Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6 pytanie do znawcow przerobka audi a6 2005 na 2009 ]

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
rogerek3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[ A6 C6 pytanie do znawcow przerobka audi a6 2005 na 2009 ]

Post autor: rogerek3 » 16 sty 2010, 18:13

Witam od razu zaznacze ze jestem zielony w tym temacie od 2 tygodni jestem szczesliwym posiadaczem audi c6 2.0 tdi i zastanawiam sie na przerobke na model po lifcie 2009
jesli ktos mogl by mi poradzic czy zrobie to bez wiekszych problemow tzn , kupie lampy zderzaki i to na tyle ?
bede bardzo wdzieczny za jakas opodwiedz pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 20:12 przez rogerek3, łącznie zmieniany 1 raz.

Zgrabny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Zgrabny » 18 sty 2010, 08:12

Tylne światła mają zupełnie inny kształt więc ich nie założysz.

mcoupe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: mcoupe » 18 sty 2010, 13:01

Zgrabny pisze:Tylne światła mają zupełnie inny kształt więc ich nie założysz.
Też się zastanawiałem nad taką przeróbką, widziałem już na allegro a6 przerobione na model poliftingowy. Wydawało mi się, że lampy w nowym modelu są po prostu węższe, założono wyższy zderzak i klapę z lampami. Myślałem, że wystarczy przerobić mocowanie lamp, założyć nowe części i gotowe... Szkoda, że tak nie jest widocznie to audi z allegro miało wstawiany cały tył.

Zgrabny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Zgrabny » 18 sty 2010, 20:47

Nie mam pojęcia jak oni to zrobili ale Polacy potrafią:)
ÂŚwiatła w wersji po lifcie są wąskie i długie, a w Twojej bardziej kwadratowe więc albo trochę powycinali i po szpachlowali lub wycieli stary tył i zespawali nowy.
Tak mi się wydaję.

mcoupe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: mcoupe » 18 sty 2010, 21:46