Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1,8T 150 KM] schodzi paliwo?

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

[A6 C5 1,8T 150 KM] schodzi paliwo?

Post autor: pit 76 » 02 kwie 2010, 17:02

witam panowie
na poczatku zycze Wam Zdrowych Spokojnych Swiat

mam problem z odpalaniem po postoju, popjawil sie on po wymianie wkładu pompy paliwa.nie wymieniałem calej pompy z koszem tylko sam wklad i teraz jak odpalam auto rano czy tez po postoju musze troche pokrecic zanim odpali. przed wymiana palil na dotyk, a teraz dupa. mam wrazenie jakby paliwo schodziło z układu i za kazdym razem jak odpalam pompa musi wtłoczyc paliwo do układu, obiegu. wydaje mi sie ze paliwo powinno zostawac w obiegu :roll:
chyba ze jest jakas inna przyczyna ze ciezko odpala tzn po postoju ale zaczeło sie to dziac po wymianie pompy paliwa wiec mysle ze ma to z tym zwiazek.
macie jakis pomysł?????????????

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 03 kwie 2010, 00:24

Witam ! Może układ jest poprostu zwyczajnie zapowietrzony,z filtra zeszło paliwo "troszke" i powstała poducha powietrza.Jak długo pompa podaje paliwo przed uruchomieniem silnika,do wyłączenia pompy przez hydrostat w sekundach ? Bo normalnie to 2 sek jesli dłużej można podejżewać zapowietrzenie.Może byc też tak jak piszesz że paliwo wraca,wadliwy wkład cudów nie ma zacznij od sprawdzenia wkładu porównaj ze starym różnice itd
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 03 kwie 2010, 09:29

pompa daje tak jak piszesz okolo 2 sek. ale wiesz co mnie zastanawia ze jak juz wymieniłem wkład pompy zamontowałem kosz w zbiorniku to praktycznie odpalil na dotyk a powinien troche pokrecic zanim pompa zaciagnie paliwo i poda na układ a tu odrazu odpalil bez zajakniecia.moze rzeczywiscie zapowietrzyl sie układ :roll: ale jak go odpowietrzyc :roll:

[ Dodano: 2010-04-03, 08:36 ]
pompe sprawdziłem sa identyczne. przed wymiana kupiłem jakies chinskie g...o i pojezdzilem na niej 3 miesiace, wczesniej miałem vdo a teraz kupilem bosch-a i mam nadzieje ze nie jest wadliwa bo ten temat pompy zaczyna mnie troche drażnić.jedyna roznica to taka ze w zestawie nie było takiego gumowego kołnierza uszczelki ktora przychodzi na wkład od góry i na to montuje sie juz kosz ale mysle ze to nie jest problem , pozostałe uszczelki załozone i pasowały..

[ Dodano: 2010-04-04, 13:32 ]
sprawdziłem juz chyba wszystko :-x odpowietrzylem układ paliwowy i to samo jak przekrece do zapalenia kontrolek wyłącze i znowu przekrece zeby odpalic to jest ok ale jak za pierwszym razem chce odpalic to kreci i kreci jak by paliwo schodziło

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 04 kwie 2010, 23:28

Ja mam to samo ale mam spore doświadczenie z wymianą pompy i jedno wiem na bank - zapowietrzona pompa odpowietrza się zaraz po pierwszym uruchomieniu. Jak? U góry pompy w plastiku znajduje się mały otworek z zaworkiem o zasadzie działania podobnej do odpowietrznika kaloryfera. Pompę mam ori VDO, miałem zamiennik który padł po około 2000km i odradzam.

U mnie uszkodzony jest złączka węża powrotu paliwa przy deklu. Podejrzewam że to ma związek ponieważ wężyk powrotu leci do samego dołu baku a u mnie u góry pod deklem dostaje się powietrze czyli cały układ paliwowy staje się jakby "otwarty". To jest tylko teoria ale jak na razie to mi przychodzi do głowy.

Awatar użytkownika
Bilskirnir
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
Lokalizacja: Zabrze/Donegal

Post autor: Bilskirnir » 21 maja 2010, 02:42

pit 76, czy po drugim razie tzn przekrecenie zapłonu pompa też sie załącza ?
Wiem że troche póżno ale sam jestem ciekaw.
Jeżeli wkład do wewnetrznej czesci wymagał szczelnosci a tego nie nie było ze nie został wymieniony ten oring lub ta uszczelka o której pisałes to może być przyczyną !
Nie jestem ekspertem ale każdy układ paliwowy nawet z systemem samoodpowietrzającym nie zawsze działa jesli jest nie szczelny.
ÂŻebym miał pomysł jak to zmieżyć :-(
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir

Awatar użytkownika
Quick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 gru 2008, 23:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Quick » 21 maja 2010, 09:01

Czytając ten wątek skojarzył mi się on z: a6-c5-28q-1999-ciezko-odpala-jak-na-dwo ... t11955.htm

W tym przypadku walnięty był zaworek zwrotny (odpowietrzający), kupno używanego na allegro za 30 zeta i samodzielna wymiana w 5 minut załatwiła sprawę :)
Pozdrawiam, Quick.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga