Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[Audi A6 C5] panel sterowania koło ręcznego

Wnętrze
ODPOWIEDZ
KEISOP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[Audi A6 C5] panel sterowania koło ręcznego

Post autor: KEISOP » 18 lis 2009, 18:37

witam panowie!mam problem otóż posiadam taki panel kolo recznego do sterowania tylko za bardzo nie wiem do czego on moze byc,kolega mi tłumaczy ze moze on byc do sterowania nawigacja np w zegrach ,gdy kupywałem moje audi byly i sa założone zegary od diesla kupilem tylko same cyferblaty i jest ok i ostatnio zaczelem zastanawiac sie nad kupnem nawigacji plus tylko nie wem czy jest sens nie wiem jak mam to psradzic czy mialem nawigacje w miejscu gdzie aktualnie mam radio i klimatronik czy naprawde powinienem miec ja w zegarach na FISie z tym ze bylem w serwisie w celu ustalenia wyposazenia samochdu i kody wskazuja na to ze samochod FISu nie posiada i jestem zielony :-/ prosze o podpowiedzi

Awatar użytkownika
edzioedek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: edzioedek » 18 lis 2009, 23:05

Kolego to jest napewno panel od nawigacji która jest wyświetlana miedzy zegarami w tym miejscu co spalanie i takie tam pokazuje w bagażniku powinieneś miec po lewej stronie w schowku czytnik płyty do navi. Jak byś miał navi plus to nie było by tego panelu bo ta navi ma sterowanie przy wyświetlaczu

arekjask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna

Re: panel sterowania koło ręcznego

Post autor: arekjask » 19 lis 2009, 12:26

KEISOP pisze:kody wskazuja na to ze samochod FISu nie posiada
To chyba pojechałeś bo bandzie ;-). FIS to wyświetlacz między zegarami. Jest tam np. temperatura, info z komputera o spalaniu, info z radia (RDS).
Te przyciski to pewnie od navi w FIS-ie. Też takie mam. Zapodaj zdjęcie (może być z komórki) to łatwiej będzie o odpowiedź.
Kogel-mogel FB :/
Fora to jest biwak. :)