mam ogromny problem, otóż po wymianie wtrysków wszystko było ok auto odpaliło przejechało parę kilometrów, jednak ciągle był błąd przepływomierza i temp. w dolocie. Wyciągnąłem kabelek z przepływki, zobaczyłem że jeden kabel jest przesunięty i nie jest w szeregu w czasie tego niestety doszło do krótkiego zwarcia z kablem obok, nic specjalnego. Od tamtej pory mam następujące błędy na komputerze i nie mogę ich skasować:
SILNIK:
1282 Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego
przerwa lub zwarcie do masy
1375 Zawór
przerwa lub zwarcie do masy - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
1028 Przekaźnik dmuchawy-J323
przerwa lub zwarcie do masy
1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75
przerwa lub zwarcie do masy
1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18
przerwa lub zwarcie do masy
523 Czujnik temp.powietrza zasysanego-G 42
przerwa lub zwarcie do plusa
741 Kontrola pedału hamulca
nieprawidłowy sygnał
SKRZYNIA BIEGÓW:
16955 Przełącznik stopu/hamulca - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
21572 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
8274 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
22304 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
12337 Nie znany kod błędu
nie autoryzowane
0 Nie znany kod błędu
Odłączyłem aku na noc i dalej nic nie da rady skasować. Czy ktoś wie co to może być?
POMOCY

uszkodzenie w ustawieniach podstawowych