[A6 c4 2.5 tdi ael] Zapowietrzony silnik ?
[A6 c4 2.5 tdi ael] Zapowietrzony silnik ?
Po wymianie przewodu metalowego od wtryskiwacza do pompy zrobilem ok 2km potem samochod stal, a po jakiejs godzinie jak zaczalem jechac silnik zaczal podejrzanie szarpac (jakby odcinalo mu paliwo) Nastepnie po zachamowaniu silnik zgasl i juz nie odpalil. Kreci normalnie, wszystkie kontrolki dzialaja, napis ok sie wyswietla i nic. Moze ktos ma jakies porady jak sie do tego zabrac, jak sprawdzic czy nie jest zapowietrzony ? Z gory dziekuje
Witam.
Jechałem dziś na rezerwie do cpnu i w drodze skończyło mi się paliwo. Kiedy zalałem ropy i próbowałem odpalić, okazało się, że pompa nie chce zassać paliwa, a w wężyku nie było go ani kropli. Czy zalanie filtra paliwa ropą pomoże??
Jechałem dziś na rezerwie do cpnu i w drodze skończyło mi się paliwo. Kiedy zalałem ropy i próbowałem odpalić, okazało się, że pompa nie chce zassać paliwa, a w wężyku nie było go ani kropli. Czy zalanie filtra paliwa ropą pomoże??
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
Witam ponownie.
Dziś próbowałem odpalić mój samochód po tym, jak w drodze zabrakło mi paliwa.
Zalałem filtr paliwem, w baku około 20 l, kiedy kręcę rozrusznikiem, pompa ssie paliwo z filtra, ale nie odpala i kiedy przestaję kręcić, paliwo cofa się do filtra. Dodam, ze pompa mi cieknie i miałem w najbliższym czasie ją uszczelnić.
Pomóżcie panowie.
Dziś próbowałem odpalić mój samochód po tym, jak w drodze zabrakło mi paliwa.
Zalałem filtr paliwem, w baku około 20 l, kiedy kręcę rozrusznikiem, pompa ssie paliwo z filtra, ale nie odpala i kiedy przestaję kręcić, paliwo cofa się do filtra. Dodam, ze pompa mi cieknie i miałem w najbliższym czasie ją uszczelnić.
Pomóżcie panowie.
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.
- Loud-s
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 gru 2007, 22:32
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn
Witam mam do was pytanko. Czy przy wymianie filera paliwowego po zalaniu go ON i cofnieciu sie paliwa do zbiornika, nie robiła sie wam tzw. "poduszka"?
Pisze dlatego ponieważ jak wymieniałem filtr to zalałem do paliwem i zapaliłem autko. Samochód chodził kilka min i zdech.paliwo nie zostało zassane z zbiornika..(efekt poduszki)
.. czy nie lepiej było by filtr podłączyć do zbiornika a z drugiej strony podłączyć taką ręczna pompka do paliwa która można za grosze kupić i pompowac przez nią paliwo zeby uniknąć tekiego zapowietrzenia?
ktoś z Was stosował taką metodę?
pzodro
Pisze dlatego ponieważ jak wymieniałem filtr to zalałem do paliwem i zapaliłem autko. Samochód chodził kilka min i zdech.paliwo nie zostało zassane z zbiornika..(efekt poduszki)
.. czy nie lepiej było by filtr podłączyć do zbiornika a z drugiej strony podłączyć taką ręczna pompka do paliwa która można za grosze kupić i pompowac przez nią paliwo zeby uniknąć tekiego zapowietrzenia?
ktoś z Was stosował taką metodę?
pzodro
stara ale jara
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski