[100c4 2.6 av]wymiana zegrow na ac bc pytania do praktykow
[100c4 2.6 av]wymiana zegrow na ac bc pytania do praktykow
PRZEDSTQWIE SPRAWE audi 100 c4 silnik 2.6 mam zegary analogowe bez ac i bc.chce zalozyc zegary tez analogowe ale z tymi dwoma funkcjami.znalazlem an forum sposob podlaczenia bc a jak ma sie sprawa z ac?u mnie w ori sa zwykle kontorlki.czy to zadziala?druga zecz to mam licznik z audi predkosc do 240km.u mnie jest 280.jak podlaczylem na krotko to obrotek normalnie chodzil.prosze podpowiedz jak to ugryzc wszystko?manetke mam,mam tez ta kostke czarna do licznika.tam sa dwie takie kosci do czego jest ta druga czarna?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 gru 2009, 00:08
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
jedna kosteczka czarna jest do BC, druga do AC. Jeśli nie masz kostki do AC to się nie przejmuj, nie będzie po prostu takich komunikatów jak przepalona żarówka lub brak płynu do spryskiwaczy... Z tego co pamiętam to trzeba piny odpowiadające za te komunikaty połączyć z masą.
było: Audi 90 B3 '89 motor 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 motor 2.6 v6 150KM code: ABC
jest: Audi 100 C4 Avant '92 motor 2.6 v6 150KM code: ABC
a wiec tak tyle sie dowiedzialem w teorii.zegar od 100 c4 ma budowe modulowa czyli mozna dolozyc do swojego bc i ac.upraszcza to o tyle ze nie musze przerabiac swojego zegara.w 100 nie ma jeszcze zadnego programowania vagiem.wiec wystarczy ze mam taki licznik dawce od 100 z ac i bc i powinno sie udac to przelozyc do mojego ori zegara.lacznie z elektronika ktora jest dopinana z tylu do plyty glownej.no i oczywiscie manetka.w a6 po pierwsze jest juz licznik digital i trzeba ciagnac linie kan do sygnalu i kasowania inspekcji oraz programowania.tamten analogowy programuje sie taka plytka w obudowie i zworkami,wiec chyba mozna to zalozyc do kazdej 100 i dawca nie musi byc dokaldnie taki sam licznik jak nasz.co do zabawy z licznikiem a6c4 duzo zabawy a roznica tylko w jednym okienku tzn z przebiegiem.manetke mam zrezana wieczorem zajme sie licznikami.mam 3 sztuki w tym chyba tylko jedna wlasciwa czyli od 100.mam tez 3 nowe gasnice.mam nadzieje ze jutro tez tu bende




pierwsze podejsci porazka!!!dzis probowalem do tego mojego ori licznika zainstalowac wszystko.zaczalem od wlutowania brakajcej kostki do plyty glownej brakowalo jednej do polaczenia z plyta komputera dopinana z tylu.przelutowalem wiec to gniazdo zrobilem zarowki wg tego co bylo w dawcy organow i podlaczylem dymic nie dymilo ale na ac wyskoczyl znaczke kolo w nawiasach i olejarka z taka kropelka.niczym tego nie skasowalem jak odpalilem to bez zmian z tym ze zaczelo piszczec i dalje ta olejarka..licznik dawca byl do 240 ale o dziwo obroty pokazywalo ok.abc wogole nie chodzil zero nul czarno.jutro ciag dalszy walki.obejrzalem te plyty glowne i w sumie sa takie same z tym ze u mnei w ori tym bez ac bc jest bogaciej tzn wiecej elementow.moze jest to spowodowane tym ze mam zegarek w obrotku ale nie wiem czy az tyle tego.druga zecz to taka ze niektore zworki sa w innych miejscach neiktorych nei ma niektore sa.zastanawiam sie czy na plycie moga byc dwa niezalezne obwody jeden dla kontrolek czyli do takiej wersji jak ja mialem na poczatku a drugi do wersji zac bc,i moze wystarczy te zworki zrobic jak w tym dawcy?mam na mysli zworki na plycie przelotki...podlaczylem tez dla ciekawosci a6 angola i o dziwo iac i bc dziala slicznie nawet przebieg sie pokazal na digitalu.ale za duzo kombinacji i zmian tarcz itp.tym bardziej ze jak jzu pisalem 100c4 nie ma mozliwosci programowania vagiem.jakies sugestie pomysly?
Ostatnio zmieniony 19 lut 2010, 21:38 przez Forum Audi A6 ., łącznie zmieniany 1 raz.
GP Jumbo, czyli rozumim na zywca do licznika od kostki od pinu ktory za to odpowiada dac kabel do kostki obd1?tylko wtedy jesli ja mialem z=pradkosc do 280 a teraz mam angola do 240 to po przeprogramowaniu teoretycznie jadac ponad 240 wyjde za skale?niu teoretycznie?rozumeim ze przeprogramowanie spowoduje wlasciwe wskazania licznika na tej skiali jaka jest?czy musze rowniez mienic tarcze?a najlepiej znalezc zegar angol lub europa od a6 z moimi tarczami do 280?wiesz z tymi inspekcjami to sobie poradze bo koles moj wspolnik zajmuje sie programowaniem licznikow na stole czyli wylutowywuje i do programatora,to w sumei moj wspolnik razem to robimy tylko on jest od elektroniki a ja od demontazu licznikow z aut,i taki licznik moglby mi zaprogramowac na stole wgrywajac europejski wsad a potem to tylko co 15 tysi inspekcje by mi skasowal w ten sam sposob.
znasz naczenie slowa teoretycznie? :-D chodzilo mi czy taki licznik dostosjue sie do tarczy czy przestawi sie na tarcze do 280.chodzi mi o wychylenie wskazowek.ogarnalem bestie oglonie.czyl wrzucilemzegar do a6 angol przeprogramowalem go na stole czyli sama pamiec programatorem wsadme europa taki silnik i jest miodzio.jeszcze kilka drobiagow mam ale mysle ze i to jutro ogarne.generalnie robilem test i wyszlo na srodku skali tej do 240 jak bylo 130 to ja jechalem wg nawi ok 150 czyli tyle ile jest na srodku w zegarze do 280alexhawk pisze:Kolego masz taki silnik ja - chyba żagiel musisz postawić, żeby jechać >240...
Seryjnie masz do 210 km/h :D