[A6 C4 2.5 TDI 116KM] buczenie "czegoś" po wył. si
[A6 C4 2.5 TDI 116KM] buczenie "czegoś" po wył. si
Witam,
Mam taki mały (mam nadzieje, że nie zrobi się z tego duży) problem. Po wyłączeniu silnika słyszę wyraźne buczenie z prawej strony komory silnika, patrząc tak jak siedzi kierowca. Ostatnio otworzyłem maskę i jest to coś podłączonego do turbiny, po wyjęciu rurki buczenie ustaje, tak jakby turbina wytwarzała jakieś podciśnienie.
Buczenie ustaje też samo po kilku minutach (2-4 min., coś takiego).
Szukałem na forum coś na ten temat, ale nie znalazłem. Na innym forum gość miał podobny problem, ale jego pytanie pozostało bez odpowiedzi. Ktoś jest w stanie pomóc?
Mam kabelek, przyszedł wczoraj, to się podłącze, tylko nie wiem zupełnie gdzie jest port, aby wpiąć ten kabel?
Pozdr,
#
Mam taki mały (mam nadzieje, że nie zrobi się z tego duży) problem. Po wyłączeniu silnika słyszę wyraźne buczenie z prawej strony komory silnika, patrząc tak jak siedzi kierowca. Ostatnio otworzyłem maskę i jest to coś podłączonego do turbiny, po wyjęciu rurki buczenie ustaje, tak jakby turbina wytwarzała jakieś podciśnienie.
Buczenie ustaje też samo po kilku minutach (2-4 min., coś takiego).
Szukałem na forum coś na ten temat, ale nie znalazłem. Na innym forum gość miał podobny problem, ale jego pytanie pozostało bez odpowiedzi. Ktoś jest w stanie pomóc?
Mam kabelek, przyszedł wczoraj, to się podłącze, tylko nie wiem zupełnie gdzie jest port, aby wpiąć ten kabel?
Pozdr,
#
4ever3dom
hmm... na razie nic z tym nie robię i tak, ale to tak buczy, że jak wyłączę silnik to w kabinie słychać takie niskie, jednostajne buczenie.
Czyli to jest przepływomierz? To jest taka solidna rzecz, schodzi w głąb komory silnika i ma dużo rurek podłączonych. Stojąc przed autem, zaraz z przodu i po lewej, zamontowane wzdłużnie.
dzięki w każdym bądź razie.
Czyli to jest przepływomierz? To jest taka solidna rzecz, schodzi w głąb komory silnika i ma dużo rurek podłączonych. Stojąc przed autem, zaraz z przodu i po lewej, zamontowane wzdłużnie.
dzięki w każdym bądź razie.
4ever3dom
Witam :mrgreen:
mam jakiś problem,otóż po dłuższej jeżdzie silnik przerywa na niskich obrotach,a gdy silnik zgaszę z cuda które oznaczyłem literką A wydobywa się charakterystyczny odgłos- zzzzzzzz... jakieś podciśnienie się wytwarza,jeżeli zdejmę przewód B powietrze zejdzie i przestaje wydawać dzwięk,czy ktoś z was miał taki problem?
mam jakiś problem,otóż po dłuższej jeżdzie silnik przerywa na niskich obrotach,a gdy silnik zgaszę z cuda które oznaczyłem literką A wydobywa się charakterystyczny odgłos- zzzzzzzz... jakieś podciśnienie się wytwarza,jeżeli zdejmę przewód B powietrze zejdzie i przestaje wydawać dzwięk,czy ktoś z was miał taki problem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
kolego czytaj wyżej, było to już wielokrotnie omawiane :evil:Base pisze:Witam :mrgreen:
mam jakiś problem,otóż po dłuższej jeżdzie silnik przerywa na niskich obrotach,a gdy silnik zgaszę z cuda które oznaczyłem literką A wydobywa się charakterystyczny odgłos- zzzzzzzz... jakieś podciśnienie się wytwarza,jeżeli zdejmę przewód B powietrze zejdzie i przestaje wydawać dzwięk,czy ktoś z was miał taki problem?
Obrazek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 14 kwie 2010, 16:51
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Ja mam to samo. Pisałem kiedyś o tym.
a6-c4-25-tdi-140km-co-to-za-urzadzenie- ... ht=#276609
a6-c4-25-tdi-140km-co-to-za-urzadzenie- ... ht=#276609
Było:
Audi 80 B3 1.8S 90PS B+G
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDI 140PS
Audi 80 B3 1.8S 90PS B+G
Jest:
Audi A6 C4 2.5TDI 140PS
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga