[audi a6 c4 2.8 lpg] problem z gazem
[audi a6 c4 2.8 lpg] problem z gazem
Witam mam problem z gazem w a6 c4 2.8 aah niby gazownik powiedział że on ze stropny instalacji zrobił wszystko ale auto na gazie dławi sie niema ciągu a szczegulnie do 3tyś obrotów potem jest już lepiej, na wolnych obrotach tak popiarduje z tłumika.Może ktoś ma jakiś popmysł
Grzegorz Domański
- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
Witam , moim zdaniem musisz przejrzec uklad zaplonowy. Zaczac od swiec , poprzez kable i na koncu cewki. Ja mialem podobnie,na benynie wszystko o.k , a na LPG przyrywal i sie dusil. Wymienilem swiece, pozniej kable wysokiego napiecia i to wystarczylo. Cewki mialem w porzadku. Dodam jeszcze ze jak juz mialbys wymieniac kable to kup cos dobrego a nie dziadostwo. Sa takie na Allegro , reklamuja je ze sa specjalnie do gazu , ale to lipa.Do Audi Polecam NGK lub Beri.
Moja niunia https://a6klub.pl/28-v6-quattro-193k ... vt7778.htm
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [audi a6 c4 2.8 lpg] problem z gazem
Sekwencja czy zwykły gaz? Jak sekwencja to jakie masz podzespoły (sterownik,reduktor,wtryski).gregor6 pisze:Witam mam problem z gazem w a6 c4 2.8 aah niby gazownik powiedział że on ze stropny instalacji zrobił wszystko ale auto na gazie dławi sie niema ciągu a szczegulnie do 3tyś obrotów potem jest już lepiej, na wolnych obrotach tak popiarduje z tłumika.Może ktoś ma jakiś popmysł
Fakt na gazie jak kolega wcześniej napisał musi mieć dobrą iskrę i można zacząć od świec, ale jeśli są w dobrym stanie i nie są tak stare to nie ma co wymieniać. To samo z przewodami, jeśli są stare i widać już jakieś zewnęczne uszkodzenia to można je wymienić najlepiej na ori. Przewody i cewka są jednak dość drogie więc trzeba mieć pewność że są do kitu żeby nie wywalać kasę na darmo bo może coś nie tak z instalką.
- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
Re: [audi a6 c4 2.8 lpg] problem z gazem
Oczywiście sekwencja, dla tego motoru nie ma innej opcji..Co do samej intalacji to firma jakas AG coś tam...
Co do przewodów to wydaje mi się ze trzeba zaryzykować, moje z wierzchu wyglądały jak nowe a jednak wymiana ich załatwiła problem. Fakt , kupiłem NGK za 380zł ale się opłacało. Myśle że do C4 będą ciut tańsze..
Co do przewodów to wydaje mi się ze trzeba zaryzykować, moje z wierzchu wyglądały jak nowe a jednak wymiana ich załatwiła problem. Fakt , kupiłem NGK za 380zł ale się opłacało. Myśle że do C4 będą ciut tańsze..
Moja niunia https://a6klub.pl/28-v6-quattro-193k ... vt7778.htm
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
przewody wymieniłem na craft ,świece ngk,miałem 6 błędów w silniku skasowane ,gazownik mi wymienił 4 wtryski,filtry , została zmieniona dawka gazu z 1.4 na 1.2 bara wszystko skalibrowane i powiem była poprawa na 40 km, i dalej to samo.Gazownik rozłożył ręce zmniejszył jeszcze przerwe na świecach na 0.8 jest troszke lepiej ale do 3tyś to zamula
[ Dodano: 2010-01-10, 12:44 ]
gaz mam stag 300 gazownik stwerdził że reduktor jest dobrej jakości i nigdy sie nie spotkał żeby ten typ sprawiał problemy
[ Dodano: 2010-01-10, 12:44 ]
gaz mam stag 300 gazownik stwerdził że reduktor jest dobrej jakości i nigdy sie nie spotkał żeby ten typ sprawiał problemy
Grzegorz Domański
- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
A więc z tego co mówiliśmy wszystko masz zrobione oprócz cewek. Wydaje mi się że musisz to sprawdzić.
Moja niunia https://a6klub.pl/28-v6-quattro-193k ... vt7778.htm
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [audi a6 c4 2.8 lpg] problem z gazem
Pytając miałem na myśli kolegę zakładającego temat. A ty kolego masz AGC Zenit jak dobrze rozpoznaję.Niestety nie jest to dobrej jakości sterownik.gregorklinski pisze:Oczywiście sekwencja, dla tego motoru nie ma innej opcji..Co do samej intalacji to firma jakas AG coś tam...
Co do przewodów to wydaje mi się ze trzeba zaryzykować, moje z wierzchu wyglądały jak nowe a jednak wymiana ich załatwiła problem. Fakt , kupiłem NGK za 380zł ale się opłacało. Myśle że do C4 będą ciut tańsze..
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Sterownik dobrej jakości, ale jaki model reduktora i wtrysków?Ze stagiem często ładują czerwonego walteka a to jest lipa. Panowie nie ma co wróżyć z fusów. Trzeba by podłączyć vaga i sprawdzić czy wyrzuca jakieś błędy, jak sondy pracują na benzynie a jak na gazie, jakie są czasy benzyny na gazie a jakie na benzynie jak i również korekty krótkie i długie na benzynie i na gazie.Czy tak samo jest na zimnym i na rozgrzanym? W ciemno można by po kolei wszystko wymieniać a nie w tym sens. Faktem jest że czerwony waltek nawet nowy potrafi się szybko rozkalibrować.gregor6 pisze:przewody wymieniłem na craft ,świece ngk,miałem 6 błędów w silniku skasowane ,gazownik mi wymienił 4 wtryski,filtry , została zmieniona dawka gazu z 1.4 na 1.2 bara wszystko skalibrowane i powiem była poprawa na 40 km, i dalej to samo.Gazownik rozłożył ręce zmniejszył jeszcze przerwe na świecach na 0.8 jest troszke lepiej ale do 3tyś to zamula
[ Dodano: 2010-01-10, 12:44 ]
gaz mam stag 300 gazownik stwerdził że reduktor jest dobrej jakości i nigdy sie nie spotkał żeby ten typ sprawiał problemy
- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
Nie moge wypowiadac sie na temat instalacji poniewaz nie jestem znawcą tematu. Założyłem gazociąg 1.5 roku temu i smiga. Na początku był problem własnie z szarpaniem przy niskich obrotach, no i u mnie skonczyło sie na wymianie przewodów. Ale nie mam pojecia jak sprawdzic cewki.
Odnośnie jakosci instalacji to jakiej firmy sobie życzyć przy zakładaniu? Mówisz ze AG coś tam to lipa?
Odnośnie jakosci instalacji to jakiej firmy sobie życzyć przy zakładaniu? Mówisz ze AG coś tam to lipa?
Moja niunia https://a6klub.pl/28-v6-quattro-193k ... vt7778.htm
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Na temat Zenita było na forum. Są o wiele lepsze sterowniki: Landi renzo, Stag.gregorklinski pisze:Nie moge wypowiadac sie na temat instalacji poniewaz nie jestem znawcą tematu. Założyłem gazociąg 1.5 roku temu i smiga. Na początku był problem własnie z szarpaniem przy niskich obrotach, no i u mnie skonczyło sie na wymianie przewodów. Ale nie mam pojecia jak sprawdzic cewki.
Odnośnie jakosci instalacji to jakiej firmy sobie życzyć przy zakładaniu? Mówisz ze AG coś tam to lipa?
Czy miałeś aktualizowanę oprogramowanie w swoim Zenicie, które pojawiło się w zeszłym roku. Jak Instalka byłą zakładana 1.5 roku temu to miałeś jeszcze stare oprogramowanie. Jakie masz do tego wtryski i reduktor? Kilka fotek z pod maski dałoby lepszy obraz twijej sinstalki.
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
polecam to forum http://lpg-forum.pl/index.php?sid=67dfb ... d6a738fc59
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Przerwy na świecach się nie rusza. Kupujesz świece do swojego modelu, wymieniasz i ma grać. Zmniejszanie świecy to jest tylko doraźne leczenie a problem nie jest rozwiązany. W pierwszym temacie który założyłeś pisałeś o błędach w kompie, że zostały wykasowane. Jakie to błędy?gregor6 pisze:przewody wymieniłem na craft ,świece ngk,miałem 6 błędów w silniku skasowane ,gazownik mi wymienił 4 wtryski,filtry , została zmieniona dawka gazu z 1.4 na 1.2 bara wszystko skalibrowane i powiem była poprawa na 40 km, i dalej to samo.Gazownik rozłożył ręce zmniejszył jeszcze przerwe na świecach na 0.8 jest troszke lepiej ale do 3tyś to zamula
[ Dodano: 2010-01-10, 12:44 ]
gaz mam stag 300 gazownik stwerdził że reduktor jest dobrej jakości i nigdy sie nie spotkał żeby ten typ sprawiał problemy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga