jeszcze raz witam wszystkich
Pojawił się u mnie problem z ruszaniem i nie bardzo wiem jak go rozgryźć. Po wrzuceniu na R lub D i puszczeniu hamulca, samochód nie rusza. Muszę go przygazować, ale jest taki objaw jak by go coś trzymało, rusza bardzo opornie. Po przekroczeniu około 3-3,5 tyś obrotów dopiero załapuje (jakby wrzucił bieg) i rusza do przodu albo do tyłu. Objaw nie występuje cały czas, tylko tak raz na 7-8 prób ruszenia. Może polecicie jakiś warsztat w okolicach Włocławka, Torunia, Płocka, ÂŁodzi....
			
			
									
									
						[A6 C5 2,8 TIPTRONIK QUATTRO] problem z jedynką i wstecznym
- Tdi B4 117Ps
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 106
 - Rejestracja: 06 sty 2009, 18:41
 - Lokalizacja: Gdansk PL:)
 
- Tdi B4 117Ps
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 106
 - Rejestracja: 06 sty 2009, 18:41
 - Lokalizacja: Gdansk PL:)
 
- 
				
				Camel-
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 522
 - Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
 - Imię: Kamel
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.3 133KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna+LPG
 - Lokalizacja: Leszno
 
Moim zdaniem niski poziom oleju powoduje takie zachowanie skrzyni. Koniecznie powinieneś to sprawdzić. Co prawda dyferencjał pływa w innym oleju, ale to nie zmienia faktu, że olej w skrzyni może być nie prawidlowy (z poziomem oleju związane jest ciśnienie wytwarzane przez pompe).
Co może powodować niemożliwość ruszenia w przypadku skrzyń Mercedesa
- nieprawidłowy poziom oleju
- filtr oleju
- kodowanie wariantowe
- przełożenie osi tylnej
- tłoki B2/B3
- elektromagn. zawór regulacji ciśnienia modulacji
- suwak regulacyjny, przełączający lub suwający
- płytki sprzęgła K3
- wolne koło F1/F2
- pierścienie zabezpieczające
- tuleja wału napędowego/wałka zdawczego
Ale jak zwykle - zaczynajmy od najprostrzych rzeczy
			
			
									
									
						Co może powodować niemożliwość ruszenia w przypadku skrzyń Mercedesa
- nieprawidłowy poziom oleju
- filtr oleju
- kodowanie wariantowe
- przełożenie osi tylnej
- tłoki B2/B3
- elektromagn. zawór regulacji ciśnienia modulacji
- suwak regulacyjny, przełączający lub suwający
- płytki sprzęgła K3
- wolne koło F1/F2
- pierścienie zabezpieczające
- tuleja wału napędowego/wałka zdawczego
Ale jak zwykle - zaczynajmy od najprostrzych rzeczy
Kolego zmieniaj szybciutko olej w skrzyni biegów. Miałem to samo w BORA 1.6 automat
zaczęło się od takich samych objawów jak tym masz potem już w ogóle nie chciała zmieniać biegów. oczywiście w servisie powiedzieli ze trzeba zmieniać skrzynie, pojechałem do jednego "SZEFUNIA" powiedział mi tak , masz jedna szanse na 10 ze po zmianie oleju skrzynia pójdzie ,I POSZÂŁA ale nie dolewaj oleju tylko zmień .później jeździłem jeszcze 6 miesięcy i sprzedałem z czystym sercem, bo jednak VW to nie AUDI i koniec .A tak w nawiasie , zrobiłem niezły syf w servisie VW bo miałem udokumentowane wszystkie przeglądy w serwisie i oczywiście wyszło na jaw ze nigdy tam nie zaglądali
!!!!!!! a powinni zmienić olej w skrzyni automatycznej co 60 tys km , tak mi powiedzieli w serwisie VW . takie są przeglądy w serwisach niestety ,
EDYT
na pewno nie polecam Volkswagen - W ÂĄ T A R S K I we Włocławku :evil:ale z innych powodów
			
			
									
									
						zaczęło się od takich samych objawów jak tym masz potem już w ogóle nie chciała zmieniać biegów. oczywiście w servisie powiedzieli ze trzeba zmieniać skrzynie, pojechałem do jednego "SZEFUNIA" powiedział mi tak , masz jedna szanse na 10 ze po zmianie oleju skrzynia pójdzie ,I POSZÂŁA ale nie dolewaj oleju tylko zmień .później jeździłem jeszcze 6 miesięcy i sprzedałem z czystym sercem, bo jednak VW to nie AUDI i koniec .A tak w nawiasie , zrobiłem niezły syf w servisie VW bo miałem udokumentowane wszystkie przeglądy w serwisie i oczywiście wyszło na jaw ze nigdy tam nie zaglądali
EDYT
na pewno nie polecam Volkswagen - W ÂĄ T A R S K I we Włocławku :evil:ale z innych powodów
							








