Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ C4 100 2.5 TDI AAT] filtr paliwa problem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
ryszardkozina
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 lip 2010, 18:51
Lokalizacja: Środa Wlkp.

[ C4 100 2.5 TDI AAT] filtr paliwa problem

Post autor: ryszardkozina » 05 paź 2010, 16:21

Witam!
Ewidentnie w moim audi pompa zasysa lewe powietrze w przewodzie miedzy nia a filtrem czasem pojawia sie wiele bąbelkow czasem się pieni wręcz, a czasem tylko jeden lub dwa większe bąble.
W efekcie auto dławi się podczas jazdy.
Filtr i uszczelki mam nowe.
Dzisiaj jeszcze raz go odkrecilem posmarowalem uszczelki olejem dodatkowo i skrecilem bardzo porządnie.
Zastanawia mnie do czego sluzy nakrętka czarna plastikowa na samym dole do ktorej przypiety jest jeden kabel oraz wystaje jedna rurka, ktora mozna wcisnac i wylatuje z niej ropa.
Pozdrawiam i czekam za pomocą
;)
Dodam jeszcze ze po wcisnięciu tej rurki zleciała ropa z węża i auto już nie odpala i nie chce zassać paliwa.

zbyszek_be2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 26 lip 2010, 23:49
Lokalizacja: gd

Post autor: zbyszek_be2 » 06 paź 2010, 08:26

Posiadasz Filr Paliwa Q-GS5653 (046127435A) Z MIEJSCEM NA CZUJNIK POZIOMU WODY. Pasuje do nastepujacych modeli:

AUDI:

100 (44, 44Q, C3)
08.1982 - 11.1990
2.5 TDI

100 Avant (44, 44Q, C3)
08.1982 - 11.1990
2.5 TDI

100 / A6 (4A, C4)
12.1990 - 07.1997
2.5 TDI

100 / A6 Avant (4A, C4)
12.1990 - 07.1994
2.5 TDI

Awatar użytkownika
kamil138
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 17 lis 2008, 00:09
Lokalizacja: suwałki

Post autor: kamil138 » 06 paź 2010, 21:29

ja dziś wymieniłem filtr u siebie <ok>
sprawdź czy paliwo nie ucieka po filtrze w dół może któraś uszczelka jest uszkodzona albo źle się ułożyła zgasł bo może masz pusty filtr,

jak sprawdzisz uszczelki zablokuj przewody dochodzące do filtra jakimiś zaciskami i odkręć przewód między filtrem a pompą od strony filtra i powolutku wlewaj w niego czystą ropę tak aby paliwo wędrowało do pompy przed tym sprawdź czy filtr jest pełen ropy jeśli nie to odkręć śrubę odpowietrzającą i dolej do pełna skręć wszystko z powrotem tak aby jak najmniej powietrza się dostało w przewody sprawdź również czy masz na śrubach miedziane uszczelki po tym wszystkim spróbuj odpalić autko może to pomoże

tutaj taki rysunek pomocniczy może się przyda:
Obrazek

na początku mogą pójść bąbelki ale to normalne potem powinno być ich coraz mniej

aha a może ci przewód między bakiem a filtrem się zapowietrzył wtedy to musiał byś tłoczyć ciśnienie przez wlew paliwa np. sprężarką bo samą pompą paliwa to ciężko będzie i gdy paliwo pojawi się w przewodach wtedy próbować odpalić ale w pojedynkę tego nie zrobisz

powodzenia
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA <cwaniak>

ryszardkozina
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 02 lip 2010, 18:51
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Post autor: ryszardkozina » 07 paź 2010, 01:52

Dzięki za pomoc w poniedziałek będe działac razem z moim mechanikiem złota rączką ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja