[A6 C5 2.5 tdi 2001 avant ] Deska rozdzielcza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 lis 2009, 14:58
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[A6 C5 2.5 tdi 2001 avant ] Deska rozdzielcza
Witam czy może mi ktoś wysłać zdjęcia całej deski rozdzielczej gdy autko chodzi i osiągnie już wszystkie prawidłowe temperatury oraz parametry?
Myśle że teraz wszystko zrobiłem prawidłowo i temat nie znajdzie się w koszu.
Myśle że teraz wszystko zrobiłem prawidłowo i temat nie znajdzie się w koszu.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Temat wystarczy [A6 C5]. W tym temacie silnik ani nadwozie nie mają znaczenia
.
Co chcesz wiedzieć? Po rozgrzaniu silnika (np. po dłuższej jeździe w trasie):
- temperatura oleju w granicach 80-100 st. C,
- temperatura wody w okolicach 90-100 st. C,
- napięcie ładowania akumulatora ok. 14 V.

Co chcesz wiedzieć? Po rozgrzaniu silnika (np. po dłuższej jeździe w trasie):
- temperatura oleju w granicach 80-100 st. C,
- temperatura wody w okolicach 90-100 st. C,
- napięcie ładowania akumulatora ok. 14 V.
Kogel-mogel FB 
Fora to jest biwak.

Fora to jest biwak.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 lis 2009, 14:58
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
-temp oleju nie powinna byc mniejsza niz 80 stopni i raczej nie wieksza niz 120arekjask pisze:Temat wystarczy [A6 C5]. W tym temacie silnik ani nadwozie nie mają znaczenia.
Co chcesz wiedzieć? Po rozgrzaniu silnika (np. po dłuższej jeździe w trasie):
- temperatura oleju w granicach 80-100 st. C,
- temperatura wody w okolicach 90-100 st. C,
- napięcie ładowania akumulatora ok. 14 V.
-temp plynu wbite 90 (powiedzmy od 87 do 92 ) jak tobie arek osiaga 100 to wspolczuje
-napiecie 14,2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Poniżej foto zegarów po ok. 0,5 godzinnej jeździe w mieście. Temperatura płynu chłodniczego jest już ustalona, temperatura oleju może się chyba jeszcze trochę zwiększyć, ale nie przekracza 100 st.C . Napięcie jest zwykle za kreską 14V, ale czasem zjeżdża w okolice 14V.
![Obrazek]()
Kogel-mogel FB 
Fora to jest biwak.

Fora to jest biwak.

- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
i tak powinno wlasnie wygladacarekjask pisze:Poniżej foto zegarów po ok. 0,5 godzinnej jeździe w mieście. Temperatura płynu chłodniczego jest już ustalona, temperatura oleju może się chyba jeszcze trochę zwiększyć, ale nie przekracza 100 st.C . Napięcie jest zwykle za kreską 14V, ale czasem zjeżdża w okolice 14V.
Obrazek

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 lis 2009, 14:58
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
no ja chyba mam też coś z licznikiem
rano po przekręceniu kluczyka temperatura wody rośnie odrazu do 70st i tak się trzyma cały czas a wskaźnik od ładowania ucieka na max;/ ÂŁadowanie spr. na vagu i jest takie jak być powinno. Podejrzewam, że coś z licznikiem nie tak. proszę o jakieś rady . pozdrawiam

- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
sprawdzić na kompie licznik (kanał 17)texi89 pisze:Podejrzewam, że coś z licznikiem nie tak. proszę o jakieś rady .
można tam wykonać test wskazania wszystkich zegarów
uwaga na to wskazanie prądu, śledzić uważnie, bo jeżeli alternator przeładowuje to może narobić nieprzyjemności
co do temp płynu, możliwe - termostat albo czujnik płynu chłodzącego
ale pierwsze to zegary bo jeżeli wskazania ok to nim się zainteresować