Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Drganie żarówki w lampie bixenon

Elektryka
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rabel3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:20
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

[A6 C6] Drganie żarówki w lampie bixenon

Post autor: Rabel3 » 25 cze 2010, 22:48

Witam wszystkich :-> :-> ,
Mam takie pytanie, może ktoś się już z tym spotkał,otóż zauważyłem jak ruszam autkiem że drga mi świtało z żarówki, sprawdzałem wczesniej czy gdzies może jest nie dokręcona lampa na uchwytach ale wszystko jest OK , stawiał bym na żarówkę, tylko że nie wiem co jest grane czy może zarówka jest uszkodzone, nie zwróciłem uwagi czy drga w czasie jazdy bo raczej mijając znaki drogowe to bym widział, ale wszczególnosci jak ruszam to można to zauważyć w każdym punkie gdzie jest skierowane światło widać jak drga :lol:
Z tego co sie orienyuję to żarówka ma swoje odpowiedznie ułożenia w lampie, nie można jej tak sobie włożyć i ustawić jak chcemy
Jesli ktoś już miał taką historię to prosze o jakieś info co robić

Pozdrawiam

holekpiotr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 415
Rejestracja: 26 gru 2008, 12:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.6 ADP 101KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Głogów

Post autor: holekpiotr » 26 cze 2010, 07:34

Ja w C5 miałem ten sam problem. Okazało się że odczepiła się regulacja od odbłyśnika która poziomuje lampę.
To jest taki czarny plasticzek, który łączy silniczek od lampy z odblaskiem lampy.

satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

Re: [A6 C6] Drganie żarówki w lampie bixenon

Post autor: satch » 26 cze 2010, 08:14

Rabel3 pisze:Witam wszystkich :-> :-> ,
Mam takie pytanie, może ktoś się już z tym spotkał,otóż zauważyłem jak ruszam autkiem że drga mi świtało z żarówki, sprawdzałem wczesniej czy gdzies może jest nie dokręcona lampa na uchwytach ale wszystko jest OK , stawiał bym na żarówkę, tylko że nie wiem co jest grane czy może zarówka jest uszkodzone, nie zwróciłem uwagi czy drga w czasie jazdy bo raczej mijając znaki drogowe to bym widział, ale wszczególnosci jak ruszam to można to zauważyć w każdym punkie gdzie jest skierowane światło widać jak drga :lol:
Z tego co sie orienyuję to żarówka ma swoje odpowiedznie ułożenia w lampie, nie można jej tak sobie włożyć i ustawić jak chcemy
Jesli ktoś już miał taką historię to prosze o jakieś info co robić

Pozdrawiam
Mam to samo , od kiedy zmieniłem żarnik lampa jest trochę luźna , to chyba przyczyna ..
Nie chce mi sie do tego zabrac , zresztą nawet nie mam za bardzo gdzie ;-)
GPW

Awatar użytkownika
Rabel3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:20
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabel3 » 26 cze 2010, 09:30

satch pisze:Mam to samo , od kiedy zmieniłem żarnik lampa jest trochę luźna , to chyba przyczyna ..
Nie chce mi sie do tego zabrac , zresztą nawet nie mam za bardzo gdzie

Trzeba bedzie odkręcać zderzak żeby do tego się dostać :-P
Może u mnie też jest coś z żarnikiem bo wymieniałem lampy z przed na polificie w których wystepują inne zarniki i i przetwornica, ale sądzę że to nie ma znaczenia jak zakladalismy to wsystko pasowało raczej

satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

Post autor: satch » 26 cze 2010, 11:38

Rabel3 pisze:
satch pisze:Mam to samo , od kiedy zmieniłem żarnik lampa jest trochę luźna , to chyba przyczyna ..
Nie chce mi sie do tego zabrac , zresztą nawet nie mam za bardzo gdzie

Trzeba bedzie odkręcać zderzak żeby do tego się dostać :-P
Może u mnie też jest coś z żarnikiem bo wymieniałem lampy z przed na polificie w których wystepują inne zarniki i i przetwornica, ale sądzę że to nie ma znaczenia jak zakladalismy to wsystko pasowało raczej
A gdzie kolego robił , widzę że Wroc <ok>
Własnie zderzak trzeba zdejmować a nie bardzo sie chce ..
Jest mocowanie od dołu lampy , tutaj wystarczy zdjąć plastiki pod silnikiem .. da się dokręcić z dołu i chyba o to chodzi .. ale dalej nie mam gdzie tego zrobić :lol: :lol:
GPW

Awatar użytkownika
Rabel3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:20
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabel3 » 26 cze 2010, 22:59

ZelvaBOi pisze:Zalezy tez jak silne masz to drganie - czy to faktycznie tylko drganie czy telepanie lampa. Xenon zawsze drzy przy ruszaniu, hamowaniu, jezdzie po wzniesieniach czy po dziurach - chodzi o poziomowanie automatyczne. Zjawisko jest naturalne do momentu kiedy drzy Ci lampa jak jedziesz po "gladkim" lub jak stoisz (mozna zaobserwowac na aucie przed Toba na swiatlach) - wtedy szukaj przyczyny. Inaczej sobie odpusc. Niektorzy jezdza kilka(nascie) miesiecy zanim sie zorientuja, ze lampa drzy.
Zaobserwuję to jak się będzie zachowała zarówka jak będę jechał za jakims samochodem czy drga i tak jak mówisz jeśli nie to git :lol: a jak nie to zacznę szukać przyczyny, lampa raczej odpada bo sprawdzłem dzisiaj i jest mocno dokręcona jest minimalny luz ale i ta druda ma minimalny luz, która nie drga.

Dzięki chłopaki za jakieś sugestie bede wlaczył i obserwował co z tym

Pozdrawiam,

Awatar użytkownika
Rabel3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 21 sty 2010, 22:20
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabel3 » 22 lip 2010, 00:15

ZelvaBOi pisze:Rabel3, jak jedna masz luzno to moze druga nie moze sie wypoziomowac - ten machanizm jest "logicznie" polaczony. Jak masz VAG to zrob taki manewr zeby zmienic auto na ustawienie angielskie i zobaczyc jak sie bedzie zachowywac - alternatywnie do tego co masz teraz. Pozwoli Ci sie to zorientowac co sie dzieje z druga lampa dlatego, ze logika poziomowania jest zalezna od ustawienia EU i UK - lampa z prawej jest bardziej "ruchawa" :) w EU - wiec jezeli lewa jest luzna to prawa moze lekko glupiec - jak zamienisz to wtedy prawa sie w miare "uspokoi" a lewa zacznie calkiem telepac - bo silniczki sprobuja skompensowac luz lampy.
Nie wiem, ktora jest u Ciebie poluzowana.
ZelvaBOi
Nie mam jak sprawdzic iz nie mam VAG-A ale udało mi sie troche ta moja sytuacje poobserwowac abym mógł cos napisać , jadąc po po prostej nawierzchni nie zwróciłem uwagi aby żarowka drgała, natomiast jak juz wiechałem na jakąs nierównisc no to troche draga, tak jak pisłem wczesniej przy ruszaniu,również
Więc zdaje się sprawdza sie Twoja teoria :lol:
Bo raczej odrzucam fakt zeby cos tam sie w lampie obluzowało regulacja od odbłysnika poziomowania , co cos w tym stylu??
Pozdrawiam,
Rabel3

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga