Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Czy ktoś się zna na przekladce licznika

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

[A6 C5] Czy ktoś się zna na przekladce licznika

Post autor: Adriano007 » 30 sie 2010, 20:39

Witam. Jeżdże A6 C5 z 1998r. Ogólnie samochód spisuje sie świetnie i wszystko w nim gra. Nie mam do czego sie przyczepić prócz licznika tzn fajnie by było mieć założony poliftowy zegar z pełnym fisem. W związku z powyższym chciałbym sie zapytac czy ktoś z forum mieszkający w woj. małopolskim jest w stanie pomóc mi w zamianie zegarów? Ewentualnie podac w co muszę sie zaopatrzyć i ile to będzie szacunkowo mnie kosztowac. Z góry wielkie dzieki za pomoc.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 30 sie 2010, 21:35

Adriano007, podpytaj ola.ale obawiam sie ze to kosztowne i pracochlonne...i nei wiem czy sensowne...napewno masz klopot z immo.w obu licznikach sa inne sposoby zapisu i sprzetowo to inaczej wyglada.popros o pomoc przynajmniej merytoryczna ologsm.on w tej kwestii jest kozak

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 31 sie 2010, 08:23

Po lifcie jest pare zmian odnośnie sygnałów do licznika.
Koszt licznika to "pikuś", za przekładkę zabulisz ze trzy razy tyle.

Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 31 sie 2010, 11:55

Oki dzięki za info. Z kolega ologsm jż robiłem interes wiec napisze priva do niego. Moze jakos mnie oświec bardziej.

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 10 wrz 2010, 17:52

Jeśli masz choć pół FISa to da się to zrobić,a jak nie masz wcale to szkoda się za to raczej zabierać <ok>

Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 11 wrz 2010, 20:35

Również kolega ologsm stwierdził że nie ma wielkiego sensu sie za to brać. Jest to wykonalne aczkolwiek kosztowne.

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 31 paź 2010, 14:35

Pomiedzy A4 B5 a A6 C5 jest az taka roznica w budowie/podlaczeniu licznika?
Chlopaki z A4 klub polska maja obcykany temat zmiany zegarow bez FIS na FIS i sprzed liftu na polift. Temat ma ok. 80stron i ciagle sie rozwija, trzeba sie zarejestrowac na forum A4 klub polska. Sam u siebie w A4 zmienialem zegary bez FISu na FIS.
Zmiana licznika przed liftem na FIS tez przedliftowy to koszt licznika + manetka + wtyczka do licznika i troche wiedzy do podlaczenia spalania. Kontrole zarowek masujemy i niestety z tego nie skorzystamy bez dodatkowego modulu swiatel ale mimo to warto. Zegarki z FIS robia robote w Audi, tym bardziej ze w duzo mlodszych Audiczkach mozna spotkac FIS 'nie kolorowy' - autko wyglada mlodziej.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 01 lis 2010, 15:08

KANAL, jest jedna i podstawowa roznica.sposob zapisu immo.i to juz powoduje ze ta zmiana jest trudna do wykonania.jest poprostu inaczej.i nie da sie tego prosto zmienic.opcja nr 2 to wylaczyc immo.mocno niemadre w czasach kradziezy nawet kolpaczkow ze srub w naczych autach

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 02 lis 2010, 19:49

A czy licznik - jesli jest produkcji VDO, MM chyba tez nie rozni sie znaczaco od tego z A4 skoro w A4 chlopaki zakladaja licznik z A6 - problem tylko z paliwem. Co do immo - nie jest jedynym problemem tylko PIN ze starego licznika i wgranie go do nowego, zakodowanie kluczykow? Czyli VAG + VAG Tacho?

Mam nadzieje ze po prostu tutaj nikt nie eksperymentowal i da rade to zrobic bo juz sie przyzwyczailem do fisa w A4.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 02 lis 2010, 20:04

KANAL, najprostsze musis miec licznik tego samego producenta,ten sam model czyli jak przedlift to przedlift jak polift to polift.nie skombinujesz z immo bo poprostu jest inny sposob zapisu.to tyle.nie zapiszesz kodu z jednego systemu do drugiego.

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 02 lis 2010, 21:29

Jesli chodzi o przedlift i polift - pewnie masz racje ale jezeli chodzi o te same liczniki to mysle ze nie powinno byc problemu. A moze masz doswiadczenie w temacie - przedlift MM a VDO - czy tutaj tez immo jest inaczej rozwiazane i bedzie problem jesli zegary wlozymy innego producenta ale tez przed liftem?

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 02 lis 2010, 21:37

KANAL, mi sie takie cos powiem szczerze nie udalo do tej pory....

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 03 lis 2010, 10:47

ja kiedyś zakładałem do A4 B5 licznik od A6 C5.
Aby jak najmniej się narobić musiałbyć poszukać licznika z FISem i z zegarkiem analogowym.
Te z zegarkiem cyfrowym mają już immo3 generacji i większość sygnałów idzie po CAN.
Kupa zabawy żeby to wszystko zgrać do kupy.
I nie próbuj zakładać od A4 do A6 bo poziom paliwa jest prawie odwrotnie, regulacja podświetlenia deski jest inaczej realizowana i jeszcze parę innych pierdół.

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 03 lis 2010, 17:16

carlos666 pisze:ja kiedyś zakładałem do A4 B5 licznik od A6 C5.
Aby jak najmniej się narobić musiałbyć poszukać licznika z FISem i z zegarkiem analogowym.
Te z zegarkiem cyfrowym mają już immo3 generacji i większość sygnałów idzie po CAN.
Kupa zabawy żeby to wszystko zgrać do kupy.
I nie próbuj zakładać od A4 do A6 bo poziom paliwa jest prawie odwrotnie, regulacja podświetlenia deski jest inaczej realizowana i jeszcze parę innych pierdół.

I takich zegarow bede szukal, z analogowym zegarkiem i FISem, w A4 poliftowe zegary zakladali chlopaki nawet do 95roku, widocznie tam po CANie nic nie idzie.

A to ze od A4 do A6 nie pasuje P&P to juz wiem... na A4 KP ostrzegaja w druga strone - nie kupowac od A6 :)

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 04 lis 2010, 17:31

W licznikach są inne układy scalone,w których zapisane jest immo ale to można wyłączyć.Zakładałem u kolegi licznik VDO z 2000 roku do A6 z 2002,miał tam pół fisa i licznik Jager.Wszystko pasowało P&P,trzeba było tylko sygnały pomasować co by nie brzęczał ,że np.żarówki popalone.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja