A6C6 4.2 tyrkotanie przy odpalaniu
A6C6 4.2 tyrkotanie przy odpalaniu
Witam ! rano przy rozruchu na zimnym silniku słychać dziwne tyrkotanie trwa to kilka sekund co może być przyczyną ?czy może to napinacz ?może ktoś miał podobny problem?
cześć.czepo1 pisze:Witam ! rano przy rozruchu na zimnym silniku słychać dziwne tyrkotanie trwa to kilka sekund co może być przyczyną ?czy może to napinacz ?może ktoś miał podobny problem?
Twój silnik to FSI,w którym rozrząd jest bardzo podobny jak w silnikach 2,7 i 3,0 tdi-może i w nim występuje problem z napinaczami.
Od pewnego czasu chodzi mi po głowie zakup S6 jednak tak do roku 2002,potem montowali silniki FSI,których trochę się obawiam-tak samo zresztą jak sławnych tdi nowej generacji.
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
Masz 100% rację.sir KENnY XVIII pisze:falco, 4.2 335km z 2004 to nie jest FSI i z tego co sie orientuje problem napinaczy nie wystepuje w tym silniku
Ja dopiero dzisiaj się o tym dowiedziałem,czytając forum Audi a8.Teraz już wiem,że silnikBFM 246 kW to MPI,natomiast BVJ 257 kW to FSI/produkowany od 2006.
Za zamieszanie i wprowadzenie w błąd przepraszam :oops:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Żeby nie zakładać nowego temat o rozrzadzie, odświeże tutaj.
Chodzi o kanał 93 i nastawienie rozrzadu. Ostatnio zajrzałem tam i mam trochę rozbieżność. Jeden blok -4.0KW drugi -8.0Kw . Rozbieżność 4. Czy mam sie czym martwić czy wszystko raczej w normie? Cos tam czasem zagrzechota przy rozruchu ale rzadko i krótko.
Dodano: 2017-03-21, 13:26
Spróbuję jeszcze raz bez zakładania nowego tematu, moze ktos się zainteresuje i coś podpowie. Od pewniego czasu mam w swoim v8 tyrkotanie, grzechotanie przy rozruchu ale praktycznie wyłącznie na ciepłym silniku. Po nocy odpala cichutko jednak jak juz zagrzeje to prawie zawsze za halasuje. Dodam ze jak zgasze i od razu zapale to tez nic sie nie dzieje, odpala cicho. Ma ktos pomysł czy koniecznie zaglądać do rozrządu?
Chodzi o kanał 93 i nastawienie rozrzadu. Ostatnio zajrzałem tam i mam trochę rozbieżność. Jeden blok -4.0KW drugi -8.0Kw . Rozbieżność 4. Czy mam sie czym martwić czy wszystko raczej w normie? Cos tam czasem zagrzechota przy rozruchu ale rzadko i krótko.
Dodano: 2017-03-21, 13:26
Spróbuję jeszcze raz bez zakładania nowego tematu, moze ktos się zainteresuje i coś podpowie. Od pewniego czasu mam w swoim v8 tyrkotanie, grzechotanie przy rozruchu ale praktycznie wyłącznie na ciepłym silniku. Po nocy odpala cichutko jednak jak juz zagrzeje to prawie zawsze za halasuje. Dodam ze jak zgasze i od razu zapale to tez nic sie nie dzieje, odpala cicho. Ma ktos pomysł czy koniecznie zaglądać do rozrządu?
No to rozrząd do robienia
Ja dopiero co odebrałem auto po zrobieniu rozrządu.
Jak odpala głośno po nocy to czasami kwestia zaworków olejowych, zwrotnych (pod kolektorem ssącym), ale u mnie były sprawne.
Łańcuchy były rozciągnięte i jeden ślizg połamany. W komputerze pokazywało brak korelacji na czujnikach wałków.
Teraz 4.2 śmiga jak przystało na jego spalanie!
W razie czego mogę polecić dobrego i uczciwego mechanika z Katowic.
Ja dopiero co odebrałem auto po zrobieniu rozrządu.
Jak odpala głośno po nocy to czasami kwestia zaworków olejowych, zwrotnych (pod kolektorem ssącym), ale u mnie były sprawne.
Łańcuchy były rozciągnięte i jeden ślizg połamany. W komputerze pokazywało brak korelacji na czujnikach wałków.
Teraz 4.2 śmiga jak przystało na jego spalanie!
W razie czego mogę polecić dobrego i uczciwego mechanika z Katowic.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga