
Potrzebuje rozebrac fotel kierowcy zeby oddzielic poszycie skorzane od gabki,i do kolesia zeby wszyl mi nowe elementy bo mi juz sie poprzecieraly.Wszystko juz mam tylko potzrebuje wiedziec jak to sie je


Pozdro moze ktos podpowie....
gregor26
siemka. a wymontowywałeś fotel do tego zabiegu czy w aucie to zrobiłeś ??już długi się z tym noszę ale nie mam garażu i trochę się nie chce na dworze. lecz teraz będę miał urlop i se to zrobię w garażu u rodziców.*SOKÓÂŁ* pisze:Witam
Złożenie wszystkiego w całość zajmuje max 5 min
Mam nadzieję, że napisałem to w sposób zrozumiały i pomogłem. Pozdrawiam
Lukash pisze:siemka. a wymontowywałeś fotel do tego zabiegu czy w aucie to zrobiłeś ??już długi się z tym noszę ale nie mam garażu i trochę się nie chce na dworze. lecz teraz będę miał urlop i se to zrobię w garażu u rodziców.*SOKÓÂŁ* pisze:Witam
Złożenie wszystkiego w całość zajmuje max 5 min
Mam nadzieję, że napisałem to w sposób zrozumiały i pomogłem. Pozdrawiam
jezeli mowisz o drucie ktory trzyma cala te winde z regulacja uwypuklenia to spawanie odpusc. Po spawaniu jest rozhartowany i peka w tym samym miejscu przy pierwszym nacisnieciu. Albo wiec robisz sam nowy drut albo kupujesz na szrocie (jak ja) oparcie za 20 pln bez tapicerki i przekladasz co Ci potrzebaLukash pisze:dziś się za to zabrałem i nie było tak źle jak by się wydawało. nie składałem z powrotem fotela bo muszę kupić w ASO nowe części o ile je dostanę.
mianowicie mam pęknięty taki prostokątny biały zatrzask przez który przechodzi linka od regulacji góra/dół a montowane jest do ramy fotela.
ale chyba rozbiorę też drugi fotel ( sprawny ) bo mam wrażenie że czegoś mi tam brakuje jakiegoś mocowania. nie mam jeszcze ETKI i nie mogę zobaczyć ile taka część i czy jest dostępna.
no i po rozebraniu fotela pasażera zobaczyłem że mam w swoim pęknięty ten drut na dole który podtrzymuje cały ten stelaż. będę musiał to wymontować i zabrać do warsztatu w pracy w celu zespawania lub spróbuję go wyciągnąć potem włożę nowy i powyginam w odpowiedni sposób.