Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4 2.8 ACK] Głowica do roboty?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
czakol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 25 wrz 2008, 04:16
Lokalizacja: Wlkp

[A6 C4 2.8 ACK] Głowica do roboty?

Post autor: czakol » 22 wrz 2010, 12:27

Witam,
samochód od jakiegoś czasu (nie wiem dokładnie od ilu posiadaczem auta jestem od miesiąca), puszcza bąki, przypadkiem zauważyłem dając się ojcu przejechać furmanką. Jestem po świeżej wymianie filtrów i oleju zrobiłem to gdyż właściciel trochę z tym borykał, więc nie mam dokładnego poglądu ile bierze oleju.
Aczkolwiek puszcza te bąki, a mechanik stwierdził że do roboty jest głowica.
W silnik ingerował tyle co zmienił górne uszczelniacze przy deklach. Czy mógł coś tam widzieć czy faktycznie to będzie głowica?
Jeśli głowica to co dokładnie to oznacza, co trzeba zrobić,
czy warto to robić? zakładam że tak aczkolwiek boje się np. tego że jest u mnie instalacja gazowa obawiam się że coś może w niej zepsuć rozkładając silnik.
instalacja gazowa była założona 28tys temu auto ma 293tys przejechane.
Co radzicie?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 22 wrz 2010, 22:29

witam.sprawdz dokładnie ile bierze oleju na 1000 km i wtedy bedziesz wiedział czy należy coś robić prawdopodobnie uszczelniacze na zaworach już puszczają i dlatego dymki puszcza ale jeśli auto jeżdzi normalnie to podstawa sprawdzenie spożycia oleju a dopiero ewentualne naprawy które przy tym silniku nie są najtańsze .pozdro
tylko quatrro !!!

Awatar użytkownika
gryfi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 274
Rejestracja: 10 sty 2010, 00:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: gryfi » 01 paź 2010, 00:39

v-ki potrafią puszczać bąki nie tylko jak są problemy z uszczelniaczami czy prowadnicami zaworów ale też jak pierścienie tłokowe po tyłku dostały.
ciśnienie sprężania może być dobre a auto będzie od czasu do czasu dymiło.
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM), A4 b5 1,8T (180 KM), A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM), A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM), S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM), A6 c5 1,8T (150 KM), A4 b5 2,8 v6 quattro avant (193 KM)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja