Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C5 2.4 165KM] dzwonienie z okolic silnika

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
danmax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 13 mar 2010, 14:42
Lokalizacja: Zlotow

[C5 2.4 165KM] dzwonienie z okolic silnika

Post autor: danmax » 10 sie 2010, 14:13

Witam koledzy mam maly problem od kilku dni, chodzi o dziwne dzwonienie,a wiec gdy silnik jest zimny i odpalam to dzwoni jakiesz 3-5s a pozniej gdy lekko dodaje gazu tak do 1.500 obrotow, powyzej dzwiek zanika,gdy silnik jest rozgrzany to przy odpaleniu juz nic nie dzwoni,dzisiaj jeszcze zauwazylem ze jak wlacze klime to dzwoni caly czas tak samo od normalnych obrotow az tak do 1.500 przy wyzszych obrotach dzwiek ustaje. Czy moze mi ktos pomoc ustalic co to takiego?

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 10 sie 2010, 16:05

stawiam na łańcuch zmiennych faz rozrządu... ale nie wiem szczerze mówiąc czy jazda w takim stanie wiąże się z jakimiś konsekwencjami dla silnika.. generalnie może być objaw kończącego się napinacza.. ale niech inni jeszcze coś powiedzą
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

MisiekNS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 10 sie 2010, 19:55
Lokalizacja: polska

Post autor: MisiekNS » 10 sie 2010, 20:16

tak dzieje sie często przy słabym cisnieniu oleju , sprawdz czy smok w pompie nie jest zapchany , a nastepnie vag i sprawdzenie pracy napinaczy ..

danmax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 13 mar 2010, 14:42
Lokalizacja: Zlotow

Post autor: danmax » 11 sie 2010, 09:02

jesli chodzi o ten smok w pompie to gdzie on sie znajduje? jak do niego sie dostac?

MisiekNS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 10 sie 2010, 19:55
Lokalizacja: polska

Post autor: MisiekNS » 11 sie 2010, 10:22

zwalasz tzw małą miskę olejową, spodnią część i ukaże Ci się sitko pompy olejowej która zasysa olej , potem odkręcasz 4 śruby wyciągasz pompę rozkręcasz ją wszystko czyścisz i składasz w odwrotnej kolejności. Warto też zajrzeć w zaworki znajdujące się w bloku silnika pod kolektorem ssącym tam jest rozdzielacz na głowice - jak któryś zaworek sie zawiesi to nie ma smarowania w głowicy. co do napinacza to w razie czego posiadam takowy do sprzedania.

danmax
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 13 mar 2010, 14:42
Lokalizacja: Zlotow

Post autor: danmax » 11 sie 2010, 16:07

dzieki za porade jutro ewntualnie w piatek bede sie bral za robote.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja