Witam wszystkich
Mam problem z moją instalacją gazową(strasznie falują obroty na biegu jałowym). Gazownik twierdzi że jest to wina sterownika, podobno poprzedni właściciel założył badziew. Chciałbym zmienić sterownik i okablowanie na STAGA ale mam mały problem bo nie bardzo mogę znaleść sklepu gdzie mógłbym to kupić (wszędzie sprzedaą komplety). Może ktoś mi pomoże z tym problemem. Może znacie jakiś sklep gdzie to kupię. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
Proszę zakładać tematy w odpowiednich działach nazywając je zgodnie z Regulaminem nazywania tematów
[C5 2.8 Q 193KM] problem ze sterownikiem gazu
[C5 2.8 Q 193KM] problem ze sterownikiem gazu
Ostatnio zmieniony 27 lis 2009, 08:27 przez rali, łącznie zmieniany 2 razy.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A na jakiej podstawie stwierdził że to wina sterownika? Podmieniał inny? Może wystarczy regulacja a może wina leży po stronie auta (jakaś niesprawność techniczna). Jaki masz sterownik. Wymiana sterownika na staga wiąże się z wymianą całego okablowania. Można też przelutować wtyczki do sterowników ale trzeba wiedzieć co się robi i nie każdy na pewno sterownik można w ten sposób podmienić Stagiem, więc znów powrót do wymiany okablowania. Spróbuj u producenta, może dostaniesz sam sterownik. Więcej szczegółów na ww.lpg-forum.pl
Sterownik to AG. N benzynie chodzi ok, a ostatnim razem grzebał przy gazie 3 godziny i jak udało mu sie zlikwidować falowanie to zaczynał przerywać podczas jazdy, kombinował na różne sposoby i nie dał rady tego zgrać. Zresztą byłem u dwuch mechaników i to samo mi powiedzieli.Najciekawsze jest to że nie zawsze te obroty falują, nieraz jest tak że cały dzień potrafi być wszystko ok.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Czyli masz słynnego Zenita, więc nie ma powodów do zadowolenia.
który masz sterownik:
http://moto.allegro.pl/item822016744_ze ... laska.html
http://moto.allegro.pl/item829685188_ag ... altek.html
pierwszy starego typu, drugi nowego typu.
To jest kiepska elektronika. Auta grupy VAG są wymagające i muszą mieć bardzo dobre sterowanie na gazie.
Da się to ustawić ale wymaga czasu i wiedzy. Nie będzie to jednak perfekcyjnie bo są sterowniki, które są o wiele lepsze i lepiej to ogarną. Jak gazownik nie ma pierwszego i drugiego to zmień gazownika. Jakie masz wtryski i reduktor? Musi być wydajny reduktor i trzymający stałe ciśnienie.
Proszę wklejać fotki, nie tylko podawać link, który wkrótce będzie nieaktywny!
który masz sterownik:
http://moto.allegro.pl/item822016744_ze ... laska.html
http://moto.allegro.pl/item829685188_ag ... altek.html
pierwszy starego typu, drugi nowego typu.
To jest kiepska elektronika. Auta grupy VAG są wymagające i muszą mieć bardzo dobre sterowanie na gazie.
Da się to ustawić ale wymaga czasu i wiedzy. Nie będzie to jednak perfekcyjnie bo są sterowniki, które są o wiele lepsze i lepiej to ogarną. Jak gazownik nie ma pierwszego i drugiego to zmień gazownika. Jakie masz wtryski i reduktor? Musi być wydajny reduktor i trzymający stałe ciśnienie.
Proszę wklejać fotki, nie tylko podawać link, który wkrótce będzie nieaktywny!
Ostatnio zmieniony 27 lis 2009, 08:31 przez A6 Forum - fassi1, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga