Tak jak w temacie jechałem rano do pracy i auto nagle zgasło podczas jazdy.Jak sie okazało pozniej w filtrze nie bylo paliwa tzn.wygladało na to ze sie zapowietrzył(co prawda rzadko jezdzdze na rezerwie ale tego dnia akurat tak było z tym ze zapalila sie jakies 15km wczesniej)Mechanik do ktorego zaprowadzilem odpowietrzal ja jak instrukcja kaze,na przewodach pojawiło sie paliwo ale ciagle z powietrzem.Auto dalej nie chce zapalic.Po podłaczeniu kompa wyskoczyły mi 2 błedy 01376 engine speed signal for injection pump(sygnał obrotow pompy wtryskowej, po przetłumaczeniu)oraz 01268quantity adjuster n 146(nastawnik dawki).Czy takie błedy moga pojawic sie rowniez przy zapowietrzeniu czy przygotowywac sie na regeneracje pompy.Bardzo prosze o porady poniewaz w poniedziałek chce odstawic samochod do bosha i nie chciabym zostac niepotrzebnie naciagniety na zbyt duuuze koszta,tym bardziej ze aktualnie licze sie z kazda zlotowka(poprzedniego dnia zona uszkodziła drugie auto-wiec poczatek zimy mam dosyc ciekawy

pozdrawiam wszystkich i przy okazji zycze Wesołych,spokojnych i przede wszystkim rodzinnych Swiat