Siema,potrzebuje szybkiej pomocy,nie dzialaja mi przednie wycieraczki.mialem juz problem z wycieraczkami silniczek glosno pracowal a nawet jeczal,i juz stawaly na srodku szyby,wczoraj wyjalem caly mechanizm zdjolem obudowe silniczka, okazalo sie ze silniczek byl zalany,przeczyscilem szczotki nasmarowalem wszystko oczyscilem z rdzy,dzisiaj podlanczam i nic sie nie dzieje.moze ma jakis pomysl co zepsulem.
wiem ze caly mechanizm nowy kosztuje 800zl w salonie, moze ktos wie ile kosztuje uzywany, bo zapewne bede musial zakupic.
[A6 C5]przedenie wycieraczki
piast,
Rozbierz jeszcze raz silniczek. Nasmaruj i sprawdź ze szczególnym uwzględnieniem łożysk.
Styki oczyść i zabezpiecz smarem miedzianym.
Zanim złożysz podłącz sam silniczek i każ mu pracować.
Jeśli zadziała to znaczy, że masz piasty wycieraczek zawalone smarem grafitowanym.
Kiedyś firmy często używały tego smaru bo nie daje się on wypierać przez wodę w połączeniach ciernych i ślizgowych.
Należy to oczyścić (nie trzeba tego nawet rozbierać)
Ja użyłem smaru w spraju, który wypłukał stary smar grafitowany, który zasechł i zatrzymał piasty, a następnie zastąpił go. Puszka 450ml smaru kosztuje około 23 zł.
Jeśli silniczek bez obciążenia (podłączonego zestawu wycieraczek) nie zadziała to koniec z nim. Silniczek kosztuje jakieś 120 zł. Nie ma sensu kupować całego mechanizmu bo jak pisałem wcześniej tanio można go przywrócić do świata żywych.
Mi się też tak zatrzymywało, ale silniczek jeszcze nie wył. Szybko przesmarowałem i teraz wycieraczki śmigają aż miło.
Wcześniej wystarczyło wymienić zwykłe tanie wycieraczki gumowe na takie z piórami grafitowanymi.
Rozbierz jeszcze raz silniczek. Nasmaruj i sprawdź ze szczególnym uwzględnieniem łożysk.
Styki oczyść i zabezpiecz smarem miedzianym.
Zanim złożysz podłącz sam silniczek i każ mu pracować.
Jeśli zadziała to znaczy, że masz piasty wycieraczek zawalone smarem grafitowanym.
Kiedyś firmy często używały tego smaru bo nie daje się on wypierać przez wodę w połączeniach ciernych i ślizgowych.
Należy to oczyścić (nie trzeba tego nawet rozbierać)
Ja użyłem smaru w spraju, który wypłukał stary smar grafitowany, który zasechł i zatrzymał piasty, a następnie zastąpił go. Puszka 450ml smaru kosztuje około 23 zł.
Jeśli silniczek bez obciążenia (podłączonego zestawu wycieraczek) nie zadziała to koniec z nim. Silniczek kosztuje jakieś 120 zł. Nie ma sensu kupować całego mechanizmu bo jak pisałem wcześniej tanio można go przywrócić do świata żywych.
Mi się też tak zatrzymywało, ale silniczek jeszcze nie wył. Szybko przesmarowałem i teraz wycieraczki śmigają aż miło.
Wcześniej wystarczyło wymienić zwykłe tanie wycieraczki gumowe na takie z piórami grafitowanymi.
Z mojego to raczej juz nic nie bedzie, jak go rozebralem to w srodku sama rdza,poczyscilom co moglem nasmarowalem ale nie dalo to zadnego skutku,podlanczalem go 3 krotnie.
A moze mi napiszecie czego nie powinienem dotyksc w silniczku?Sam mechaniz jest ok
[ Dodano: 2010-05-29, 19:51 ]
Chlopaki, kupilem silniczek z 2000r a ja mam audi z 98r i okazallo sie ze sa inne wtyczki,ale jakos sobie poradzilem, dosztukowalem kable wraz z waowkami i jest wszystko dobrze,
wrazie na przyszlosc bedziecie musieli zmienic silniczek wycieraczek to pamitajcie ze sa rozne wsowki
A moze mi napiszecie czego nie powinienem dotyksc w silniczku?Sam mechaniz jest ok
[ Dodano: 2010-05-29, 19:51 ]
Chlopaki, kupilem silniczek z 2000r a ja mam audi z 98r i okazallo sie ze sa inne wtyczki,ale jakos sobie poradzilem, dosztukowalem kable wraz z waowkami i jest wszystko dobrze,
wrazie na przyszlosc bedziecie musieli zmienic silniczek wycieraczek to pamitajcie ze sa rozne wsowki