Witam czy mógł by mi ktoś przedstawić dokładną specyfikacje części przy wymianie rozrządu oraz części które również powinno się wymienić przy okazji rozrządu.
Mam również takie pytanie po wymianie sprzęgła przy zmianie biegów mam wrażenie że szarpie autem i powyżej 3 tys autko tak jak by nie miało już więcej mocy co może być przyczyną dodam ze jestem przed wymianą filtrów i oleju może być to powodem??
Ktos mówił mi o erg że trzeba przeczyścić ale nie bardzo wiem gdzie wo mojej audioli się to znajduje:)
pozdrawiam
Audi A6 [C5] Rozrząd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 lis 2009, 14:58
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Bedziesz potrzebowal dwa paski zebate i dwa wielorowkowe, pompe wody, siedem rolek prowadzacych, odwracajacych i napinajacych. Wskazany jest napinacz hydrauliczny z dzwignia i koniecznie wymagany nowy terostat i koncentrat do chlodnicy ... ale to dopiero poczatek zabawy, poniewaz ilosc i rodzaj innych czesci wyjdzie dopiero w trakcie naprawy.
Poza tym wymiane paskow powinno sie zaczynac od sprawdzenia tego co one napedzaja, czyli walkow rozrzadu oraz hydrauliki zaworowej. Istotna bedzie tez weryfikacja szczelnosci silnika, alternatora i napinacza paska wielorowkowego.
Ale to wszystko jest juz dawno opisane w wielu wspanialych tematach, ktore powinienes przeczytac zanim zaczales ten temat.
Poza tym wymiane paskow powinno sie zaczynac od sprawdzenia tego co one napedzaja, czyli walkow rozrzadu oraz hydrauliki zaworowej. Istotna bedzie tez weryfikacja szczelnosci silnika, alternatora i napinacza paska wielorowkowego.
Ale to wszystko jest juz dawno opisane w wielu wspanialych tematach, ktore powinienes przeczytac zanim zaczales ten temat.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 lis 2009, 14:58
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza