[A6 C6] tempomat dolozenie
[A6 C6] tempomat dolozenie
Witam ponownie,
czy ktos przerabial moze dolozenie tempomatu do '06 c6 2.7 tdi tiptronic quattro?
Czy jest to jakis duzy problem, ewentualnie jakies linki do instrukcji i potrzebnych czesci?
Znalazlem tutka dla c5, ale czy ktos moze powiedziec jak to wyglada w c6?
Widzialem na stronie audi zubehour shop ze mozna kupic zestaw do samodzielnego montazu, ale ta cena...
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
czy ktos przerabial moze dolozenie tempomatu do '06 c6 2.7 tdi tiptronic quattro?
Czy jest to jakis duzy problem, ewentualnie jakies linki do instrukcji i potrzebnych czesci?
Znalazlem tutka dla c5, ale czy ktos moze powiedziec jak to wyglada w c6?
Widzialem na stronie audi zubehour shop ze mozna kupic zestaw do samodzielnego montazu, ale ta cena...
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
nie jest to problem
potrzeba:
- wajhy tempomatu 4E0953521B
- innej dolnej obudowy kierownicy 4F0953512D (w odpowiednim kolorze!!!)
- jednej żyłki kabla o długości 1.5 metra
cena serwisowa klamotów zamknie się w kwocie 2 stówek... 8-)
potrzeba:
- wajhy tempomatu 4E0953521B
- innej dolnej obudowy kierownicy 4F0953512D (w odpowiednim kolorze!!!)
- jednej żyłki kabla o długości 1.5 metra
cena serwisowa klamotów zamknie się w kwocie 2 stówek... 8-)
Wykonane mody :
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
:lol: nie wiem jak jest w C5
w C6 w 2.7TDI poza wetknięciem tempomatu w moduł kierownicy potrza pociągnąć 1 kabelek z pinu 5 wtyczki 16pinowej modułu kierwonicy do kompa silnika (prawe podszybie) - pin 44 wtyczki 94 pinowej.
Oczywiście po wszystkim trzeba przekodować i sterownik silnika i moduł kierownicy (VAG).
w C6 w 2.7TDI poza wetknięciem tempomatu w moduł kierownicy potrza pociągnąć 1 kabelek z pinu 5 wtyczki 16pinowej modułu kierwonicy do kompa silnika (prawe podszybie) - pin 44 wtyczki 94 pinowej.
Oczywiście po wszystkim trzeba przekodować i sterownik silnika i moduł kierownicy (VAG).
Wykonane mody :
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
Kurcze wlasnie wracam od elektrykow... i nadal bez tempo.tmr pisze::lol: nie wiem jak jest w C5
w C6 w 2.7TDI poza wetknięciem tempomatu w moduł kierownicy potrza pociągnąć 1 kabelek z pinu 5 wtyczki 16pinowej modułu kierwonicy do kompa silnika (prawe podszybie) - pin 44 wtyczki 94 pinowej.
Oczywiście po wszystkim trzeba przekodować i sterownik silnika i moduł kierownicy (VAG).
Tempomat podlaczony do modulu kierownicy. Kabelek pociagniety. Czy jakis super specjalny myk musi byc w tym kodowaniu silnika i kierownicy? Czy cos jeszcze dodatkowo musi byc zrobione?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
W VAGu (podpowiadajka) jest kod uruchamiający tempomat w obrębie sterownika silnika.
Trzeba również przekodwać moduł kierownicy
Trzeba również przekodwać moduł kierownicy
Wykonane mody :
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
Ok dziala. Konieczna byla aktualizacja oprogramowania sterownika silnika przy pomocy VAS'a.
-> Pama u Ciebie pewnie bedzie to samo, bo moja jest bj. 23.12.2006 czyli rok modelowy 2007.
Teraz pytanie do osob ktore maja tempomaty. jakie funkcje one oferuja? Tzn czy na srodkowym wyswietlaczu (mam kolorowy) widzicie ustawiona predkosc, czy mozecie zmieniac ustawiona predkosc co 10 km/h czy tylko plynnie do gory?
-> Pama u Ciebie pewnie bedzie to samo, bo moja jest bj. 23.12.2006 czyli rok modelowy 2007.
Teraz pytanie do osob ktore maja tempomaty. jakie funkcje one oferuja? Tzn czy na srodkowym wyswietlaczu (mam kolorowy) widzicie ustawiona predkosc, czy mozecie zmieniac ustawiona predkosc co 10 km/h czy tylko plynnie do gory?
No to dziekuje za podpowiedzi.
Chodzilo mi o to ze w paskku z 2010 mam tak ze mozna sobie ustawiac nastepujaco:
- krotko pukniecie do gory/dolu +/- 10 km
- jak juz ustawione jest jakas predkosc to ktorkie nacisniecie Set = -1km, krotko wajcha do siebie +1 km
- po ktorkim odepchnieciu wajchy, auto ladnie sobie zaczyna zwalniac, to samo po ktorkim nacisnieciu pedalu hamulca
- caly czas widoczna jest predkosc na FISie jaka sobie sie ustawia na tempomacie. Jak tempomat nie jest zalaczony to mozna sobie ustawic predkosc i pociagnac dzignie do siebie (Resume) i on do tej predkosci przyspieszy.
Takze w passku troche wiecej bajerow niz w Audi Szkoda ze nie ma tego zarzadzania predkosciami...
A jeszcze, w Q7 4.2 TDI z distronicem mam cos takiego ze na samym predkosciomierzu widac jaka sie predkosc ustawilo na tempomacie. Czyli na czerwono podswietlaja sie same kreseczki przy znaczniku predkosci. To jest najlepsze rozwiazanie ze wszystkiego
Chodzilo mi o to ze w paskku z 2010 mam tak ze mozna sobie ustawiac nastepujaco:
- krotko pukniecie do gory/dolu +/- 10 km
- jak juz ustawione jest jakas predkosc to ktorkie nacisniecie Set = -1km, krotko wajcha do siebie +1 km
- po ktorkim odepchnieciu wajchy, auto ladnie sobie zaczyna zwalniac, to samo po ktorkim nacisnieciu pedalu hamulca
- caly czas widoczna jest predkosc na FISie jaka sobie sie ustawia na tempomacie. Jak tempomat nie jest zalaczony to mozna sobie ustawic predkosc i pociagnac dzignie do siebie (Resume) i on do tej predkosci przyspieszy.
Takze w passku troche wiecej bajerow niz w Audi Szkoda ze nie ma tego zarzadzania predkosciami...
A jeszcze, w Q7 4.2 TDI z distronicem mam cos takiego ze na samym predkosciomierzu widac jaka sie predkosc ustawilo na tempomacie. Czyli na czerwono podswietlaja sie same kreseczki przy znaczniku predkosci. To jest najlepsze rozwiazanie ze wszystkiego
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga