 tyg temu prawie nie było w ogóle, ale silnik był naprawiany kilka razy (nieczelne przewody, rozrząd, pompa wody, paliwowa ( w bagażniku) i dlatego zeżarło olej. Teraz jest ok. Płynu też nie bierze, po jeździe gdy odkręcę korek wlewu jest tyle ile było (no nie wiem, może 1mm mniej, miarki w oku nie mam). Dodam jeszcze, że na rozgrzanym silniku (po jeździe kilkukilometrowej) z nie wydobywa się żaden dym/spaliny. Nawet jak trochę doda się gaz. Po godzinnym, dwugodzinnym postoju dalej to samo, czyli lekki biały/szary ? dym. Czy to coś z silnikiem się dzieje, czy mam schizy?
Dziękuje.
Dziękuje.
Postanowiłem sprawdzić znowu olej i zonk, ubyło koło 200-250ml (1/3 pomiędzy max a min.) a przejechałem może 650km... (tyle, że ostatni raz sprawdzałem olej po nocce a teraz 2 godziny po jeździe). Może troszkę więcej. No i chyba troszkę chłodniczego ubyło. Na ciepłym silniku odkręcony wlew oleju nie podskakuje, na bagnecie ani korku nie ma "majonezu"... Auto kopci normalnie aczkolwiek dziwnie to pachnie jak się położę koło tłumika, ale nie jestem pewien czy to normalny zapach diesla czy olej... spadku mocy również nie ma...
Ostatnio zmieniony 08 lis 2010, 15:00 przez Reyes, łącznie zmieniany 1 raz.
Dołączam się do tematu kolegi. Mam bardzo podobnie. Tzn rano kopci na biało jak się rozgrzeje to jest ok. Jak auto postoi 2-3 h, odpalam to znowu z wydechu wydostaje się biały dym. Czy może to być związane z turbina czy nie bardzo? Mam pełno oleju w dolocie i turbo już nie pompuje tak jak powinno, czuć spadek mocy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
No tak, ale bierze mi trochę oleju i płynu chłodniczego ;fMarker pisze:myślę, że to jest para która wydobywa się z układu wydechowego teraz temperatury spadły auto szybko się wychładza i w wydechu zbiera się woda. Jeżeli podczas wyższych temperatur nie dymił to nie powinniście się martwic. Jak tak to należało by sprawdzić kąt wtrysku.
pozdrawiam.
z tym to już do mechanika na forum nikt ci raczej nie wywróży, jeżeli nie masz wycieków i silnik bierze to jest poważniejszy problemReyes pisze:No tak, ale bierze mi trochę oleju i płynu chłodniczego ;fMarker pisze:myślę, że to jest para która wydobywa się z układu wydechowego teraz temperatury spadły auto szybko się wychładza i w wydechu zbiera się woda. Jeżeli podczas wyższych temperatur nie dymił to nie powinniście się martwic. Jak tak to należało by sprawdzić kąt wtrysku.
pozdrawiam.
pozdrawiam
BDH quattro
Ta, mechanicy się na a6 znają zajebiście, aż się płakać chce.
Aha, znajomy napisał mi, że:
ALE, WIEM, ÂŻE SÂĄ TUTAJ FACHURY OD aUDI.na forum nikt ci raczej nie wywróży
Naprawdę? Czytałem, że ileś tam oleju ten silnik może brać, poza tym ma 11 lat...jeżeli nie masz wycieków i silnik bierze to jest poważniejszy problem
Aha, znajomy napisał mi, że:
Co tym sądzicie?a to że podpija to pewnie wina miejskiej jazdy na krótkich odcinkach i częste gaszenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
- D@mi@n 2.8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
- Lokalizacja: Wieluń
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga