[A6 C6] Efekt zegarow RS6 w ''normalnej'' A6
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
[A6 C6] Efekt zegarow RS6 w ''normalnej'' A6
Czy ktos wie czy mozna osiagnac efekt zegarow z RS6 w normalnej A6 (kiedy wlanczasz zaplon zegar predkosci i obrotow silnika idzie na max-a a pozniej wraca do pozycji 0)
Jesli tak to jak to zakodowac?
Jesli tak to jak to zakodowac?
W naszym roczniku raczej się nie da. Być może po wgraniu nowego softu do zegarów ale czy ktoś to robi i jaki efekt to nie wiem. Da się w nowszych zegarach bodajże tych z MY2007.
Było:
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
Laguna II '01 1,9 dCi
A6 Avant C5 '03 2.5 TDi 180 KM Quattro Tip
A4 B7 '05 2.0 TDi 140 KM Multi
A6 Avant C6 '05 3.0 TDi 224 KM Quattro Tip
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
Nie wiem jak jest z a6 ale powiem wam ,że kolega ma a8 2004 rok d3 ale przed liftem. Powiedział ,że był u jakiegoś dobrego znachora audi koło Radomia(dokładnie nie pamietam bo w tamtym roku to było) wgrał mu całe oprogramowanie do zegarów z s8-mki i efekt jest zaje..sty. Wkłada kluczyk do stacyjki strzałeczki wędrują do maxa i wracją na zero ,bajer jak w bolidzie. Pozdro. 

Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! 

niekoniecznie, bo kompatybilnosc jest b.czesto zachowywana wstecz. W wiekszosci przypadkow wymiana na nowszy nie powoduje jakis drastycznych problemow. W przypadku kontroli aku problem jest taki, ze cala logika kontroli pradu juz siedzi w gatewayu, wiec modul aku trzeba wymienic i moduly, ktore z danych z niego intensywnie korzystaja (clima!). Generalnie auto 3G mocno sie rozni od 2G, no ale jak ktos sie upiera to wszystko zrobi ...