[ A6 C6 ] gaz w c6
[ A6 C6 ] gaz w c6
Witam dalej drąże temat zakupu audi a6 c6 na Taxi.
Sporo osób pisało że 2.4 V6 w benzynie będzie dobrym rozwiązaniem z powodu dużo tanszej eksploatacji niż 2.0 lub 2.7 TDI.
W związku z tym jeszcze pytanko czy te silniki w gazie faktycznie się tak dobrze spisują jakie spalanie w gazie i na benzynie i jaka jest różnica w 2,4 w c5 a6 a w c6 a6
Dzięki.
Zakładaj tematy w odpowiednich działach!
Sporo osób pisało że 2.4 V6 w benzynie będzie dobrym rozwiązaniem z powodu dużo tanszej eksploatacji niż 2.0 lub 2.7 TDI.
W związku z tym jeszcze pytanko czy te silniki w gazie faktycznie się tak dobrze spisują jakie spalanie w gazie i na benzynie i jaka jest różnica w 2,4 w c5 a6 a w c6 a6
Dzięki.
Zakładaj tematy w odpowiednich działach!
Ostatnio zmieniony 08 sty 2010, 16:03 przez MarcinF, łącznie zmieniany 1 raz.
MarcinF
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli instalacja jest dobrej jakości i gazownik ma łeb na karku to na gazie chodzi bez zarzutu. W C5 jest to normalna wolnossąca jednostka z pięcioma zaworami na cylinder. Nie wydaje mi się żeby w C6 zmieniło się coś wielkiego, tym bardziej w początkowych modelach C6.
Jak chcesz auto na taxi i masz w okolicach gazownika, który zakłada Landi renzo omegas to wal do niego. Porządna instalacja ale troszkę droższa, ale na taxi szybko Ci się zwróci. Będziesz robił sporo kilometrów więc liczy się niezawodność, czyli moim zdaniem nie ma co się pakować w trochę tańsze instalacje. Zaoszczędzisz teraz a potem wydasz 2razy tyle bo się zacznie wszytko walić.
Jak chcesz auto na taxi i masz w okolicach gazownika, który zakłada Landi renzo omegas to wal do niego. Porządna instalacja ale troszkę droższa, ale na taxi szybko Ci się zwróci. Będziesz robił sporo kilometrów więc liczy się niezawodność, czyli moim zdaniem nie ma co się pakować w trochę tańsze instalacje. Zaoszczędzisz teraz a potem wydasz 2razy tyle bo się zacznie wszytko walić.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie. A na jakich gratach LPG jeździsz (komputer, wtryski, reduktor).KMS pisze:Jedyną różnicą jaką odczówam jeżdżąc na gazie jest faktura na stacji paliw :mrgreen:
Spalanie trasa 8-11l miasto 12-16l/100km gazu
Zmiany w silniku to rozrząd na łańcuchu, większa moc i nie znalazłem przepływomierza
Bez przepływomierza? To co mierzy masę zasysanego powietrza do kolektora?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Silniki AMM ASM BDV tak jak w C5 mają miernik masy powietrza, silnik BDW ma czujnik ciśnienia powietrza pod kolektorem zamontowany zaraz za przepustnicą więc jest to trochę inaczej niż w starszych jednostkach 2.4, coś na wzór LPG gdzie map sensor albo czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie pod kolektorem i według tego komputer ustala dawki wtryskiwanego gazu.KMS pisze:Komputer i reduktor DTgas, wtryski matrix, do tego przed reduktorem założony jest jakiś zbiornik z podgrzewaniem.fassi1 pisze:na jakich gratach LPG jeździsz (komputer, wtryski, reduktor).Też chciałbym wiedziećfassi1 pisze:To co mierzy masę zasysanego powietrza do kolektora?
[ Dodano: 2010-01-10, 14:22 ]
Przed reduktorem masz na myśli na gumowym wężu już w fazie lotnej czy na miedzi w fazie ciekłej.
Jak sprawuje się autko na gazie? Jak po porannych przełączeniach na zimnym silniku i jak z mocą na gazie, głębsze depnięcia, ostrzejsze przyspieszanie, czy są jakieś różnice między benzyną i gazem?
Z góry dzięki za twoje opinie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przepraszam fassi1, umknął mojej uwadze twój post.
O ile dobrze pamiętam ten zbiornik zamontowany jest na miedzi przed reduktorem, mam to wszystko wsadzone przy nadkolu i z góry tego nie widać.
Co do reszty, bez żadnych problemów na zimnym siniku i przy ostrych depnięciach brak zauważalnych różnic w pracy na gazie czy Pb.
Jedynie mam zastrzeżenia natury estetycznej co do montażu instalacji.
O ile dobrze pamiętam ten zbiornik zamontowany jest na miedzi przed reduktorem, mam to wszystko wsadzone przy nadkolu i z góry tego nie widać.
Co do reszty, bez żadnych problemów na zimnym siniku i przy ostrych depnięciach brak zauważalnych różnic w pracy na gazie czy Pb.
Jedynie mam zastrzeżenia natury estetycznej co do montażu instalacji.
Czy na zdjęciu jest widoczny?fassi1 pisze:silnik BDW ma czujnik ciśnienia powietrza pod kolektorem zamontowany zaraz za przepustnicą
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ta fotka nie jest moja ale silnik ten sam (bez inst. gazowej), mam gdzieś swoje ze zdjętą przepustnicą ale je dobrze ukryłem :lol:
Jak będzie dobre światło zrobię kilka fotek, ten zbiorniczek będzie trudno sfotografować bo jest od spodu i musiał bym wjechać na kanał.
[ Dodano: 2010-02-22, 21:09 ]
Jak będzie dobre światło zrobię kilka fotek, ten zbiorniczek będzie trudno sfotografować bo jest od spodu i musiał bym wjechać na kanał.
[ Dodano: 2010-02-22, 21:09 ]
Chyba zlokalizowałemfassi1 pisze:silnik BDW ma czujnik ciśnienia powietrza pod kolektorem zamontowany zaraz za przepustnicą
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 70
- Rejestracja: 26 paź 2008, 10:48
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Śląskie
Podepnę się pod temat, czy mam rozumieć że BDW nie ma w ogóle przepływomierza?fassi1 pisze: Silniki AMM ASM BDV tak jak w C5 mają miernik masy powietrza, silnik BDW ma czujnik ciśnienia powietrza pod kolektorem zamontowany zaraz za przepustnicą więc jest to trochę inaczej niż w starszych jednostkach 2.4, coś na wzór LPG gdzie map sensor albo czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie pod kolektorem i według tego komputer ustala dawki wtryskiwanego gazu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga