Podczas jazdy auto wpada w niebezpieczne kołysanie co sprawia że jazda pow 120km/h staje się wręcz niemożliwa.
Auto najechało na krawężnik, po tym została ustawiona zbieżnośc, wymieniony drążek kierowniczy (był skrzywiony), luzy na niektórych wachaczach są minimalne, jak twierdzi diagnosta nie mające wpływu.
Technicznie niby wszystko jest ok ale jest źle.
Zmieniłem też koła lecz bez skutku
Auto nie ściąga w żadną stronę ale jak wyżej napisałem wpada w huśtanie.
[a6 c5] Kołysanie całego auta
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 lip 2009, 21:14
- Lokalizacja: niemcy
Trudno jest mi coś powiedziec na temat samego wypadku bo auto kupiłem uszkodzone więc nie wiem czy problem był przed. Opony są ok bo tak która była uszk została wymieniona i wyważona a felga jest prosta tym bardziej że jak wyżej pisałem że podmieniałem koła bez skutku
Auto nie wpada w żadne drgania jak to ma miejsce w przypadku np niewyważonych kół a płynne kołysanie na boki które pojawia się nawet na równej jezdni.
Nie wykluczam amorów, na teście pokazywały ponad 60% ale ich wymiane zostawie na koniec z uwagi na kosztyAndi 2.5 tdi pisze:... a po wymianie problem znikl,
Auto nie wpada w żadne drgania jak to ma miejsce w przypadku np niewyważonych kół a płynne kołysanie na boki które pojawia się nawet na równej jezdni.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Jeśli diagnosta twierdzi że luzy na wahaczach są dopuszczalne i nie mają wpływu na jazdę to w poerwszej kolejności należy zmienić diagnostę.
Potem wahacze.
A kołysanie prawdopodobnie powodują zajechane amory.
Test sprawności maszynie nic nie mówi a wynik jest zależny od bardzo wielu czynników niezwiązanych z amortyzatorami, m.in. wysokość i rodzaj sprężyn, profil opony, ciśnienie w oponie (na flaku sprawność jest extra), konstrukcja zawieszenia itp.
Potem wahacze.
A kołysanie prawdopodobnie powodują zajechane amory.
Test sprawności maszynie nic nie mówi a wynik jest zależny od bardzo wielu czynników niezwiązanych z amortyzatorami, m.in. wysokość i rodzaj sprężyn, profil opony, ciśnienie w oponie (na flaku sprawność jest extra), konstrukcja zawieszenia itp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 22:21
- Lokalizacja: poznań