Mam problem z moim autkiem. Po odpaleniu auta skrzynia wchodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu komputera wyskoczyły dwa błędy:
-regulacja rozpoczęcia wtrysku- różnica regulacji 00550
-sygnał obciążenia- błedna komunikacja z jednostki sterującej silnika 18256
Miał może ktoś z Was podobny przypadek? Będe wdzięczny za wszystkie sugestie.
[A6 C5 automat] problem ze skrzynią - tryb awaryjny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 maja 2010, 14:36
- Lokalizacja: Murowana Goślina/Poznań
[A6 C5 automat] problem ze skrzynią - tryb awaryjny
Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 19:25 przez adas1981, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
to nie skrzynia.... masz problemy z pompa wtryskowa, konkretnie z katem poczatku wtrysku (brakiem mozliwosci jego wysterowania zgodnie z zyczeniem ecu), mozliwe ze jest zle ustawiony, lecz najprawdopodobniej problem tkwi w 'przycierajacym sie' tloczku 'przestawiacza' kata poczatku wtrysku.
Jezeli mozesz zrob logi statyczne i bs grupy 004 (w miare mozliwosci przy rozgrzanym w pelni silniku).
czy po uruchomieniu silnika i jego wstepnym rozgrzaniu (na postoju), wylaczenie i ponowne wlaczenie dalej skutkuje trybem awaryjnym ?
Jezeli mozesz zrob logi statyczne i bs grupy 004 (w miare mozliwosci przy rozgrzanym w pelni silniku).
czy po uruchomieniu silnika i jego wstepnym rozgrzaniu (na postoju), wylaczenie i ponowne wlaczenie dalej skutkuje trybem awaryjnym ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 maja 2010, 14:36
- Lokalizacja: Murowana Goślina/Poznań
tx-didi, przez chwilę jest dobrze jakies 5-10 sekund i następuje gwałtowne szarpnięcie i znowu tryb awaryjny. dodam jeszcze ze po wciśnięciu gazu auto strasznie kopci na biało duszącymi spalinami
[ Dodano: 2010-08-15, 20:06 ]
slavi16, przepraszam pomyliłem działy. To było przedostatni raz:)
[ Dodano: 2010-08-15, 20:09 ]
tx-didi, napisałem niedokładnie. po odpaleniujest dobrze-silnik trochę faluje a przed awarią tego nie było. dopiero po ruszeniu w chodzi w tryb awaryjny i bez różnicy czy na zimnym czy na ciepłym
[ Dodano: 2010-08-15, 20:06 ]
slavi16, przepraszam pomyliłem działy. To było przedostatni raz:)
[ Dodano: 2010-08-15, 20:09 ]
tx-didi, napisałem niedokładnie. po odpaleniujest dobrze-silnik trochę faluje a przed awarią tego nie było. dopiero po ruszeniu w chodzi w tryb awaryjny i bez różnicy czy na zimnym czy na ciepłym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
adas1981
niestety, ale przedstawione objawy pasuja do awarii pompy wtryskowej (przestawiacza kata poczatku wtrysku) - aby sie upewnic (zwroc uwage ze to tylko zgadywanki via net) nalezaloby wykonac logi statyczne i bs grupy 004.
Niezaleznie musisz sie przygotowac 'duchowo' i zorientowac, ktory serwis boscha w Twojej okolicy jest polecany/ma dobra opinie.
czekamy na logi
niestety, ale przedstawione objawy pasuja do awarii pompy wtryskowej (przestawiacza kata poczatku wtrysku) - aby sie upewnic (zwroc uwage ze to tylko zgadywanki via net) nalezaloby wykonac logi statyczne i bs grupy 004.
Niezaleznie musisz sie przygotowac 'duchowo' i zorientowac, ktory serwis boscha w Twojej okolicy jest polecany/ma dobra opinie.
czekamy na logi