[A6 C5 2.4 Tiptronic] Problem z wyłącznikiem świateł stop
[A6 C5 2.4 Tiptronic] Problem z wyłącznikiem świateł stop
Witam, mam problem z wyłącznikiem świateł stop, a mianowicie pojawiający się błąd 0526 w skrzyni, mówiący o nieprawidłowym sygnale. Przejrzałem forum (i nie tylko) szukając jakiejkolwiek informacji, która mogła by mi pomóc, jednak nic nie znalazłem. W moim przypadku nie palą się żadne kontrolki na liczniku, światła stopu działają prawidłowo. Oczywiście czujnik został wymieniony na nowy (oryginał z ASO), a problem pozostał. Ciekawe jest jeszcze to, że mój stary wyłącznik był 4 pinowy (nie był to chyba oryginał) pomimo tego, że wtyczkę mam tylko 2-pinową. Nowy założyłem 2 pinowy bo myślałem, że to w tym tkwi problem. Poza tym już od długiego czasu mam problem z samochodem. Ciężko opisać jego dolegliwości. Jest ociężały, bardzo mało elastyczny. Przyśpieszając z niskich obrotów czuć drżenie/wibracje, natomiast wkręcając go na wysokie obroty wydaje się że rozpędza się w miarę dobrze. Wciskając gaz skrzynia redukuje często o 2 biegi, tak jak by silnik nie miał siły ciągnąc na niskich obrotach. Oczywiście poza wymienionym błędem nie ma żadnego innego ani w silniku ani niegdzie indziej. Prędkość maksymalna to tylko 190km/h i to z wielki trudem. Ciekawe jest jeszcze to że czasami (bardzo rzadko się to zdarza) wszystkie dolegliwości ustępują. Jazda wtedy to sama przyjemność. I jest tak np przez 2 tygodnie, a potem nagle znowu lipa. Zrobiłem już wiele rzeczy i sporo kasy włożyłem w to auto bez żadnego efektu, a błąd o którym mowa występuje od początku więc to może właśnie on powoduje wszystkie problemy. Może ktoś może coś mi podpowiedzieć w tym temacie?
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Błąd ten pojawia się po wcisnięciu pedału hamulca przy właczaniu testera VAG. Możesz sobie to sprawdzić . Bład ten nie jest niczym strasznym . Tez go mam. Nie pamietam dokladnie ale jak sie dotknie pedału hamulca i właczy VAG COM to wtedy wywala ten bład. Absolutnie nie jest to nic strasznego. Też to przerabiałęm. A co do silnika i mocy no to powiem Ci że musisz poszukać na forum jak sprawdza się zawory od zmiennych faz rozrządu one potrafią namieszać .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.