Jak w temacie. Komputer czysty, bez błędów. Przepustnica wyczyszczona na błysk i zrobiona nowa adaptacja. Pompa paliwa podaje 4 bary. Nowe świece i przewody WN. ÂŚwiece mokre czyli zalewa ale nie wiem dlaczego. Niby czujniki temperatury pokazują dobrze, tylko w grupie 60 na 3 pozycji pokazuje mi temperaturę -48 st. Czy to może mieć jakiś wpływ na odpalanie?
Czy długim kręceniem samym rozrusznikiem może doprowadzić do zatarcia silnika? Bo dzisiaj kręci inaczej niż wczoraj, bardziej ociężale. Dodam, że akumulator daje rade.
[ACK 2,8 193 KM] Nie chce odpalić od paru dni...
- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
[ACK 2,8 193 KM] Nie chce odpalić od paru dni...
A6 sprzedana... W poszukiwaniu następnej. Bywajcie na forum https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
kurcze nie wiem czy dobrze kojarzę ale grupa 60 nie pokazuje temperatury tylko kąt otwarcia przepustnicy w stopniach..sleppy pisze:pokazuje mi temperaturę -48 st
Jest jeszcze jeden czujnik temperatury powietrza zasysanego który znajduje się w prowadnicy przepustnicy o ile się nie mylę i jego działanie ma duże znaczenie w ustalaniu składu mieszanki.. no ale gdyby był z nim problem to VAG zapewne by to wyrzucił w błędach.. Może bardziej coś od strony rozrusznika albo alternatora lub modułu zapłonowego?
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
Iska jest na każdym garze.krisker pisze:Iskra jest?
Wymieniłem dwa ostatnie, najbardziej sparciałe przewody podciśnienia, wymieniłem filtr paliwa (ze starego wylała się "zupa").
Rozrusznik kręcił cały dzień. Auto odpaliło popołudniu i nie wiem dlaczego odpaliło, bo nic na to nie wskazywało. Zagrzało się i już odpalało bez problemu, od cyknięcia.Petroniusz566 pisze: Może bardziej coś od strony rozrusznika albo alternatora lub modułu zapłonowego?
Poczekam do jutra i spróbuje odpalić rano na zimnym silniku.
P.S. To jest odczyt z grupy 60 przy wyłączonym, zimnym motorze.
Address 01: Engine (4D0 907 551 R)
10:56:08 Group 060
0 /min RPM
27.78 g/s Mass Flow
-48.0°C Temperature
00000 Bin. Bits
A6 sprzedana... W poszukiwaniu następnej. Bywajcie na forum https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
wydaje mi się, że powietrze zasysane jest nieco za wysokie... takie wyniki to podczas przygazówki.. generalnie na wyłączonym silniku powinien wskazywać zero a na biegu jałowym ok 4 o ile dobrze pamiętam.. chyba, że to jest ostatnia zapisana wartość przed zgaszeniem silnika i silnik został zgaszony na pełnym gazie.. mimo wszystko dziwne to troszkęsleppy pisze:27.78 g/s Mass Flow
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
Też tak myślę, bo ta wartość nie zmieniała się a nie sprawdziłem tego po odpaleniu samochodu. Sprawdzę to jutro rano. Są grupy w których są zapisane kosmiczne wartości, np. prędkość 326,5 km/h :shock:Petroniusz566 pisze:chyba, że to jest ostatnia zapisana wartość przed zgaszeniem silnika
A6 sprzedana... W poszukiwaniu następnej. Bywajcie na forum https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- sleppy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 08 cze 2009, 08:54
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin / Norwegia
- Kontakt:
Raczej nie zalało. Samochodu nie mam pod domem. Dzwoniłem do brata i odpalał samochód po paru godzinach postoju. Zagadał za pierwszym razem. Zobaczę jutro rano jak zagada po całej nocy. Jeżeli nie będzie problemu tzn. że moje operacje pomogły.
A6 sprzedana... W poszukiwaniu następnej. Bywajcie na forum https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
sleppy, w pierwszym poście napisałeś, że zalewa Ci świece.. iskra też jest, więc tutaj problem może być tylko z dopływem powietrza.. i pojawia się pytanie dlaczego powietrze nie dochodzi mimo, że w VAGu jest go aż nadto.. Przepływomierz? filtr powietrza zapchany? rozszczelnienie układu zasysania powietrza? może nieprawidłowe działanie ECU.. Te rzeczy trzeba sprawdzić.. Powodzenia i koniecznie napisz jaki nastąpi ciąg dalszy :mrgreen:
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga