[A6 C5] Czy ktoś się zna na przekladce licznika
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
[A6 C5] Czy ktoś się zna na przekladce licznika
Witam. Jeżdże A6 C5 z 1998r. Ogólnie samochód spisuje sie świetnie i wszystko w nim gra. Nie mam do czego sie przyczepić prócz licznika tzn fajnie by było mieć założony poliftowy zegar z pełnym fisem. W związku z powyższym chciałbym sie zapytac czy ktoś z forum mieszkający w woj. małopolskim jest w stanie pomóc mi w zamianie zegarów? Ewentualnie podac w co muszę sie zaopatrzyć i ile to będzie szacunkowo mnie kosztowac. Z góry wielkie dzieki za pomoc.
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Pomiedzy A4 B5 a A6 C5 jest az taka roznica w budowie/podlaczeniu licznika?
Chlopaki z A4 klub polska maja obcykany temat zmiany zegarow bez FIS na FIS i sprzed liftu na polift. Temat ma ok. 80stron i ciagle sie rozwija, trzeba sie zarejestrowac na forum A4 klub polska. Sam u siebie w A4 zmienialem zegary bez FISu na FIS.
Zmiana licznika przed liftem na FIS tez przedliftowy to koszt licznika + manetka + wtyczka do licznika i troche wiedzy do podlaczenia spalania. Kontrole zarowek masujemy i niestety z tego nie skorzystamy bez dodatkowego modulu swiatel ale mimo to warto. Zegarki z FIS robia robote w Audi, tym bardziej ze w duzo mlodszych Audiczkach mozna spotkac FIS 'nie kolorowy' - autko wyglada mlodziej.
Chlopaki z A4 klub polska maja obcykany temat zmiany zegarow bez FIS na FIS i sprzed liftu na polift. Temat ma ok. 80stron i ciagle sie rozwija, trzeba sie zarejestrowac na forum A4 klub polska. Sam u siebie w A4 zmienialem zegary bez FISu na FIS.
Zmiana licznika przed liftem na FIS tez przedliftowy to koszt licznika + manetka + wtyczka do licznika i troche wiedzy do podlaczenia spalania. Kontrole zarowek masujemy i niestety z tego nie skorzystamy bez dodatkowego modulu swiatel ale mimo to warto. Zegarki z FIS robia robote w Audi, tym bardziej ze w duzo mlodszych Audiczkach mozna spotkac FIS 'nie kolorowy' - autko wyglada mlodziej.
A czy licznik - jesli jest produkcji VDO, MM chyba tez nie rozni sie znaczaco od tego z A4 skoro w A4 chlopaki zakladaja licznik z A6 - problem tylko z paliwem. Co do immo - nie jest jedynym problemem tylko PIN ze starego licznika i wgranie go do nowego, zakodowanie kluczykow? Czyli VAG + VAG Tacho?
Mam nadzieje ze po prostu tutaj nikt nie eksperymentowal i da rade to zrobic bo juz sie przyzwyczailem do fisa w A4.
Mam nadzieje ze po prostu tutaj nikt nie eksperymentowal i da rade to zrobic bo juz sie przyzwyczailem do fisa w A4.
Jesli chodzi o przedlift i polift - pewnie masz racje ale jezeli chodzi o te same liczniki to mysle ze nie powinno byc problemu. A moze masz doswiadczenie w temacie - przedlift MM a VDO - czy tutaj tez immo jest inaczej rozwiazane i bedzie problem jesli zegary wlozymy innego producenta ale tez przed liftem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
ja kiedyś zakładałem do A4 B5 licznik od A6 C5.
Aby jak najmniej się narobić musiałbyć poszukać licznika z FISem i z zegarkiem analogowym.
Te z zegarkiem cyfrowym mają już immo3 generacji i większość sygnałów idzie po CAN.
Kupa zabawy żeby to wszystko zgrać do kupy.
I nie próbuj zakładać od A4 do A6 bo poziom paliwa jest prawie odwrotnie, regulacja podświetlenia deski jest inaczej realizowana i jeszcze parę innych pierdół.
Aby jak najmniej się narobić musiałbyć poszukać licznika z FISem i z zegarkiem analogowym.
Te z zegarkiem cyfrowym mają już immo3 generacji i większość sygnałów idzie po CAN.
Kupa zabawy żeby to wszystko zgrać do kupy.
I nie próbuj zakładać od A4 do A6 bo poziom paliwa jest prawie odwrotnie, regulacja podświetlenia deski jest inaczej realizowana i jeszcze parę innych pierdół.
carlos666 pisze:ja kiedyś zakładałem do A4 B5 licznik od A6 C5.
Aby jak najmniej się narobić musiałbyć poszukać licznika z FISem i z zegarkiem analogowym.
Te z zegarkiem cyfrowym mają już immo3 generacji i większość sygnałów idzie po CAN.
Kupa zabawy żeby to wszystko zgrać do kupy.
I nie próbuj zakładać od A4 do A6 bo poziom paliwa jest prawie odwrotnie, regulacja podświetlenia deski jest inaczej realizowana i jeszcze parę innych pierdół.
I takich zegarow bede szukal, z analogowym zegarkiem i FISem, w A4 poliftowe zegary zakladali chlopaki nawet do 95roku, widocznie tam po CANie nic nie idzie.
A to ze od A4 do A6 nie pasuje P&P to juz wiem... na A4 KP ostrzegaja w druga strone - nie kupowac od A6
