Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 ] Za długi pasek klinowy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

[a6 c5 ] Za długi pasek klinowy

Post autor: wojtass » 19 wrz 2010, 18:52

Koledzy mam mały problemik w mojej a6 1.9TDI , a mianowicie na wolnych obrotach z pod maski dochodzi jakiś dziwny trudny do opisania dźwięk jakby stuk i pisk jak dodam gazu wszystko ustaje , po małych oględzinach zauważyłem że może napinacz paska klinowego słabo napina go i tworzy się ten stuk więc wymieniłem napinacz a nawet dwa i od klimy też tak dla spokoju i po odpaleniu auta znowu to samo nic nie pomogło więc dalej patrzę że wiatrak wisco jakoś dziwnie się zachowuje jakby był przygięty więc kupiłem wiatrak i nowe wisco i po wymianie faktycznie ładniej i prościej wiatrak się kręci ale tego dźwięku się niestety nie pozbyłem co to za komedia już nie mam pomysłu zauważyłem jeszcze że jak do paska klinowego dotknę jakimś kluczem jakbym go napinał to ten dźwięk jakby ustaje czyżby dalej ten napinacz nie napina paska jak trzeba dodam ze pasek też wymieniłem jakiś miesiąc temu może ktoś miał coś podobnego dzięki z góry za pomoc dodam jeszcze że po zdięciu paska silnik pracuje cicho i ładnie czyżby pasek jest za długi czy co

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 20 wrz 2010, 21:38

dzięki Piotruś, nie przyszło mi to do głowy, poczytałem trochę teraz o tym i jutro kupie nowe i wymienię, jak nie pomoże to załamie ręce bo zostanie tylko pompa wody i wspomagania, ale mam nadzieje że to sprzęgiełko alternatora dam znać co i jak. dzięki

Szukam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 10 paź 2009, 09:06
Lokalizacja: G.Śląsk

Post autor: Szukam » 20 wrz 2010, 21:55

Niczego nie wymieniaj na chybil-trafil tylko BARDZO OSTROZNIE wsadz srubokret albo cos drewnianego miedzy zeberka obudowy i sprobuj obrocic lopatkami wirnika.

wojtass
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 353
Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Białystok

Post autor: wojtass » 21 wrz 2010, 09:33

Szukam, napisz troche jasniej bo nie bardzo rozumiem co i jak, i co jesli nimi obroce albo nie bedę mógł, czy zdiąć pasek klinowy czy nie więcej szczegułów, czytałem że jak obraca się alternator w prawo lub w lewo bez oporu w lewo to zatarte jest sprzęgiełko na alternatorze i sprawdzałem u mnie jakby tak było

[ Dodano: 2010-09-21, 12:43 ]
sprzęgiełko alternatora wymienione i wszystko sie unormowało jest ok to było przyczyną - było zatarte <ok>
dzięki Piotruś, za podpowiedz bo okurat na to nie wpadłem, a tymczasem już po problemie :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga