Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 c4 AEL] 200+ wykres

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

[A6 c4 AEL] 200+ wykres

Post autor: arekr22 » 06 wrz 2010, 17:40

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/841 ... 76464.html

Niedawno shamowalem Audi

Po dlugich modyfikacjach
udalo sie tyle uzyskac
ale bede robil jeszcze korekte
bo mozna dmuchnac tylko 1.35Bar
na wiecej nie pozwala soft
docelowo bedzie 1.5bara

Modyfikacje
-turbo KKK K24-7000
-kolektor wydechowy od audi 2.2turbo benzyna
-FMIC+orurowanie
-drobne modyfikacje glowicy
-down pipe 63.5mm
-wydech przelot dwa tlumiki
-chlodnica oleju Mocal
-wtryski 0.230
-pompa od T4
-walek Heinrich
-soft ROGALOTTI

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 06 wrz 2010, 18:40

extra wynik :shock:
sprzęgło jak to znosi? coś tam ostatnio pisałeś o problemach z 2masem.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 06 wrz 2010, 22:55

Dirty pisze:coś wysoko masz ten moment ustawiony....
tak bedzie... nie ma zmiennej geometrii.

Fajny wynik :)
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 07 wrz 2010, 08:21

Sprzeglo narazie jeszcze dziala :-)
jest tylko troche drgan dwumasu
ale najwazniejsze ze sie nie slizga

Moment jest wysoko bo turbo pozno wstaje
na drodze jest troche lepiej wczesniej
bo rolki hamowni nie daja takiego obciazenia

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 07 wrz 2010, 10:53

ale torpeda <ok>
rogal pewnie miał rogala jak sie dowiedział co ma modzić ?? :mrgreen:

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 07 wrz 2010, 11:28

Wlasnie z niecierpliwoscia czekam
na nastepna korekte u Rogala :mrgreen:
termin koniec wrzesnia

W sumie to juz trzecia :-)
na ostantniej wyszlo 190hp

Ninja_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 207
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:36
Lokalizacja: łodzkie

Post autor: Ninja_ » 07 wrz 2010, 12:59

Jestem ciekawy gdzie jest granica wytrzymałości AEL-a i osprzętu.

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 07 wrz 2010, 16:10

Ponad 300hp i 600nm
sprawdzone na seryjnym osprzecie
silnik ACV w T4
blizniacza konstrukcja
nawet nie wiem czy nie slabsza od AELa

Podzespoly tez daja rade
narazie jezdze na orginalnym dwumasie
i chodzi <ok>

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 07 wrz 2010, 16:35

a masz jeszcze rozeznanie w kosztach całej operacji, czy po iluś tam setkach/tysiącach przestałeś liczyć? 8-)
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Ninja_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 207
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:36
Lokalizacja: łodzkie

Post autor: Ninja_ » 07 wrz 2010, 19:45

AEL nie ma chyba aluminiowego bloku, tylko żeliwny... poprawcie mnie jak się mylę

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 08 wrz 2010, 23:24

Ta torpeda Dynosoft to zupelnie inny silnik
jest na pompowtryskach
i ma chyba rozrzad na kolach zebatych
ale tego nie jestem pewien
poprawcie mnie jezeli sie myle

Co do moich przerobek to nie liczylem kosztow
auto bylo robione i poprawiane etapami
metoda prob i bledow :-/

Blok mam zeliwny
tylko glowica alu

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 09 wrz 2010, 00:20

Bez zmiany sterowania jakie turbo można zamiast k16 włożyć o ile jest sens. Co trzyma np AEL najpierw? IC napewno ale potem co, układ wtryskowy czy turbo ?

Respekcik za prace <ok>
Obrazek TDI +

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 09 wrz 2010, 07:13

Glowna przeszkoda zrobienia wiekszej mocy w AELu jest turbo
orginalne jest bardzo cienkie

karolp1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 24 sie 2009, 09:26
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karolp1 » 09 wrz 2010, 13:15

arekr22 pisze:Glowna przeszkoda zrobienia wiekszej mocy w AELu jest turbo
orginalne jest bardzo cienkie
a jaka ma kolega temperature w dolocje przy max bucie :?: jak sie nie myle to pompa 11mm :?: jak wygladaja korekcje gr013 na koncowkach 0.230 :?: jakie jest max cisnienie doladowania :?: jak zadymianie przy max bucie :?:

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 13 wrz 2010, 11:39

Temperature moge sprawdzic tylko przed turbo
w dolocie nie ma czujnika

Boost max 1.35 Bar chwilowo 1.5bar

Korekcje sa slabe na jednym garze jest pow
1.0

Ale korekcje nie sa dla mnie wazne

Dymu troche jest :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja