[C5 2.5tdi 150KM] nierówna praca silnika i straszne trzaski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
- Lokalizacja: pszczyna
[C5 2.5tdi 150KM] nierówna praca silnika i straszne trzaski
Witam niedawno kupiłem to pechowe auto.
Stuki w silniku były wczesniej... tylko ze narastały jak przymroziło to chodził gorzej niz czołg. rozciekł sie simering na wale i straszne wycieki z niego są. I pewnego pieknego dnia zaczoł nierówno pracowac i zmalała mu moc, kopci na biało i szarpie silnikiem. Ale pali na dotyk co najlepsze i moje pytanie brzmi co to moze byc pompa czy wtryski i jakie to są koszta.
Stuki w silniku były wczesniej... tylko ze narastały jak przymroziło to chodził gorzej niz czołg. rozciekł sie simering na wale i straszne wycieki z niego są. I pewnego pieknego dnia zaczoł nierówno pracowac i zmalała mu moc, kopci na biało i szarpie silnikiem. Ale pali na dotyk co najlepsze i moje pytanie brzmi co to moze byc pompa czy wtryski i jakie to są koszta.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 12:48 przez piotrekquattro, łącznie zmieniany 1 raz.
sprawne v6 to marzenie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
- Lokalizacja: pszczyna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
- Lokalizacja: pszczyna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
- Lokalizacja: pszczyna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
- Lokalizacja: pszczyna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Kolego mam pytanie czy wałki wyciągałeś z panewek czy tylko podniosłeś dekle i na podstawie tego co było widać oceniłeś wałki?. Chyba, że kręciłeś rozrusznikiem i w ten sposób "zbadałeś" każdą krzywkę. Swoją drogą czy wtryski mogą aż tak klepać?. Wiem, że mogą lekko cykać. Wtryski w V6 są smarowane lub chłodzone olejem?.piotrekquattro pisze:no i dzis dekle sciągłem... wałeczki są OK... a jak wtryski wyszarpac? bo tylko 1 mi sie udało wyciagnac, ma ktos dobry sposób?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 gru 2009, 12:27
- Lokalizacja: pszczyna
koledzy pomocy!!
dzis ten... samochód odpaliłem i wyjechałem z garazu, potem moze chodził z 10 minut wiem ze miałem resztki paliwa... A objawy miał takie ze prawie nic nie stukało i nagle dak zaczeło cos dupac ze auto zgasło i klapa. Mi sie wydaje ze to przez pąpe są te stuki. Moze byc cos takiego ze np. filtr paliwa moze byc zawalony dotego brakło paliwa i nie chodzi tylko te dupanie... Moze to pąpa tak stukac bo te stuki słychac bardziej przy pompie...
a niedawno byłem nim u elektryka na kompie i zrobił taki myk cos tam nacisł i własnie silnik tak walił dał na komputerze Esc i zas normalnie pracował, powiedział ze to jest cos przy rozrządzie, wiem tez ze nie pracuje na 2 cylinder
Jutro kupie paliwo i zobacze czy zapali...
dajcie mi jakies porady
dzis ten... samochód odpaliłem i wyjechałem z garazu, potem moze chodził z 10 minut wiem ze miałem resztki paliwa... A objawy miał takie ze prawie nic nie stukało i nagle dak zaczeło cos dupac ze auto zgasło i klapa. Mi sie wydaje ze to przez pąpe są te stuki. Moze byc cos takiego ze np. filtr paliwa moze byc zawalony dotego brakło paliwa i nie chodzi tylko te dupanie... Moze to pąpa tak stukac bo te stuki słychac bardziej przy pompie...
a niedawno byłem nim u elektryka na kompie i zrobił taki myk cos tam nacisł i własnie silnik tak walił dał na komputerze Esc i zas normalnie pracował, powiedział ze to jest cos przy rozrządzie, wiem tez ze nie pracuje na 2 cylinder
Jutro kupie paliwo i zobacze czy zapali...
dajcie mi jakies porady
sprawne v6 to marzenie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
Po pierwsze to nigdy w życiu nie dopuszczaj żeby w v6 zabrakło ci paliwa, ba, nie dopuszczaj do tego żeby ci się rezerwa zapaliła te typy mają układ wtryskowy który łatwo zapowietrzyć a trudno odpowietrzyć. przy zapowietrzonym układzie pompa ( czyt. ok 1500 - 2000zł w twoim portfelu ) nie pożyje długo.
Po drugie kup sobie kabel diagnostyczny i interfejs vag com i naucz się robić logi i odczytywać błędy - wszystko to można wykonać i opanować w tydzień lub dwa czytając obszerne zasoby tego forum i AKP poświęcone tej tematyce.
Koszt tych dwóch rad to ok 100zł za kabel.
A i jak nie ma paliwa w przeźroczystym przewodzie zasilającym pompę wtryskową to radzę przed odpalaniem auta przeczytać wszystko co wyskoczy po wpisaniu w szukajce "odpowietrzenie vp44"
Po drugie kup sobie kabel diagnostyczny i interfejs vag com i naucz się robić logi i odczytywać błędy - wszystko to można wykonać i opanować w tydzień lub dwa czytając obszerne zasoby tego forum i AKP poświęcone tej tematyce.
Koszt tych dwóch rad to ok 100zł za kabel.
A i jak nie ma paliwa w przeźroczystym przewodzie zasilającym pompę wtryskową to radzę przed odpalaniem auta przeczytać wszystko co wyskoczy po wpisaniu w szukajce "odpowietrzenie vp44"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga