Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6 3.2 Q ] Co by tu dłubnąć ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

[ A6 C6 3.2 Q ] Co by tu dłubnąć ?

Post autor: Fascynat » 03 sie 2010, 01:34

Witam.
Co byście polecali aby dodać troche świeżości 3.2FSI ? (przelot 70tys km)
Dolot , Wylot , Chip
Jest wogóle sens ?
Jakiego rzędu procent realne przyrosty dla tego silnka ?
Macie jakieś doświadczenie z 3.2 ?
Trzyma fabryke ?
Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 13:57 przez Fascynat, łącznie zmieniany 1 raz.

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 03 sie 2010, 01:53

Napewno nie chip nie w wolnossacym za maly przyrost :-/ zagadaj z kolega SANTO mysle ze podpowie bo sam troszke modzi :mrgreen: pozdro
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 03 sie 2010, 02:07

No niestety domyślam się ze wirusek w benzynce to nie to samo co w doładowanym klekotku ;-)
Te procenty to raczej będą na poprawe samopoczucia niż na faktyczne odczucia..
No ale coś tam odmulić się chyba da ? :-)

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 03 sie 2010, 17:23

Dołożyć turbo :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 04 sie 2010, 01:47

Myślałem raczej o rasowaniu ;-) niż głębokim tuningu..
Uff troche się rozmarzyłem z tym turbo ;-) było by chyba "wariactwo" ;-)
Ale zejdżmy na ziemie..
Zdecydowanie zbyt duża ingerencja no i koszta napewno , pozatym bardzo nie lubie jak ktoś eksperymentuje nad moją niunią.. a myśle że tak by było bo nie słyszałem zeby coś takiego w Poland latało..
Zależy mi na długich dystansach i bezawaryjności dlatego wybieram rasowanie..
Uwalniał ktoś wydech w 3.2 ?
Gdzie byście polecali zchamować 4wrotki na mazowszu? ewentułalnie Poland?

Ps. A tak na marginesie to co by Tip powiedział na takie turbo ? mina by mu chyba żędła :mrgreen:

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 04 sie 2010, 08:40

ty lepiej nic nie dlubaj tylko sprawdz rozrzad :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 04 sie 2010, 14:23

spokojna twoja rozczochrana , rozrzad , gładzie jak ta lala :mrgreen:

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 08 sie 2010, 14:47

Tiptronic to nie jest zbyt rozwojowa skrzynia. Rzekł bym nawet - delikatna... :-/ A z wolnossaka to wiadomo - ostre wałki, usprawnic dolot, rozluźnić wydech na koniec strojenie i myśle, że można liczyć na przyrosty rzędu 10-30% przy utracie elastyczności...
Raczej gra nie warta świeczki, zwłaszcza przy grzebniu w dolocie, który ma zmienną długość oraz osiągalność wałków.

John
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 22 sty 2009, 16:33
Lokalizacja: Kraków

Post autor: John » 08 sie 2010, 23:17

Uwolniony wydech i długie trasy? Miałeś z czymś takim do czynienia, bo na początku efekt jest świetny i micha się cieszy, ale po 1000 przejechanych km przeklinasz ten pomysł i wszystkich, którzy to doradzili. Jedynie rasowanie jakie wchodzi w grę to odtykanie wydechu dolotu i program co zaowocuje kilkunastoma konikami, których nawet nie odczujesz, a portfel chudszy. Ale jechać takim autem w dłuższą trasę to nieporozumienie. Jak ci brakuje mocy, a stać cię na paliwo szukaj s-ki. Bo modzenie tego samochody pochłonie sporo kasy.

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 09 sie 2010, 00:22

Ach żle się wyraziłem... raczej odetkanie wydechu w celu łatwiejszego oddechu.. nie jestem fanem , ryku i buczenia z kilometra...
Wiadomo decybele coś tam się podnoszą ale bez przesady,nie o to tu chodzi..
Dzięki za sugestie , powoli się utwierdzam że szkoda zachodu..

Ps. Zadzwonie do mtm zobacze co oferują ;-)

Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 23 sie 2010, 00:14

Na twoim miejscu porozglądał bym sie za A6 C6 4.2 V8 :-)
Po co tu sie bawić w takie rzeczy.. kto Ci potem te auto kupi ?

Ludzie jeżdżą 2,0tdi i nie narzekają heheh a Ci braknie mocy :-P to jeździj cały czas na trybie sportowym :mrgreen:

Edit: Mi sie teraz spodobał ten nowy silniczek, 3.0 TFSI :D
Jest - Volvo C70 II 2.5T

Tomas

Post autor: Tomas » 23 sie 2010, 01:06

Masta pisze:Mi sie teraz spodobał ten nowy silniczek, 3.0 TFSI :D
no tego jak juz sie podrasuje to pewnie bezpiecznie 350 konikow mozna z niego wyciągnąc :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 25 sie 2010, 01:54

Co do 3.0 TFSI to znajomy latał czymś takim u Helmuta.. powiedział że jedzie - naprawde jedzie :-) ja niestety nie miałem okazji więc nie moge się odnieść do mojego 3.2FSI

Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 26 sie 2010, 21:37

3.0 TFSI - 290 KM i moment obrotowy 420 Nm

3.2 FSI - 255 KM i moment obrotowy 330 Nm

Te 90 Nm więcej na pewno robi swoje ;-) No i koni trochę też jest więcej :-)
Jest - Volvo C70 II 2.5T

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 02 lis 2010, 22:59

Odświeżam temat z racji pojawienia się nowej myśli technicznej w mojej głowie ;-)
A może by tak nitro ?
Co o tym sądzicie ?
Jak to się ma do FSI ?
Strzał 50 - 75 KM , co TIP i moje FSI na to ? jakie rezerwy widzicie w tej jednostce ?
Montował ktoś wogóle ten wynalazek ? , temat lekko mi obcy .. :roll:


_______________
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja