[A4 C6 2.0T fsi]
[A4 C6 2.0T fsi]
Witam
Czy ma ktos pojecie, czy sa jakies wady w tych silnikach i na co nalepiej zwrucic uwage kupujac czy to A4 czy A6 z tym silnikiem?
Dzieki
Czy ma ktos pojecie, czy sa jakies wady w tych silnikach i na co nalepiej zwrucic uwage kupujac czy to A4 czy A6 z tym silnikiem?
Dzieki
ja zamówiłem własnie z tym silnikiem 2.0 TFSI czytając o nim w samych superlatywach. Mam jednak pytanie brac manuala czy multitronic? bo mam szansę jeszcze to podmienić, jakby się okazało ze mi homologacji na manualu nie zrobią. Naczytałem sie ze wcześniejsze multitroniki były takie sobie,manual jak wiadomo deczko mniej poręczny. Będę chciał modyfikowac trochę elektronikę w celu polepszenia osiągów a tu podobno z manualem łatwiej i mniejsze ryzyko - tak mi przynajmniej ludzie z V-techu mówili.
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
I dobrze Ci mówili żaden automat nie lubi chipa tzn. zmiana oprogramowania silnika nie idzie w parze ze zmianą oprogramowania dla skrzyni co potem skutkuje różnymi bykami jak chcesz robić chipa z automatem to tylko w renomowanej firmie bo garażowiczów odradzam
Mam motor 2.0TFSI i ..... bajka nie mie nie słyszałem i jak na razie nie stwierdziłem żeby coś było z nimi nie tak wręcz odwrotnie wszyscy sobie je chwalą w/g. mnie jest to niedoceniony silnik bo wszyscy patrzą na znaczek TDI jak sroka w gnat bo wydaje im się że to super motory oszczędne itp. nic bardziej mylnego 2.0TDI to encyyklopedia usterkowości 3.0 jest lepszy ale tam jak się coś sypie to już boli bardzo (np. wtryski co jest standartem po 120kk)
Polecam ten motor wszystkim nie zdecydowanym ze spalaniem nie ma tragedi ok 10Lmiasto
Mam motor 2.0TFSI i ..... bajka nie mie nie słyszałem i jak na razie nie stwierdziłem żeby coś było z nimi nie tak wręcz odwrotnie wszyscy sobie je chwalą w/g. mnie jest to niedoceniony silnik bo wszyscy patrzą na znaczek TDI jak sroka w gnat bo wydaje im się że to super motory oszczędne itp. nic bardziej mylnego 2.0TDI to encyyklopedia usterkowości 3.0 jest lepszy ale tam jak się coś sypie to już boli bardzo (np. wtryski co jest standartem po 120kk)
Polecam ten motor wszystkim nie zdecydowanym ze spalaniem nie ma tragedi ok 10Lmiasto
spoko. mi siępodoba. zrobiłem już ponad 3 tys km i jutro mam spotkanie w "znanej renomowanej" żeby zrobić to na co czekałem
dam znać jak będę miał pierwsze opinie. zobaczymy. wierzę w dużą zmianę. nie żebym narzekał obecnie, ale jak mogę mieć pdoobne spalanie i 60-70Nm więcej + 40 KM to ja chcę
!!
[ Dodano: 2010-05-28, 15:09 ]
witam. Własnie wróciłem z modyfikacji. I jestem deko zaskoczony. Oczywiście pozytywnie pod katem zachowań samochodu ale najbardziej mnie zaskoczył wykres z hamowni gdzie z mojego 170 KM wyszło 248 KM!!!!!!!!!!!!!!!, zastanawiam sie czy nie za dużo bo planowane było ok 210. Program robiony przez renomowaną firmę ale kurde mam lekkiego pietra. miał ktoś takie doświadczenia? Nm jest obecnie 356 więc w normie



[ Dodano: 2010-05-28, 15:09 ]
witam. Własnie wróciłem z modyfikacji. I jestem deko zaskoczony. Oczywiście pozytywnie pod katem zachowań samochodu ale najbardziej mnie zaskoczył wykres z hamowni gdzie z mojego 170 KM wyszło 248 KM!!!!!!!!!!!!!!!, zastanawiam sie czy nie za dużo bo planowane było ok 210. Program robiony przez renomowaną firmę ale kurde mam lekkiego pietra. miał ktoś takie doświadczenia? Nm jest obecnie 356 więc w normie
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Chyba coś z toba nie tak :-D :-D :-DKitapl pisze: witam. Własnie wróciłem z modyfikacji. I jestem deko zaskoczony. Oczywiście pozytywnie pod katem zachowań samochodu ale najbardziej mnie zaskoczył wykres z hamowni gdzie z mojego 170 KM wyszło 248 KM!!!!!!!!!!!!!!!, zastanawiam sie czy nie za dużo bo planowane było ok 210. Program robiony przez renomowaną firmę ale kurde mam lekkiego pietra. miał ktoś takie doświadczenia? Nm jest obecnie 356 więc w normie
Każdy by sikał po nogach z takiego wyniku ale rozumiem twój strach bo 170 a 248 to robi wrażenie. Ale nic się nie martw ten motor w serii idzie na dwieście parę koni w A3 i A4 nie wiem czemu w naszych A6 go tak przykręcili tzn. na pewno brak nam 1 intercoolera i chyba turbo mamy mniejsze ale wiem że tamte motory kręcą na 280 a po dodatkowym tuningu mechanicznym wychodzi nawet 340KM

Wracając więc do obaw jeździj z głową niech Ci korba :lol: za często nie kręci nie strzelaj ze sprzęgla na każdych światłach bo ci byle jemiol w TDI ciśnienie podniesie (bo szkoda dwumasa) to powinno być wszystko OK aha zapomniałem że ty masz przecież multi więc na starcie go raczej z bompy nie katuje za czesto bo ta skrzynia właśnie nie lubi dużego momentu.
Powiedz jeśli możesz oczywiście gdzie to robiłeś za ile i jakie masz teraz spalanie no i jakie wrażenia. Ja też miałem robić w swoim na jesień ale zrezygnowałem bo uznałem że to co mam mi wystarczy ale teraz mnie korci :-? . No ale szukam teraz takiego samego A6 ale w kombi (trzeba mi bagażnika) i wtedy na pewno pójdzie na śrubę :mrgreen:
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
Koledzy, ja też nie słyszałem o problemach z 2.0 TFSI.
Mam znajomych z Golfem GTI i Leonem FR wyposażonych w te silniki, jednak skrzynie mają DSG -jazda, szczególnie przyspieszenie to bajka!! 100km/h jest w 7.0 s.
Autka zawirusowane, z wymienionymi układami dolotowymi i wydechowymi oczywiście pozytywnie wpłynęły na moc 260+KM i osiągi. O ile mi wiadomo zero skutków ubocznych.
Dodatkowo miałem okazję pojeździć EOSem z tym silnikiem (lekko słabszym seryjnie) i też fajnie się śmigało. ÂŚrednie spalanie ok. 8l/100km.
Taki silniczek do A4 jak najbardziej i jeszcze chipa na "mizerne" 220+KM to można śmigać z uśmiechem na twarzy, ale osobiście nie wiem czy skusiłbym się na 2.0 TFSI do większego i cięższego auta jakim jest A6.
Choć wyżej czytam wypowiedzi zadowolonych posiadaczy 2.0T w A6 to prawdopodobnie musiałbym się wybrać na przejażdźkę, żeby się przekonać :-P
Mam znajomych z Golfem GTI i Leonem FR wyposażonych w te silniki, jednak skrzynie mają DSG -jazda, szczególnie przyspieszenie to bajka!! 100km/h jest w 7.0 s.
Autka zawirusowane, z wymienionymi układami dolotowymi i wydechowymi oczywiście pozytywnie wpłynęły na moc 260+KM i osiągi. O ile mi wiadomo zero skutków ubocznych.
Dodatkowo miałem okazję pojeździć EOSem z tym silnikiem (lekko słabszym seryjnie) i też fajnie się śmigało. ÂŚrednie spalanie ok. 8l/100km.
Taki silniczek do A4 jak najbardziej i jeszcze chipa na "mizerne" 220+KM to można śmigać z uśmiechem na twarzy, ale osobiście nie wiem czy skusiłbym się na 2.0 TFSI do większego i cięższego auta jakim jest A6.
Choć wyżej czytam wypowiedzi zadowolonych posiadaczy 2.0T w A6 to prawdopodobnie musiałbym się wybrać na przejażdźkę, żeby się przekonać :-P
[ Dodano: 2010-05-28, 19:02 ]
Panowie, spokojnie. ja sie niczego nie boję pod kątem prędkoścy czy mocy. Byłem zdziwony czy przypadkiem to nie za duźo pod kątem wytrzymałości silnika. miałem najpierw info że bezpiecznie będzie około 210KM. ale luzik. jeździłem większymi monsterami nie raz, a na swoim koncie mam też Corvettę z 514 konnym silnikiem.
CO do skrzyni to nie mam multi tylko manuala, pisałem o tym, dlatego właśnie go wziąłem, pod kątem chipa. I oczywiście kombi.
A gdzie robiłem podam na priv. nie ma sensu kryptoreklamy uskuteczniać
Generalnie jeszcze dużo nie jeździłem, ale jest na prawde bomba. co do spalania dam znac jak coś zauwazę. zamieszczam wykres.
Panowie, spokojnie. ja sie niczego nie boję pod kątem prędkoścy czy mocy. Byłem zdziwony czy przypadkiem to nie za duźo pod kątem wytrzymałości silnika. miałem najpierw info że bezpiecznie będzie około 210KM. ale luzik. jeździłem większymi monsterami nie raz, a na swoim koncie mam też Corvettę z 514 konnym silnikiem.
CO do skrzyni to nie mam multi tylko manuala, pisałem o tym, dlatego właśnie go wziąłem, pod kątem chipa. I oczywiście kombi.
A gdzie robiłem podam na priv. nie ma sensu kryptoreklamy uskuteczniać

Generalnie jeszcze dużo nie jeździłem, ale jest na prawde bomba. co do spalania dam znac jak coś zauwazę. zamieszczam wykres.
Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 19:55 przez Kitapl, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

na "jedynce" staram sie nie szarżowac bo traci przyczepność jak depnę pomimo dobrych opon, w sumie wolno jadąc na dwójce i dając gazu bez sprzęgła też boksują, max moment jest juz przy 2,5 tys obrótów wiec w sumie strasznie szybko. tak wiec będe uważał żeby pare lat bezstresowo pojeździć. po drugie 2 ka dzieci na pokładzie studzi 

Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Ale po co wydawać kasę na 220 jak to w serii idzie coś na 205km (jakoś tak) tam w standardzie "mizernie" to robią na 240M0NEER pisze: Taki silniczek do A4 jak najbardziej i jeszcze chipa na "mizerne" 220+KM to można śmigać z uśmiechem na twarzy
Nie wiem ile waży A4 TFSI ale zwykła A4 2.0TDI waży tyle samo albo i więcej co moja A6 (1600kg) więc o czym mowa jakby było Quattro to A4 ważyła by jeszcze więcj więc może z pod śwaiteł odeszła by bez pichów ale stosunek mocy do wagi miała by napewno gorszy. A6 robi wrażenie dużego i ciężkiego auta ale w rzeczywistości wcale tak nie jest mamy dużo elementów z aluminium (cały przód blachy) w stosunko do A4 co dużo daje.M0NEER pisze: ale osobiście nie wiem czy skusiłbym się na 2.0 TFSI do większego i cięższego auta jakim jest A6.
Kitapl krypto reklamy nie musisz robić bo już ją zrobiłeś wykresem

z ta kryptoreklamą to po prostu nie zauwazyłem na wykresie ich stopki
tylko dlatego tak weszło. żadna zabawa. rybucha czyli kaska? tak na stronie v-tech. koszt RTS + 75% kwoty typowego chipa w zalezności od silnika. u mnie ok 2,5 tysia

Pozdrawiam posiadaczy Audi
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
można? hehe
2.0 TFSI + virus => 248KM / 360Nm
