[2,8 193KM ACK] zaślepka wałka
[2,8 193KM ACK] zaślepka wałka
Witam
Ponieważ w silniku ACK (2.8 V6) lubi przeciekać uszczelka pod deklem zabrałem się za wymianę uszczelki, która po wymianie niestety dalej kapie
okazuje się że kapie z pod zaślepki wałka, a nie jak powszechnie sądzi się że, z uszczelki pod pokrywą zaworów http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A6Q/199 ... 9/2204680/ pozycja 14 dokładnie w miejscu nr7 spod takiej zaślepki
czy ktoś wie jak się wyjmuje taką zaślepkę?????
Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując tagi!
Poprawiłem!
Ponieważ w silniku ACK (2.8 V6) lubi przeciekać uszczelka pod deklem zabrałem się za wymianę uszczelki, która po wymianie niestety dalej kapie
okazuje się że kapie z pod zaślepki wałka, a nie jak powszechnie sądzi się że, z uszczelki pod pokrywą zaworów http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A6Q/199 ... 9/2204680/ pozycja 14 dokładnie w miejscu nr7 spod takiej zaślepki
czy ktoś wie jak się wyjmuje taką zaślepkę?????
Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem stosując tagi!
Poprawiłem!
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, 19:55 przez krrizz, łącznie zmieniany 3 razy.
problem rozwiązany
http://forums.audiworld.com/showthread. ... st24031598
oraz strona 11
all-v6-uszczelka-pod-pokrywe-zaworow-vt ... htm#299112
http://forums.audiworld.com/showthread. ... st24031598
oraz strona 11
all-v6-uszczelka-pod-pokrywe-zaworow-vt ... htm#299112
Ostatnio zmieniony 17 lis 2010, 16:03 przez krrizz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 08 lip 2008, 15:42
- Lokalizacja: PODKARPACie
zaślepka jest wciskana więc jak ją wyjmiesz tak będzie dobrze, ja przebiłem ja śrubokrętemexterminal69 pisze:Witam
Jak należy wymienić ta zaślepkę ? Wbić czymś czy jakoś wkręcić ? pozmazywać to jakiś silikonem wysokotemperaturowym ?
w miarę łatwo wychodzi
przed założeniem nowej zaślepki posmarowałem ją siliconem wysokotemp. profilaktycznie
mam zrobione ok 4 tyś km i nic nie kapie jest SUPER
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Koledzy. Ja wziąłem dobrze oczyściłem szczoteczką i benzyną, potem papierem i szmatką i okleiłem całą zaślepkę na około silikonem wysokotemperaturowym. Zrobiłem już 2500km i jest sucho i nie śmierdzi!!
Nową zaślepkę mam, więc kiedyś ją wymienię.
Bez długiego śrubokręta i młotka nie da się jej wyjąć.
Nową zaślepkę mam, więc kiedyś ją wymienię.
Bez długiego śrubokręta i młotka nie da się jej wyjąć.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Widzisz są dwa sposoby.
Jeden - zdejmuje się pokrywy luzuje śruby, które dociskają wałki rozrządu i wtedy ona ładnie wychodzi.
Drugi - wbijasz śrubokręt i wyciągasz bez zdejmowania pokrywy.
W Twojej sytuacji na moim miejscu wolałbym nie ściągać pokryw jeżeli są suchutkie bo trzeba to potem dobrze wyczyścić, żeby znów dobrze nałożyć.
Bez zdejmowania jedynie trzeba się potem pogimnastykować, żeby dobrze z oleju wytrzeć całe gniazdo tej zaślepki. I na zaślepkę od strony zew. dać silikonu do wysokich temp.
Jeden - zdejmuje się pokrywy luzuje śruby, które dociskają wałki rozrządu i wtedy ona ładnie wychodzi.
Drugi - wbijasz śrubokręt i wyciągasz bez zdejmowania pokrywy.
W Twojej sytuacji na moim miejscu wolałbym nie ściągać pokryw jeżeli są suchutkie bo trzeba to potem dobrze wyczyścić, żeby znów dobrze nałożyć.
Bez zdejmowania jedynie trzeba się potem pogimnastykować, żeby dobrze z oleju wytrzeć całe gniazdo tej zaślepki. I na zaślepkę od strony zew. dać silikonu do wysokich temp.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga