Witam.
Mam taki problem,iż po wymianie oleju zaczęło mi coś piszczeć gdy wchodzę w zakręt lub wjeżdżam pod górkę i jest to taki pisk gdy rezerwa się zapala z tym,że ten co mi się pojawia to aż trzy razy tak piszczy tak jakby był jakiś błąd w komputerze. Sprawdziłem wszystkie płyny i są w normie,jedynie co zauważyłem to,to że znacząco podniósł się stan oleju na bagnecie i nie wiem dlaczego.Wyświetla mi się też tam gdzie dzienne kilometry oznaczenie OEL i nie wiem co to jest. Proszę pomóżcie mi bo nie mam pojęcia o co w tym chodzi??
[A6 C4 2.5 TDI 140KM AEL] Coś piszczy na zakretach...
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Pewnie masz spaloną żarówkę od jakiejś kontrolki.
Jeżeli piszczy na zakrętach to nie ma innej opcji jak któryś z płynów.
Niektóre wersje miały w pompce od spryskiwaczy czujnik poziomu.
Może to, jeśli hamulcowy i chłodzący jest OK?
Trzeba by jeszcze sprawdzić czy czujniki od płynów są sprawne.
Może się któryś podwiesił?
Co do sprawdzania stanu oleju to staraj się żeby auto za każdym razem jak sprawdzasz stało w tej samej pozycji i w takim samym czasie od wygaszenia silnika.
Pozycja auta w naszym przypadku jest bardzo ważna gdy dokonujemy kontroli stanu oleju.
Kształt misy olejowej jest w kształcie trapezu, dlatego mogą wystąpić duże różnice.
Pokaże mało gdy auto jest pochylone do przodu i odwrotnie.
Ja zawsze to robię po około dwóch minutach od wygaszenia.
Kiedyś miałem Corsę i tam w instrukcji było napisane, że to najbardziej optymalny czas, no i przy podobnej temperaturze silnika.
Jeżeli piszczy na zakrętach to nie ma innej opcji jak któryś z płynów.
Niektóre wersje miały w pompce od spryskiwaczy czujnik poziomu.
Może to, jeśli hamulcowy i chłodzący jest OK?
Trzeba by jeszcze sprawdzić czy czujniki od płynów są sprawne.
Może się któryś podwiesił?
Co do sprawdzania stanu oleju to staraj się żeby auto za każdym razem jak sprawdzasz stało w tej samej pozycji i w takim samym czasie od wygaszenia silnika.
Pozycja auta w naszym przypadku jest bardzo ważna gdy dokonujemy kontroli stanu oleju.
Kształt misy olejowej jest w kształcie trapezu, dlatego mogą wystąpić duże różnice.
Pokaże mało gdy auto jest pochylone do przodu i odwrotnie.
Ja zawsze to robię po około dwóch minutach od wygaszenia.
Kiedyś miałem Corsę i tam w instrukcji było napisane, że to najbardziej optymalny czas, no i przy podobnej temperaturze silnika.
No dzięki za odpowiedź.Ostatnio jechałem z otwarcia sezonu motocyklowego i nagle temperatura oleju wzrosła do 130 stopni.Stanąłem i okazało się,że nie mam płynu chłodzącego,a okazało się,że za silnikiem jest wąż na którym jest założony jakiś czujnik i króciec z jednej strony się ułamał i wypadło to z węża.Założyłem to wlałem wody i co najlepsze przestało wszystko piszczeć i dalej nie wiem co to mogło być.
[ Dodano: 2010-05-27, 15:51 ]
Witam.
Koledzy ja mam ten sam problem i już mnie to męczy jak nie wiem co.Może któryś z was mi coś doradzi bo ja zaczynam się poddawać?? Znalazłem na allegro takie coś:
http://moto.allegro.pl/it...tds_tdi_ss.html
http://moto.allegro.pl/it...ti_tds_tdi.html
Powiedzcie czy to może mi pomóc?? A może ktoś z was już to stosował?? Proszę pomóżcie
[ Dodano: 2010-05-27, 15:51 ]
Witam.
Koledzy ja mam ten sam problem i już mnie to męczy jak nie wiem co.Może któryś z was mi coś doradzi bo ja zaczynam się poddawać?? Znalazłem na allegro takie coś:
http://moto.allegro.pl/it...tds_tdi_ss.html
http://moto.allegro.pl/it...ti_tds_tdi.html
Powiedzcie czy to może mi pomóc?? A może ktoś z was już to stosował?? Proszę pomóżcie
Wojtas