[A6 C5 TDI 2000r sedan] odlaczenie akumulatora
[A6 C5 TDI 2000r sedan] odlaczenie akumulatora
Witam.
Mam pytanie odnosnie akumulatora.Jak odlacze go na cala nos bo chce go podladowac to czy po podlaczeniu bedzie wszystko dzialalo czy bedzie potrzeba podpiecia pod kompa?Moze sie rozprogramowac czy wszystko bedzie po staremu jak by sie akumulatora wogole nie wyciagalo?
pozdrawiam
Mam pytanie odnosnie akumulatora.Jak odlacze go na cala nos bo chce go podladowac to czy po podlaczeniu bedzie wszystko dzialalo czy bedzie potrzeba podpiecia pod kompa?Moze sie rozprogramowac czy wszystko bedzie po staremu jak by sie akumulatora wogole nie wyciagalo?
pozdrawiam
moze masz wpapierach auta a jesli nei to moze dla bezp sproboj naladowac na razie aku w aucie?
a jesli nie masz to mozna bodajrze wylaczyc kod dopoki sie nie odepnie og od instlacji.mozesz miec tez jzu wylaczony.nigdy nie odlaczales klemy w tym autku?
[ Dodano: 2010-04-21, 14:08 ]
widzialem tez cos takiego jakz asilanie awaryjne z zapalniczki wygladalo jak wtyk od ladowarki samochodowej do telefonu i mailo 2 kable plus i minus trzeba bylo to podpiac pod drugi aku i wlozyc w gniazdo zapalniczki wtedy odpinales aku a tam gdzie jest potrzebne stale zasilanie niezalezne od stacyjki miales prad brany wlasnie z tego aku podlaczonego zapalniczka.ciekawy patent wlasnie dla osob chcacych wyjac swoj aku z samochodu.ja to bym zastosowal do tego takie male aku zelowe do kupienia w elektronicznym sklepie to sa aku do podtrzymania napiecia w alarmach itp.wiec rozwiazanei mysle ze super
a jesli nie masz to mozna bodajrze wylaczyc kod dopoki sie nie odepnie og od instlacji.mozesz miec tez jzu wylaczony.nigdy nie odlaczales klemy w tym autku?
[ Dodano: 2010-04-21, 14:08 ]
widzialem tez cos takiego jakz asilanie awaryjne z zapalniczki wygladalo jak wtyk od ladowarki samochodowej do telefonu i mailo 2 kable plus i minus trzeba bylo to podpiac pod drugi aku i wlozyc w gniazdo zapalniczki wtedy odpinales aku a tam gdzie jest potrzebne stale zasilanie niezalezne od stacyjki miales prad brany wlasnie z tego aku podlaczonego zapalniczka.ciekawy patent wlasnie dla osob chcacych wyjac swoj aku z samochodu.ja to bym zastosowal do tego takie male aku zelowe do kupienia w elektronicznym sklepie to sa aku do podtrzymania napiecia w alarmach itp.wiec rozwiazanei mysle ze super
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lut 2010, 12:35
- Lokalizacja: Lubuskie
To nie lepiej podłączyć równolegle do normalnego aku i potem zrobić tak, żeby on dalej dawał zasilanie po wyjęciu głównego?tomkom1 pisze:moze masz wpapierach auta a jesli nei to moze dla bezp sproboj naladowac na razie aku w aucie?
a jesli nie masz to mozna bodajrze wylaczyc kod dopoki sie nie odepnie og od instlacji.mozesz miec tez jzu wylaczony.nigdy nie odlaczales klemy w tym autku?
[ Dodano: 2010-04-21, 14:08 ]
widzialem tez cos takiego jakz asilanie awaryjne z zapalniczki wygladalo jak wtyk od ladowarki samochodowej do telefonu i mailo 2 kable plus i minus trzeba bylo to podpiac pod drugi aku i wlozyc w gniazdo zapalniczki wtedy odpinales aku a tam gdzie jest potrzebne stale zasilanie niezalezne od stacyjki miales prad brany wlasnie z tego aku podlaczonego zapalniczka.ciekawy patent wlasnie dla osob chcacych wyjac swoj aku z samochodu.ja to bym zastosowal do tego takie male aku zelowe do kupienia w elektronicznym sklepie to sa aku do podtrzymania napiecia w alarmach itp.wiec rozwiazanei mysle ze super
Bez napięcia radio przejdzie w tryb SAFE i trzeba będzie podać kod - kod jest na kartce o wielkości wizytówki w oryginalnych papierach audi.. jeśli nie masz kodu to trzeba będzie dać radio do odkodowania jakiemuś fachowcowi.
Poza tym przeprogramuje się mechanizm szyb ale po jakimś czasie sam wróci do normy...
ittmk, w przypadku naszych audi jest taka mozliwosc bo w c4 jest aku pod siedzeniem a z przodu masz podlaczenie plusa na wypadek odpalenia z kabli wiec mozna i tak ale w wielu innych autach nie ma takiej opcji.a sciaganie klem na przypietych zabach od kabli zeby nimi dac prad z drugiego aku srednio przyjemne i zawsze jest ryzyko ze zeskoczy zabka.a w przypadku zapalniczki masz pewnosc ze bedzie oki.powtarzam to tylko takie moje spostrzezenie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Podładuj akumulator w aucie, to w niczym nie przeszkadza, nic się nie zepsuje.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Kolejne cyfry ustawiasz za pomocą pokrętła, yzn. kręcac w prawo zmieniasz w górrę a w lewo w dół. Ustawiasz pierwszą, zatwierdzasz, ustawiasz nastepną itd.Yupi666 pisze:znalazlem kod radia i sa zera w kodzie a na radiu nie ma bodajrze zer.jak bede mogl wklepac ten kod?jest czterocyfrowy.
Którym pokrętłem to nie wiem, bo ja mam naviplusa. Musisz wypróbować, radia też były różne. Najlepiej jakbys miał instrukcję (rozumiem, ze jakbys ją miał to nie byłoby pytania , wiec próbuj)
Części samochodowe online - Motostacja pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga