[a6 c6 2.0tdi] Dziwny odglos przy odpalaniu
[a6 c6 2.0tdi] Dziwny odglos przy odpalaniu
Dzieje sie to 8 na 10 razy.
przy odpalaniu slychac stukot jakby elementow metalowych/blaszanych - raz mocniej, innym razem slabiej
wiem ze jest to czesto spotykany problem w tych silnikach bo slyszalem go juz u innych
z gory dzieki jesli ktos wie o co moze chodzic
przy odpalaniu slychac stukot jakby elementow metalowych/blaszanych - raz mocniej, innym razem slabiej
wiem ze jest to czesto spotykany problem w tych silnikach bo slyszalem go juz u innych
z gory dzieki jesli ktos wie o co moze chodzic
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Moim zdaniem, na 90%: pękł napinacz łańcucha napędu pompy oleju, co spowodowało wytarcie zębów zębatki na wale korbowym, przy rozruchu łańcuch ślizga się po zębatce na której prawdopodobnie nie ma już zębów. W każdej chwili może wywalić komunikat: BRAK CIÂŚNIENIA OLEJU.
Wygląda to mniej więcej tak:
Zalecenie: natychmiastowa modyfikacja napędu pompy oleju.
Diagnostyka: VAG nic nie wykaże.
Aby potwierdzić usterkę należy zdjąć miskę olejową, w tym celu należy rozkręcić sanki (później ustawienie geometrii) lub odkręcić silnik z mocowania i lekko unieść do góry - inaczej miska nie wyjdzie.
Szczegóły już wkrótce na forum!
Wygląda to mniej więcej tak:
Zalecenie: natychmiastowa modyfikacja napędu pompy oleju.
Diagnostyka: VAG nic nie wykaże.
Aby potwierdzić usterkę należy zdjąć miskę olejową, w tym celu należy rozkręcić sanki (później ustawienie geometrii) lub odkręcić silnik z mocowania i lekko unieść do góry - inaczej miska nie wyjdzie.
Szczegóły już wkrótce na forum!
Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 13:21 przez azet, łącznie zmieniany 1 raz.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
a coś takiego tam zamontowali
http://moto.allegro.pl/kolo-dsg-automat ... 88461.html
http://moto.allegro.pl/kolo-dsg-automat ... 88461.html
Kolega krzysgosz, pisząc:
Odnośnie koła dwumasowego w multitronicu to też już kiedyś słyszałem, że jest i zdziwiło mnie to strasznie ale jak widać "ten typ tak ma".
miał na myśli swoje 2.4 w benzynie. Trochę namieszał ponieważ w dziale "silniki wysokoprężne" i temacie dot. 2.0 tdi pisze o swoim silniku benzynowym.krzysgosz pisze:Na 100 procent, stukot przy odpalaniu, to jest to napinacz łaĂącuszka i prawdopodobnie popękały plastikowe ślizgi
Odnośnie koła dwumasowego w multitronicu to też już kiedyś słyszałem, że jest i zdziwiło mnie to strasznie ale jak widać "ten typ tak ma".
Pytanie do GARY_ czy taki dźwiek był u Ciebie??
http://www41.zippyshare.com/v/3400187/file.html Nowy link
w 10 s słychać ten niepokojący dla mnie dzwięk
mam problem z odpalaniem silnika na ciepłym(2.0 TDI. BRE 140km multitronic z 2007), na zimnym nie ma tego problemu.
"Objaw: Dziwny hałas, jakby szybki stuk metal o metal jedynie podczas odpalania samego silnika. Tylko gdy jest gorący, gdy jest zimny zero objawów"
http://www41.zippyshare.com/v/3400187/file.html Nowy link
w 10 s słychać ten niepokojący dla mnie dzwięk
mam problem z odpalaniem silnika na ciepłym(2.0 TDI. BRE 140km multitronic z 2007), na zimnym nie ma tego problemu.
"Objaw: Dziwny hałas, jakby szybki stuk metal o metal jedynie podczas odpalania samego silnika. Tylko gdy jest gorący, gdy jest zimny zero objawów"
Ostatnio zmieniony 12 cze 2012, 14:27 przez sancho99, łącznie zmieniany 2 razy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga