Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.9 110 KM] 2001r przed Liftem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
jwasiak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 mar 2010, 20:06
Lokalizacja: Grójec

[A6 C5 1.9 110 KM] 2001r przed Liftem

Post autor: jwasiak » 18 cze 2010, 22:31

Witam!
Panowie jako laik w temacie samochodów chciałbym zapytac specjalistów od tego teamtu co zrobić by poprawić przyspieszenie w mojej A6, na co zwrócić uwagę, jakie części ewentualnie wymienić itd..

Sprawa wygląda następująco do 3tys obrotów samochód jeszcze jakoś przyspiesza jednak powyżej 3tys brak mu siły. Ze znajomym wydedukowaliśmy że to może być nieprawidłowa praca turbiny( czy wyczyszczenie może coś pomoć??) czytałem tutaj też gdzieś na forum że może filtr paliwa może by też wymienić??

Dodatkową sprawą na którą muszę zwrócić uwagę po przeczytaniu kilku postów to gwizd turbiny przy przyspieszaniu, oraz przy odpalaniu z rana w momencie kiedy prze gazuję wywala czarną chmurę dymu(tylko raz później jest juz ok). Jeśli chodzi o olej to trochę bierze tzn od wymiany do wymiany jakieś 1,5litra muszę dolać(wymieniam co 10-12tys)..

Proszę o jakąś konkretną podpowiedź ponieważ wiem z autopsji że jak "działa to lepiej nie ruszać":) ale być może dało by się coś zrobić by poprawić to przyspieszenie.

PS

Koleżka też ma A6 tyle że 1998r z takim samym silnikiem i w tym wypadu nawet nie mam co z nim startować ponieważ jak u niego się załącza turbina to konkretnie czuć moc silnika.

TomeQ36
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 31 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Zakopane

Post autor: TomeQ36 » 20 cze 2010, 08:11

Pierwsze co zrób to zobacz Vagiem czy są błędy zapisane, a jak nie to zrób logi, wtedy najszybciej zobaczymy co nie gra zanim wymienisz niepotrzebne części.

Awatar użytkownika
padzio91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:13
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: padzio91 » 20 cze 2010, 17:12

ja miałem problem z EGR, wyczyściłem i hula jak ta lala. a gwizdy to może być tak jak u mnie kiedyś że była dziurawa rura dolotowa od turbiny.
Obrazek

DANIEL111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 201
Rejestracja: 05 kwie 2008, 08:24
Lokalizacja: warszawa

Post autor: DANIEL111 » 20 cze 2010, 17:45

U mnie jak silnik wkręca się na obroty to jest przyjemny gwizd i z tego co wiem to tak ma być :-)

[ Dodano: 2010-06-20, 18:10 ]
jak jest zimny oczywiście

jwasiak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 mar 2010, 20:06
Lokalizacja: Grójec

Post autor: jwasiak » 21 cze 2010, 21:09

Ok w takim razie jak będę teraz na wekendzie to wykonam testy VAG-iem..

DANIEL111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 201
Rejestracja: 05 kwie 2008, 08:24
Lokalizacja: warszawa

Post autor: DANIEL111 » 21 cze 2010, 21:21

widzę że jesteś z pod wawy może przyda się bardzo chwalony przez ludzi serwis turbo http://www.mq.pl/turbo-service/prasa.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja