Witam
Mam poważny problem z moja instalacja (komputer Landi Lsi-Nsi, dwa reduktory, listwy matrix). Zrobiłem regeneracje reduktorów, wymieniłem filtry, wyczyściłem listwy wtryskowe, wymieniłem czujnik temperatury i co.. no i chodzi tydzień albo dwa a później nie przechodzi w ogóle na gaz.Po podłączeniu po laptopa, program landi pokazuje ,ze temperatura cieczy jest 36 stopni, samochód próbuje przejść na gaz ale zdycha od razu. Odstawiam samochód na noc i rano znów chodzi, czasem mecze się parę dni i muszę jeździć na benzynie.
Może jest wśród was jakiś gazownik który może mi pomoc.
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
[A6 C5 2.8] Nie przechodzi na gaz
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 paź 2008, 21:37
- Imię: mrx1983
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Pruszków
Powiem szczerze, że nie patrzyłem dokładnie ale gazownik mówił, że ciśnienie jest idealne. Problem jest z tymi wskazaniami temperatury, czemu ona zaniża wartość i nie mogę się przełączyć. Czujnik temperatury działa na zasadzie rezystancji, wstawiliśmy z kumplem elektronikiem w obwód zamiast czujnika opornik o odpowiedniej wartości, żeby oszukiwał cały czas komputer gazowy, że jest dobra temperatura. Dalej ten sam problem, chodzi jakiś czas i później lipa, znów pokazuje 36-37 stopni chociaż ma 90.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 08 paź 2008, 21:37
- Imię: mrx1983
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Pruszków
powiem szczerze, że sprawdzałem tą wtyczkę i wygląda ok, nawet kompa rozebraliśmyfassi1 pisze:A może jakieś zwarcie się robi na okablowaniu przy wtyczce do kompa gazu i to powoduje zmienne wartości temp?
[ Dodano: 2010-05-16, 22:54 ]
robiłem reduktory gdyż ta instalacja ma około pięciu lat i zakładana była w Niemczech, reduktory są na pewno w porządku bo gdy na programie landi temp nagle zaczyna pokazywać prawidłowe wartości to zaczyna to działać normalnieNikoA4 pisze:a dlaczego robiłeś regeneracje reduktorów,i kto ci to robił,instalacja juz byla jak kupiłes to auto?wyglada na to że reduktor nie działa prawidłowo[nie redukuje ciśnienia gazu]i zalewa.a jaka temperature pokazuje na benzynie?a jakie cisnienie powiedzial mechanior?
[ Dodano: 2010-05-16, 22:58 ]
od jakiś kilku dni koresponduje z przypadkowo znalezionym na allegro sprzedawcą i serwisantem tych instalacji, gdyż trafiło na to że mógł paść komputer i on je sprzedaje...po opisaniu całej sytuacji i wyeliminowaniu kilku jego prozycji pojawił się jeden wątek i tu czekam na wasza opinie, bo tego jeszcze nie sprawdziłem:
"....ta instalacja jak żadna inna ma dwie masy jedna idzie w izolacji z
plusowym do akumulatora a druga osobno czarny kabel bez izolacji to zn bez
osłony ,trzeba sprawdzić jaka jest oporność miedzy masą gnizda
diagnostycznego lpg a masą samochodu powinno być koło zera ...."