Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.5tdi 150KM] nierówna praca silnika i straszne trzaski

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
piotrekquattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
Lokalizacja: pszczyna

[C5 2.5tdi 150KM] nierówna praca silnika i straszne trzaski

Post autor: piotrekquattro » 29 gru 2009, 12:46

Witam niedawno kupiłem to pechowe auto.
Stuki w silniku były wczesniej... tylko ze narastały jak przymroziło to chodził gorzej niz czołg. rozciekł sie simering na wale i straszne wycieki z niego są. I pewnego pieknego dnia zaczoł nierówno pracowac i zmalała mu moc, kopci na biało i szarpie silnikiem. Ale pali na dotyk co najlepsze i moje pytanie brzmi co to moze byc pompa czy wtryski i jakie to są koszta.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 12:48 przez piotrekquattro, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawne v6 to marzenie

piotrekquattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: piotrekquattro » 29 gru 2009, 13:07

zapomniałem dodac ze ten samochód pali jak smok...
sprawne v6 to marzenie

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 29 gru 2009, 17:05

kolego zobacz hydraylike zaworowa i wałeczki... <ok>

piotrekquattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: piotrekquattro » 29 gru 2009, 20:08

mechanik powiedział ze to bardziej wtryski klepią... no a pozatym stuki słychac tez z dołu...
sprawne v6 to marzenie

mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 29 gru 2009, 21:02

sciagnij dekle i sam zobaczysz ...tylko sie nie załam.......juz to przechodziłem....wymiana 4 wałków na raz i popychacze pestki dzwigienki...koszt....wysoki...mi z prawej strony dawało ...jak bym traktor odpalił ale wymieniłem obie strony <ok>

piotrekquattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: piotrekquattro » 07 sty 2010, 15:01

no i dzis dekle sciągłem... wałeczki są OK... a jak wtryski wyszarpac? bo tylko 1 mi sie udało wyciagnac, ma ktos dobry sposób?
sprawne v6 to marzenie

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 07 sty 2010, 18:02

pokrec rozrusznikiem to same wyskocza :mrgreen: tylko wkrec te blaszki bo ci w kosmos poleca <ok>
pozd.
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

piotrekquattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: piotrekquattro » 11 sty 2010, 23:16

kolego kreciłem rozrusznikiem i tylko 2 wyskoczyły a reszta ani nie drgnie... tzn kluczem na boki sie ruszają i nic wiecej... co dalej robic?
sprawne v6 to marzenie

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 12 sty 2010, 08:03

napisz na PW to sie zgadamy i jakos ci pomoge. <ok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 12 sty 2010, 12:14

piotrekquattro pisze:no i dzis dekle sciągłem... wałeczki są OK... a jak wtryski wyszarpac? bo tylko 1 mi sie udało wyciagnac, ma ktos dobry sposób?
Kolego mam pytanie czy wałki wyciągałeś z panewek czy tylko podniosłeś dekle i na podstawie tego co było widać oceniłeś wałki?. Chyba, że kręciłeś rozrusznikiem i w ten sposób "zbadałeś" każdą krzywkę. Swoją drogą czy wtryski mogą aż tak klepać?. Wiem, że mogą lekko cykać. Wtryski w V6 są smarowane lub chłodzone olejem?.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 12 sty 2010, 21:27

kupiłeś auto mimo że w silniku coś stukało?

Darek...
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 07 gru 2008, 20:38
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Darek... » 13 sty 2010, 07:51

gacuś pisze:kupiłeś auto mimo że w silniku coś stukało?
bo to są TDI-ki z audiiii nie stukające :roll: :?: :lol:

piotrekquattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
Lokalizacja: pszczyna

Post autor: piotrekquattro » 27 sty 2010, 23:23

koledzy pomocy!!
dzis ten... samochód odpaliłem i wyjechałem z garazu, potem moze chodził z 10 minut wiem ze miałem resztki paliwa... A objawy miał takie ze prawie nic nie stukało i nagle dak zaczeło cos dupac ze auto zgasło i klapa. Mi sie wydaje ze to przez pąpe są te stuki. Moze byc cos takiego ze np. filtr paliwa moze byc zawalony dotego brakło paliwa i nie chodzi tylko te dupanie... Moze to pąpa tak stukac bo te stuki słychac bardziej przy pompie...
a niedawno byłem nim u elektryka na kompie i zrobił taki myk cos tam nacisł i własnie silnik tak walił dał na komputerze Esc i zas normalnie pracował, powiedział ze to jest cos przy rozrządzie, wiem tez ze nie pracuje na 2 cylinder
Jutro kupie paliwo i zobacze czy zapali...
dajcie mi jakies porady
sprawne v6 to marzenie

kowallubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
Lokalizacja: Lubin dolnośląskie

Post autor: kowallubin » 28 sty 2010, 02:52

Po pierwsze to nigdy w życiu nie dopuszczaj żeby w v6 zabrakło ci paliwa, ba, nie dopuszczaj do tego żeby ci się rezerwa zapaliła te typy mają układ wtryskowy który łatwo zapowietrzyć a trudno odpowietrzyć. przy zapowietrzonym układzie pompa ( czyt. ok 1500 - 2000zł w twoim portfelu ) nie pożyje długo.

Po drugie kup sobie kabel diagnostyczny i interfejs vag com i naucz się robić logi i odczytywać błędy - wszystko to można wykonać i opanować w tydzień lub dwa czytając obszerne zasoby tego forum i AKP poświęcone tej tematyce.

Koszt tych dwóch rad to ok 100zł za kabel.

A i jak nie ma paliwa w przeźroczystym przewodzie zasilającym pompę wtryskową to radzę przed odpalaniem auta przeczytać wszystko co wyskoczy po wpisaniu w szukajce "odpowietrzenie vp44"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga