[A6 C5]Auto stoi za nisko,dlaczego?
[A6 C5]Auto stoi za nisko,dlaczego?
witam,pytam bo sie nie znam :mrgreen: jak w temacie,auto stoi nizej niz to jest w standardzie a wlasnie takie standardowe zawieszenie mnie interesuje.Na wlepce 1ba.Sprezyny przod widze,ze sa zolte z tylu nie wiem jakie sa. Auto stoi nizej bo sa "inne" sprezyny i amortyzatory czy to moga byc same inne sprezyny? Jak to sprawdzic?Dzieki i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2010, 10:15 przez okony, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyli ktoś chciał zrobic z 1BA -> 1BE :mrgreen:okony pisze:auto stoi nizej niz to jest w standardzie
Trudno powiedziec bo przy zawieszeniu 1BE są inne sprężyny i inne amortyzatory.okony pisze:Auto stoi nizej bo sa "inne" sprezyny i amortyzatory czy to moga byc same inne sprezyny?
Jeśli poprzedni właściciel poszedł na łatwiznę, to zmienił tylko sprężyny (najczęściej praktykowane).
Jeśli chciał to zrobic dobrze to zmienił również amory.
Jedyne co Cię ratuje, to sprawdzic jakie są amory (jeśli da się coś z nich odczytac).
Niestety przywrócenie stanu prawidłowego czyli wymiana amorów i sprężyn będzie sporo kosztowac
Może nie aż tak strasznie, ale trochę szarpnie po kieszeni
W sprzedaży są generalnie trzy rodzaje amortyzatorów:
- do zawieszenia standardowego;
- do zawieszenia sportowego;
- do zawieszenia na trudne warunki.
Jeśli uda Ci się odczytac co masz teraz, to wystarczy porównac z numerami chocby na stronie sklepu Intercars (lub producenta) i już wiesz na czym stoisz
- do zawieszenia standardowego;
- do zawieszenia sportowego;
- do zawieszenia na trudne warunki.
Jeśli uda Ci się odczytac co masz teraz, to wystarczy porównac z numerami chocby na stronie sklepu Intercars (lub producenta) i już wiesz na czym stoisz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga