Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6C6 4.2 tyrkotanie przy odpalaniu

Silniki benzynowe
czepo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: polska

A6C6 4.2 tyrkotanie przy odpalaniu

Post autor: czepo1 » 04 lis 2010, 18:32

Witam ! rano przy rozruchu na zimnym silniku słychać dziwne tyrkotanie trwa to kilka sekund co może być przyczyną ?czy może to napinacz ?może ktoś miał podobny problem?

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 05 lis 2010, 01:12

czepo1, daj tagi bo Ci zaraz ktoś <niewolno2> :-)
Napisałeś "przy rozruchu" przed zapalenie jednostki ?
Ewidentnie dzwięk dochodzi z silnika ?

Sebolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 31 lip 2010, 23:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sebolo » 06 lis 2010, 13:01

Jeśli telepie całym silnikiem to może to być poduszka pod silnikiem. Jeśli co innego to trzeba zerknąć głębiej...

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 06 lis 2010, 16:13

czepo1 pisze:Witam ! rano przy rozruchu na zimnym silniku słychać dziwne tyrkotanie trwa to kilka sekund co może być przyczyną ?czy może to napinacz ?może ktoś miał podobny problem?
cześć.
Twój silnik to FSI,w którym rozrząd jest bardzo podobny jak w silnikach 2,7 i 3,0 tdi-może i w nim występuje problem z napinaczami.
Od pewnego czasu chodzi mi po głowie zakup S6 jednak tak do roku 2002,potem montowali silniki FSI,których trochę się obawiam-tak samo zresztą jak sławnych tdi nowej generacji.

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 07 lis 2010, 06:15

O matko znowu rozrząd :/
Dajcie spokój..
Pozdrawiam wróżbitów :mrgreen:

Awatar użytkownika
sir KENnY XVIII
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 314
Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: sir KENnY XVIII » 07 lis 2010, 14:18

falco, 4.2 335km z 2004 to nie jest FSI i z tego co sie orientuje problem napinaczy nie wystepuje w tym silniku

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 07 lis 2010, 22:13

sir KENnY XVIII pisze:falco, 4.2 335km z 2004 to nie jest FSI i z tego co sie orientuje problem napinaczy nie wystepuje w tym silniku
Masz 100% rację.
Ja dopiero dzisiaj się o tym dowiedziałem,czytając forum Audi a8.Teraz już wiem,że silnikBFM 246 kW to MPI,natomiast BVJ 257 kW to FSI/produkowany od 2006.
Za zamieszanie i wprowadzenie w błąd przepraszam :oops:

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 29 gru 2010, 21:59

w tych silnikach sa napinacze miedzy walkami (nastawnik faz rozdzadu)i on moze czasami wydawac dziwne dzwieki zanim dostanie cisnienia oleju i napnie lancuszek <ok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 29 gru 2010, 22:08

Twórca tematu nie pokwapił się nawet na jedną odpowiedź a o rozwiązaniu problemu już nie mówię.
Praktycznie temat bezużyteczny nic nie wnoszący.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 29 gru 2010, 22:26

fassi1, masz racje :-/ tezaz tak patrze na daty i widze ze gosc olewa wlasny temat :-(
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

bont
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 21 sie 2016, 10:42
Lokalizacja: slask

Post autor: bont » 21 mar 2017, 13:26

Żeby nie zakładać nowego temat o rozrzadzie, odświeże tutaj.
Chodzi o kanał 93 i nastawienie rozrzadu. Ostatnio zajrzałem tam i mam trochę rozbieżność. Jeden blok -4.0KW drugi -8.0Kw . Rozbieżność 4. Czy mam sie czym martwić czy wszystko raczej w normie? Cos tam czasem zagrzechota przy rozruchu ale rzadko i krótko.

Dodano: 2017-03-21, 13:26
Spróbuję jeszcze raz bez zakładania nowego tematu, moze ktos się zainteresuje i coś podpowie. Od pewniego czasu mam w swoim v8 tyrkotanie, grzechotanie przy rozruchu ale praktycznie wyłącznie na ciepłym silniku. Po nocy odpala cichutko jednak jak juz zagrzeje to prawie zawsze za halasuje. Dodam ze jak zgasze i od razu zapale to tez nic sie nie dzieje, odpala cicho. Ma ktos pomysł czy koniecznie zaglądać do rozrządu?

Lorenz7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 03 lut 2017, 09:59
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Lorenz7 » 19 kwie 2017, 21:03

No to rozrząd do robienia :)
Ja dopiero co odebrałem auto po zrobieniu rozrządu.

Jak odpala głośno po nocy to czasami kwestia zaworków olejowych, zwrotnych (pod kolektorem ssącym), ale u mnie były sprawne.
Łańcuchy były rozciągnięte i jeden ślizg połamany. W komputerze pokazywało brak korelacji na czujnikach wałków.
Teraz 4.2 śmiga jak przystało na jego spalanie!
W razie czego mogę polecić dobrego i uczciwego mechanika z Katowic.

obsession
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: obsession » 19 kwie 2017, 21:30

Lorenz7 a można wiedzieć ile wyniosła Cię robota z gratami? Robiłeś komplet?
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
https://a6klub.pl

Lorenz7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 03 lut 2017, 09:59
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Lorenz7 » 19 kwie 2017, 22:52

Około 4000 zł z robocizną. Zestaw łańcuchów i napinaczy firmy SWAG.

obsession
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
Imię: Sławek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: obsession » 04 maja 2017, 19:29

to niewiele. Rozumiem, że ślizgów i fazatorów nie wymieniałeś?
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
https://a6klub.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga