Witam kolegów
Mam strasznie zawiły problem,mianowicie na przewodach paliwa tych przelewowych powstaję ciśnienie ,które zsuwa je z króćców,jeden z pompiarzy zasugerował po podłączeniu samochodu do kompa ,że to nastawiacz w pompie wtryskowej,ale....auto odpala ,jeździ ,nie dławi się,nie kopci,czy jego diagnoza jest trafna?Zastanawiam się czy nie może to być zapchany,bądź zagięty przelew na drodze do zbiornika?
POzdrawiam
[A6 C5]2.5TDI V6 Ciśnienie zsuwa przelewy
Przewody powrotu myślę ,że są poprawnie podłączone,ponieważ nikt wcześniej przy nich nie grzebał ,a usterka pojawiła się nagle.Ale dziś zabieram samochód z felernego warsztatu,wiec spróbuje ocenić czy przewody powrotne są drożne.Najciekawsze jest to ,że szukałem na wielu forach rozwiązania i nikt nie miał takiego problemu jak ja.Jeden z pompiarzy do którego dzwoniłem dziwił słysząc o takich objawach.
Edit:
Rozumiem ,że odłączając przelewy nie jestem w stanie zapowietrzyć układu dolotowego?Dobrze kombinuje?
Edit:
Rozumiem ,że odłączając przelewy nie jestem w stanie zapowietrzyć układu dolotowego?Dobrze kombinuje?
Jako ,że rozwiązałem problem pochwalę się kolegom,może w przyszłości komuś się przytrafi podobna usterka,mianowicie uszkodzeniu uległa końcówka wtrysku 4rtego cylindra ,niestety pompa dalej podawała paliwo na ów wtrysk w wyniku czego nadmiar nie spalonej ropy uderzał ciśnieniem na przelewy,które zsuwał.Przy okazji chciałbym ustrzec ludzi z Wrocławia przed felernym diesel serwisem Bocheńscy z ulicy Kowalskiego,chcieli mnie naciągnąć na regeneracje pompy,która u nich kosztuje w około 6k,złodzieje!!!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga