Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1.9TDI AFN 110KM] Prośba o ocenę logów

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
gesix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:50
Lokalizacja: Ustka

[A6 C5 1.9TDI AFN 110KM] Prośba o ocenę logów

Post autor: gesix » 28 mar 2010, 18:26

Witam.

Silnik: AFN 110 km ,przebieg według licznika 250 tys., prawdziwy kto to wie :) , olej MOTUL 8100 X-cess 5W40, nie bierze oleju, po czyszczeniu turbiny 2000 km, brak jakichkolwiek błędów po czyszczeniu, spalanie od 4,8 do 5,8 ,osiągi wydają mi się prawidłowe bo nie mam spadków mocy, ale nie wiem jak powinna ciągnąć seria więc proszę o radę. Przed czyszczeniem turbiny średnio raz na miesiąc wpadałem w awaryjny przez zawieszanie się łopatek. Prędkość maks. 200 km/h. Bez problemu ciągnie do 180 km/h potem trochę trwa zanim dobije do 200. Felgi 18" więc chyba nie mogę liczyć na więcej ?

Problemy:
- nadmierny klekot zimą przy minusowych temperaturach
- możliwe ze przepływomierz do wymiany ponieważ nigdy go nie wymieniałem
- po czyszczeniu turbiny sztanga (sama bez gruchy) chodzi pięknie ale z gruchą nie wygląda to już tak ciekawie ( chodzi w całym zakresie ale mam wrażenie że deczko za ciężko) więc nie wiem czy też trochę jej nie hamuje.
- Jak na razie do poprawy kąt wtrysku.

- Filmik do posłuchania mojego traktora. Na zimnym silniku.
http://www.youtube.com/watch?v=yLMR1Agu4wo

Logi dynamiczne (na 3 biegu):

001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
008
Obrazek
010
Obrazek
011
Obrazek

Logi statyczne normalnie:

005
Obrazek
010
Obrazek
013
Obrazek

Logi statyczne BS

000
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
011
Obrazek
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, 22:40 przez gesix, łącznie zmieniany 6 razy.

gesix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:50
Lokalizacja: Ustka

Post autor: gesix » 12 kwie 2010, 22:35

Logi poprawione, proszę o ponowną ocenę. <ok>

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 13 kwie 2010, 08:37

zdrow jak wieloryb :mrgreen:
w turbinie nie szukaj zadnych awari bo jest idealna

kat wtrysku bym nie ruszal chyba ze masz problemy z odpalaniem ...

co do klekotu..
z tego co zauwarzylem jedne chodza glosniej drogie ciszej, czym jest to spowodowane pojecia nie mam( moj tez glosno kleka)

gesix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:50
Lokalizacja: Ustka

Post autor: gesix » 19 kwie 2010, 00:20

alukard pisze:zdrow jak wieloryb :mrgreen:
w turbinie nie szukaj zadnych awari bo jest idealna

kat wtrysku bym nie ruszal chyba ze masz problemy z odpalaniem ...

co do klekotu..
z tego co zauwarzylem jedne chodza glosniej drogie ciszej, czym jest to spowodowane pojecia nie mam( moj tez glosno kleka)
Zdrów jak traktor :mrgreen:
Problemu z odpalaniem nie było nigdy. Chyba że przy mrozach -10* do -20* to zaskakiwał po1,2 sek.
Kąt będę ustawiał przy najbliższym wolnym czasie (może o choć trochę pomoże w tym klepaniu).
1.Dodam że mam katalizator i EGR nie jest zaślepione. Wszyscy do mnie mówią wywal kata i zaślep EGR, ale czy w moim przypadku gdy jednostka pod kątem dynamicznym jest ok to wydaje mi się że to mija się z celem ?

Dodam jeszcze 003 stat. bo mi umknęło
W moim przypadku chyba najlepiej pomogłoby czyszczenie EGR tym bardziej że nigdy tam nie zaglądałem a tu 250 tys., aj mogłem to zrobić od razu gdy czyściłem turbawkę. :-/ . Silniczek od strony EGR jest trochę zasyfiony więc jest tam pewnie tego syfu.
2.Jakieś uszczelki będę potrzebował przy wyciąganiu EGRa z kolektorem?
3.Czy zawalony EGR może mieć wpływ na klekot ?

dodi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 08 mar 2010, 13:18
Imię: ustaw twoje auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: dodi » 19 kwie 2010, 14:09

gesix pisze:
3.Czy zawalony EGR może mieć wpływ na klekot ?
tak, bedzie Ci jeszcze głosniej klekotał ( bardziej "twardo" wtedy chodzi)

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 19 kwie 2010, 14:18

Kata jeśłi zapchany warto wywalić. U kolegi w B4 1,9 90KM osiągi były mizerne i ciągnął max do 3 tys rpm później muł, wywalił kata i nie te auto <ok> Wiadomo katalizator spełnia swoją rolę do pewnego momentu, później w starych autach z dużymi problemami raczej już poprawnie nie działa a w dodatku pogarsza osiągi gdy jest zapchany. Ja u siebie też kata nie mam, fajny efekt jak obroty przekroczą 2 tys rpm i wciśniesz sprzęgło taki jakby syk z turbiny, jakby powietrze upuszczało :D
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

gesix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:50
Lokalizacja: Ustka

Post autor: gesix » 19 kwie 2010, 14:32

dodi pisze:
gesix pisze:
3.Czy zawalony EGR może mieć wpływ na klekot ?
tak, bedzie Ci jeszcze głosniej klekotał ( bardziej "twardo" wtedy chodzi)
Tak też myślałem. Najpierw zrobię logi 003 stat. przed czyszczeniem to zobaczymy jak duża będzie potem różnica.

boe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 lip 2008, 19:34
Lokalizacja: śląsk

Post autor: boe » 28 kwie 2010, 17:57

Podepnę się pod dyskusję :roll:

Porównywałem logi gesix z moimi i zastanawia mnie grupa 013.
U mnie wartości są dużo wyższe.

013

Jest to do przyjęcia, czy już rozbijac świnkę skarbonkę na ewentualne naprawy ? <beczy>

pozdrawiam

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 29 kwie 2010, 12:50

boe pisze:Podepnę się pod dyskusję :roll:

Porównywałem logi gesix z moimi i zastanawia mnie grupa 013.
U mnie wartości są dużo wyższe.

013

Jest to do przyjęcia, czy już rozbijac świnkę skarbonkę na ewentualne naprawy ? <beczy>

pozdrawiam

no panie wtryski to masz wyjechane strasznie
zrob jeszcze
011 003 dynamicznie

KaeM
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 06 maja 2009, 13:42
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: KaeM » 29 kwie 2010, 21:24

alukard pisze:no panie wtryski to masz wyjechane strasznie
Tak z ciekawości zapytam - jakie powinny być wskazania na wtryskach w AFN-ach ?

boe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 14 lip 2008, 19:34
Lokalizacja: śląsk

Post autor: boe » 13 maja 2010, 19:58

alukard pisze:
boe pisze:Podepnę się pod dyskusję :roll:

Porównywałem logi gesix z moimi i zastanawia mnie grupa 013.
U mnie wartości są dużo wyższe.

013

Jest to do przyjęcia, czy już rozbijac świnkę skarbonkę na ewentualne naprawy ? <beczy>

pozdrawiam

no panie wtryski to masz wyjechane strasznie
zrob jeszcze
011 003 dynamicznie

011 003

na chwilę obecną dysponuje tylko tymi z ostatniego postu wątku podanego powyżej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga