Witam koledzy mam taki problem , oddałem ostatnio a6 do naprawy przepustnicy bo autko coś więcej paliło ....przepustnica rzekomo naprawiona lecz po 2 dniach auto zaczęło gorzej chodzić , coś nierówno dokońca pracuje...obroty niby spacjalnie nie falują lecz gdy się zatrzymuje na światłach auto zachowuje się jakby miało za duże obroty (generalnie pokazuje ze jest na 900odrotów...
auto oddałem znowu do mechanika stwierdził ze przepustnica jest wporządku ale jeszcze sondy do wymiany....
auto odebrałem dziś niestety bez wymienionych sond gdyż mechanika wcięło i ma być dopiero za 3tygodnie hamstwo no ale ....auto teraz chodzi jeszcze gorzej, nic nie zostało zrobione...na zimnym silniku to w ogóle jakby go dusiło, jak auto sie nagrzeje to i tak jakby miał mało mocy , raz wcisne pedał do dechy i powoli się wkręca na obroty a raz szybko
czy to może być wina uszkodzonej sondy czy ten mechanik źle zrobił przepustnice, bardzo proszę o poradę
sam auto nie moge podłączyć pod vaga bo nie wiem czemu ale na moim laptopie(niestety vista) nie łączy się nie wiem czemu
[A6 C5 2,4 ] czy to przepusnica czy sonda?
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
hehe ale beka
ciekawe jak oni mieli zamiar naprawić przepustnicę hehe, czyścić to ja rozumiem, ale naprawiać to nie bardzo
pierwsza sprawa to trzeba było podać błędy jakie wywala samochód, a nie wybierać się do partaczy
ciekawe czy adaptację zrobili, może tego wiana, w sumie to nie wiadomo czy wogule ją wyczyszczono
więc teraz to pierwsze musisz podać błędy jakie wywala auto (sam sprawdź, a nie że pojedziesz do mechanika, ten skasuje i Ci nie poda)
co masz za problem z tą Vistą, masz 311 czy 409 vaga?? dobrze zainstalowany fejs
jaka Vista 32-64??
ciekawe jak oni mieli zamiar naprawić przepustnicę hehe, czyścić to ja rozumiem, ale naprawiać to nie bardzo
pierwsza sprawa to trzeba było podać błędy jakie wywala samochód, a nie wybierać się do partaczy
ciekawe czy adaptację zrobili, może tego wiana, w sumie to nie wiadomo czy wogule ją wyczyszczono
więc teraz to pierwsze musisz podać błędy jakie wywala auto (sam sprawdź, a nie że pojedziesz do mechanika, ten skasuje i Ci nie poda)
co masz za problem z tą Vistą, masz 311 czy 409 vaga?? dobrze zainstalowany fejs

na viście mi nie odpala , wersje mam 409 , program się włączy, sterownik zainstalowany , ale generalnie jak chce żeby ściągnął ze sterownika błędy to wyskakuje jakiś błąd że jest nie podłączone czy coś takiego , czytałem na forum właśnie że do visty instaluje się jakiś emulator tylko za pierdona nie wiem jakiego mam szukać
[ Dodano: 2010-09-23, 10:27 ]
udało mi się podłączyć vaga ale na tym starszym oprogramowaniu 2,0 nie wiem czemu ale na 4,0 jakoś nie moge się połączyć mimo ze zmieniałem porty ...kody błędów z silnika wyskoczyły mi takie:
18010 (P1602) Power Supply (B+) terminal 30 Low Voltage
SPORADYCZNY
17967 (P1559) Idle speed controller
SPORADYCZNY
17973 (P1565)---Nieznany kod Bledow
17952 (P1544) Throttle Actuation Potentiometer Signal too High
SPORADYCZNY
16505 (P0121) Throttle Position Sensor A Circuit Range/Performance Problem
SPORADYCZNY
17746 (P1338)---Nieznany kod Bledow
16514 (P0130) O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 - Sensor 1)
SPORADYCZNY
16534 (P0150) O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 2 - Sensor 1)
SPORADYCZNY
17544 (P1136)---Nieznany kod Bledow
17546 (P1138)---Nieznany kod Bledow
17537 (P1129)---Nieznany kod Bledow
po wykasowaniu ich zapaleniu samochodu i podpięciu jeszcze raz wywaliło od razu taki błąd
17746 (P1338)---Nieznany kod Bledow
[ Dodano: 2010-09-23, 10:27 ]
udało mi się podłączyć vaga ale na tym starszym oprogramowaniu 2,0 nie wiem czemu ale na 4,0 jakoś nie moge się połączyć mimo ze zmieniałem porty ...kody błędów z silnika wyskoczyły mi takie:
18010 (P1602) Power Supply (B+) terminal 30 Low Voltage
SPORADYCZNY
17967 (P1559) Idle speed controller
SPORADYCZNY
17973 (P1565)---Nieznany kod Bledow
17952 (P1544) Throttle Actuation Potentiometer Signal too High
SPORADYCZNY
16505 (P0121) Throttle Position Sensor A Circuit Range/Performance Problem
SPORADYCZNY
17746 (P1338)---Nieznany kod Bledow
16514 (P0130) O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 - Sensor 1)
SPORADYCZNY
16534 (P0150) O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 2 - Sensor 1)
SPORADYCZNY
17544 (P1136)---Nieznany kod Bledow
17546 (P1138)---Nieznany kod Bledow
17537 (P1129)---Nieznany kod Bledow
po wykasowaniu ich zapaleniu samochodu i podpięciu jeszcze raz wywaliło od razu taki błąd
17746 (P1338)---Nieznany kod Bledow
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
tu masz opisSiara_nh pisze:17746 (P1338)---Nieznany kod Bledow
http://translate.google.pl/translate?js ... 8%2F004920
dobrze, że skasowałeś
teraz śledź jakie będą powracać, bo wszystkich nie będę opisywał
co do vaga sprawdz 311
nie napisałeś jaką Vistę masz, możliwe że musisz zmniejszyć LT we właściwościach kabla, było już dużo razy na forum
błąd był związany z dużą komunikacją błędów czy coś takiego wywalało
ok to wątku ciąg dalszy ...zauważyłem że genialny mechanik nie podpiął prawidłowo dolotu do przepustnicy i dostawał lewe powietrze.....zamontowałem tak jak być powinna , auto chodzi już równo, aczkolwiek dalej obroty są troszke za wysokie....błędu sondy już nie pokazuje , ale cały czas wywala błąd czujnika położenia wału....jak się za to zabrać gdzie on jest czy sam go sobie bez większych problemów wymienie czy lepiej jechać do serwisu i czy to też może byc przyczyna większego spalania?