Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,8 v6 +LPG] Wyskakuje mi błąd mieszanki

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

[2,8 v6 +LPG] Wyskakuje mi błąd mieszanki

Post autor: LuQas » 03 lut 2010, 16:54

wyskoczył mi na VAGu taki bład 1088 Dopasowanie mieszanki 2
przekroczona wartość adaptacji - mnożenie - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 03 lut 2010, 17:54

LuQas pisze:bład 1088
01088 - regulacja mieszanki
możliwe przyczyny:
- za niski poziom paliwa
- ciśnienie paliwa lub pompa paliwa
- czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym
- miernik masy powietrza
- nieszczelność po stronie ssącej / wydechowej
- zawór elektromagnetyczny filtra z węglem aktywnym
- nadmiar paliwa w oleju silnikowym
- zawór lub zawory wtryskowe albo dysza lub dysze wtryskowe

masz co sprawdzać do boju :-D

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Moje auto: RS6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 03 lut 2010, 18:43

pozycje 1 i 2 obstawiam mam zarznieta pompe paliwa

patrol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 20 mar 2008, 01:53
Lokalizacja: suwałki/augustów

Post autor: patrol » 06 lut 2010, 08:00

miałem ten sam błąd, a oprócz niego wywalało jeszcze jakieś dwa inne, nie pamiętam jakie, ale coś o za niskim napięciu i o sondzie lambda. nie wiem jak u Ciebie z paleniem ale u mnie rozrusznik kręcił jak wściekły, do tego musiałem długo kręcić a jak zaskoczył to chodził jak paralityk, jakby na trzech garach, nie można było dodać gazu bo się dusił i gasł. Szukałem przyczyny długo. Sondy wykluczyłem bo miełem nowe. Wymieniłem świece i przewody, zero poprawy. Zalałem więcej benzynki i jakiegoś siuwaksa do wtrysków, również nic. Potem wymiana filtra benzyny, z którego czarna breja poleciała i jakby trochę pomogło. okazało sie że winny był akumulator. przy temperaturze około +4 C omomierz pokazywał 50%. Wymiana akumulatora usunęła awarię, żadnych błędów nie mam i niunia przy -31 C pali z pierwszego kopa

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 06 lut 2010, 08:35

patrol pisze:okazało sie że winny był akumulator. przy temperaturze około +4 C omomierz pokazywał 50%
jak to się sprawdza :?: :roll:

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 08 lut 2010, 10:37

W tytule jest LPG, a w profilu nie :roll: Ale zakładając, że masz LPG, to w 99% właśnie to będzie przyczyną. A jeśli tak, to regulacja, bądź inne działania będą niezbędne.
Pozdrawiam,
Krisker

patrol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 20 mar 2008, 01:53
Lokalizacja: suwałki/augustów

Post autor: patrol » 10 lut 2010, 20:39

Omomierz to takie sprytne urządzenie wygląda jak pistolet, na wierzchu ma skalę a z przodu jakieś ''grzałki'' i zwory które trzeba odpowiednio przykręcić lub odkręcić w zależności od pojemności aku. Należy dotknąć słupków aku nie dłużej jak na 2 sek bo można wydoić aku i obserwować skelę. Na skali są zazwyczaj procenty i kolory zielony czyli ok żółty - dopuszczalny (chociaż pod koniec żółtego można zacząć się martwić) i czerwony - teoretycznie nie powinien nawet zagadać. Każdy szanujący się sklep z aku powinien takie coś mieć. Spróbuj może na początek rano jak maż możliwość podłąvczyć dodatkowy aku i zobacz jak na lejcach będzie się zachowuwał

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga