Witam od razu zaznacze ze jestem zielony w tym temacie od 2 tygodni jestem szczesliwym posiadaczem audi c6 2.0 tdi i zastanawiam sie na przerobke na model po lifcie 2009
jesli ktos mogl by mi poradzic czy zrobie to bez wiekszych problemow tzn , kupie lampy zderzaki i to na tyle ?
bede bardzo wdzieczny za jakas opodwiedz pozdrawiam
[ A6 C6 pytanie do znawcow przerobka audi a6 2005 na 2009 ]
[ A6 C6 pytanie do znawcow przerobka audi a6 2005 na 2009 ]
Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 20:12 przez rogerek3, łącznie zmieniany 1 raz.
Też się zastanawiałem nad taką przeróbką, widziałem już na allegro a6 przerobione na model poliftingowy. Wydawało mi się, że lampy w nowym modelu są po prostu węższe, założono wyższy zderzak i klapę z lampami. Myślałem, że wystarczy przerobić mocowanie lamp, założyć nowe części i gotowe... Szkoda, że tak nie jest widocznie to audi z allegro miało wstawiany cały tył.Zgrabny pisze:Tylne światła mają zupełnie inny kształt więc ich nie założysz.
Są wąskie i długie, ale na pierwszy rzut oka nowa lampa montowana do błotnika, wygląda jak połówka starej lamy (jak utniesz dół starej, kwadratowej lampy to będzie miała podobny kształt - podłużny), http://moto.allegro.pl/item874786655_la ... fting.html do tego dochodzą światła wmontowane w klapę - stąd wrażenie długości w nowym modelu. Na pewno zderzak pod lampą jest wyższy (automatycznie lampa węższa), ma też inny kształt przy klapie, ale nowy zderzak do nowej klapy i nowych lamp będzie pasować. Dlatego też może się wydawać, że wstawiając nową klapę z lampami, nowy zderzak, nowe lampy można osiągnąć właśnie taki efekt (długich lamp), pozostaje tylko jedno pytanie czy w nowym modelu nie zmienił się kształt błotnika w górnej i bocznej części tam gdzie przylega lampa i zderzak. Zazwyczaj producenci robiąc lifting chcą odświeżyć stare auto ponosząc przy tym jak najmniejsze koszty, zmiana kształtu połowy samochodu nie byłaby opłacalna. Dlatego można podejrzewać, że efekt taki został uzyskany poprzez zmianę poszycia klapy, lamp i zderzaka. Pewnie też zmieniono zagłębienia w pasie tylnym gdzie montowana jest lampa, ale możliwe, że tylko podmieniono plastikowe mocowania, na których umieszcza się lampę i w które wchodzi zderzak. Błotnik na pierwszy rzut oka wygląda identycznie jak w starym modelu. I tutaj najistotniejszy jest kształt nowych lamp w ich górnej części i w części przylegającej do błotnika (a nie ogólny kształt lampy), czy jest inny niż w starej lampie? Czy próbowałeś może przymierzać nową lampę do starego błotnika?, ewentualnie widziałeś gdzieś wymiary poszczególnych elementów? Odmłodzenie auta jest kuszące 
