[A6 C5 1.9TDI AFN 110KM] Prośba o ocenę logów
[A6 C5 1.9TDI AFN 110KM] Prośba o ocenę logów
Witam.
Silnik: AFN 110 km ,przebieg według licznika 250 tys., prawdziwy kto to wie , olej MOTUL 8100 X-cess 5W40, nie bierze oleju, po czyszczeniu turbiny 2000 km, brak jakichkolwiek błędów po czyszczeniu, spalanie od 4,8 do 5,8 ,osiągi wydają mi się prawidłowe bo nie mam spadków mocy, ale nie wiem jak powinna ciągnąć seria więc proszę o radę. Przed czyszczeniem turbiny średnio raz na miesiąc wpadałem w awaryjny przez zawieszanie się łopatek. Prędkość maks. 200 km/h. Bez problemu ciągnie do 180 km/h potem trochę trwa zanim dobije do 200. Felgi 18" więc chyba nie mogę liczyć na więcej ?
Problemy:
- nadmierny klekot zimą przy minusowych temperaturach
- możliwe ze przepływomierz do wymiany ponieważ nigdy go nie wymieniałem
- po czyszczeniu turbiny sztanga (sama bez gruchy) chodzi pięknie ale z gruchą nie wygląda to już tak ciekawie ( chodzi w całym zakresie ale mam wrażenie że deczko za ciężko) więc nie wiem czy też trochę jej nie hamuje.
- Jak na razie do poprawy kąt wtrysku.
- Filmik do posłuchania mojego traktora. Na zimnym silniku.
http://www.youtube.com/watch?v=yLMR1Agu4wo
Logi dynamiczne (na 3 biegu):
001
003
004
008
010
011
Logi statyczne normalnie:
005
010
013
Logi statyczne BS
000
003
004
011
Silnik: AFN 110 km ,przebieg według licznika 250 tys., prawdziwy kto to wie , olej MOTUL 8100 X-cess 5W40, nie bierze oleju, po czyszczeniu turbiny 2000 km, brak jakichkolwiek błędów po czyszczeniu, spalanie od 4,8 do 5,8 ,osiągi wydają mi się prawidłowe bo nie mam spadków mocy, ale nie wiem jak powinna ciągnąć seria więc proszę o radę. Przed czyszczeniem turbiny średnio raz na miesiąc wpadałem w awaryjny przez zawieszanie się łopatek. Prędkość maks. 200 km/h. Bez problemu ciągnie do 180 km/h potem trochę trwa zanim dobije do 200. Felgi 18" więc chyba nie mogę liczyć na więcej ?
Problemy:
- nadmierny klekot zimą przy minusowych temperaturach
- możliwe ze przepływomierz do wymiany ponieważ nigdy go nie wymieniałem
- po czyszczeniu turbiny sztanga (sama bez gruchy) chodzi pięknie ale z gruchą nie wygląda to już tak ciekawie ( chodzi w całym zakresie ale mam wrażenie że deczko za ciężko) więc nie wiem czy też trochę jej nie hamuje.
- Jak na razie do poprawy kąt wtrysku.
- Filmik do posłuchania mojego traktora. Na zimnym silniku.
http://www.youtube.com/watch?v=yLMR1Agu4wo
Logi dynamiczne (na 3 biegu):
001
003
004
008
010
011
Logi statyczne normalnie:
005
010
013
Logi statyczne BS
000
003
004
011
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, 22:40 przez gesix, łącznie zmieniany 6 razy.
Zdrów jak traktor :mrgreen:alukard pisze:zdrow jak wieloryb :mrgreen:
w turbinie nie szukaj zadnych awari bo jest idealna
kat wtrysku bym nie ruszal chyba ze masz problemy z odpalaniem ...
co do klekotu..
z tego co zauwarzylem jedne chodza glosniej drogie ciszej, czym jest to spowodowane pojecia nie mam( moj tez glosno kleka)
Problemu z odpalaniem nie było nigdy. Chyba że przy mrozach -10* do -20* to zaskakiwał po1,2 sek.
Kąt będę ustawiał przy najbliższym wolnym czasie (może o choć trochę pomoże w tym klepaniu).
1.Dodam że mam katalizator i EGR nie jest zaślepione. Wszyscy do mnie mówią wywal kata i zaślep EGR, ale czy w moim przypadku gdy jednostka pod kątem dynamicznym jest ok to wydaje mi się że to mija się z celem ?
Dodam jeszcze 003 stat. bo mi umknęło
W moim przypadku chyba najlepiej pomogłoby czyszczenie EGR tym bardziej że nigdy tam nie zaglądałem a tu 250 tys., aj mogłem to zrobić od razu gdy czyściłem turbawkę. . Silniczek od strony EGR jest trochę zasyfiony więc jest tam pewnie tego syfu.
2.Jakieś uszczelki będę potrzebował przy wyciąganiu EGRa z kolektorem?
3.Czy zawalony EGR może mieć wpływ na klekot ?
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Kata jeśłi zapchany warto wywalić. U kolegi w B4 1,9 90KM osiągi były mizerne i ciągnął max do 3 tys rpm później muł, wywalił kata i nie te auto Wiadomo katalizator spełnia swoją rolę do pewnego momentu, później w starych autach z dużymi problemami raczej już poprawnie nie działa a w dodatku pogarsza osiągi gdy jest zapchany. Ja u siebie też kata nie mam, fajny efekt jak obroty przekroczą 2 tys rpm i wciśniesz sprzęgło taki jakby syk z turbiny, jakby powietrze upuszczało :D
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
Podepnę się pod dyskusję :roll:
Porównywałem logi gesix z moimi i zastanawia mnie grupa 013.
U mnie wartości są dużo wyższe.
013
Jest to do przyjęcia, czy już rozbijac świnkę skarbonkę na ewentualne naprawy ?
pozdrawiam
Porównywałem logi gesix z moimi i zastanawia mnie grupa 013.
U mnie wartości są dużo wyższe.
013
Jest to do przyjęcia, czy już rozbijac świnkę skarbonkę na ewentualne naprawy ?
pozdrawiam
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
boe pisze:Podepnę się pod dyskusję :roll:
Porównywałem logi gesix z moimi i zastanawia mnie grupa 013.
U mnie wartości są dużo wyższe.
013
Jest to do przyjęcia, czy już rozbijac świnkę skarbonkę na ewentualne naprawy ?
pozdrawiam
no panie wtryski to masz wyjechane strasznie
zrob jeszcze
011 003 dynamicznie
alukard pisze:boe pisze:Podepnę się pod dyskusję :roll:
Porównywałem logi gesix z moimi i zastanawia mnie grupa 013.
U mnie wartości są dużo wyższe.
013
Jest to do przyjęcia, czy już rozbijac świnkę skarbonkę na ewentualne naprawy ?
pozdrawiam
no panie wtryski to masz wyjechane strasznie
zrob jeszcze
011 003 dynamicznie
011 003
na chwilę obecną dysponuje tylko tymi z ostatniego postu wątku podanego powyżej
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga