Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5 tdi 2001 avant ] Deska rozdzielcza

Elektryka
ODPOWIEDZ
Danielo222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 lis 2009, 14:58
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[A6 C5 2.5 tdi 2001 avant ] Deska rozdzielcza

Post autor: Danielo222 » 04 lis 2009, 16:50

Witam czy może mi ktoś wysłać zdjęcia całej deski rozdzielczej gdy autko chodzi i osiągnie już wszystkie prawidłowe temperatury oraz parametry?
Myśle że teraz wszystko zrobiłem prawidłowo i temat nie znajdzie się w koszu.
:)

arekjask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 469
Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: arekjask » 05 lis 2009, 10:24

Temat wystarczy [A6 C5]. W tym temacie silnik ani nadwozie nie mają znaczenia :-).

Co chcesz wiedzieć? Po rozgrzaniu silnika (np. po dłuższej jeździe w trasie):
- temperatura oleju w granicach 80-100 st. C,
- temperatura wody w okolicach 90-100 st. C,
- napięcie ładowania akumulatora ok. 14 V.
Kogel-mogel FB :/
Fora to jest biwak. :)

Danielo222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 lis 2009, 14:58
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Danielo222 » 05 lis 2009, 10:31

Dzięki
:)

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 05 lis 2009, 10:48

arekjask pisze:Temat wystarczy [A6 C5]. W tym temacie silnik ani nadwozie nie mają znaczenia :-).

Co chcesz wiedzieć? Po rozgrzaniu silnika (np. po dłuższej jeździe w trasie):
- temperatura oleju w granicach 80-100 st. C,
- temperatura wody w okolicach 90-100 st. C,
- napięcie ładowania akumulatora ok. 14 V.
-temp oleju nie powinna byc mniejsza niz 80 stopni i raczej nie wieksza niz 120
-temp plynu wbite 90 (powiedzmy od 87 do 92 ) jak tobie arek osiaga 100 to wspolczuje
-napiecie 14,2

arekjask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 469
Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: arekjask » 05 lis 2009, 10:57

alukard pisze:-temp plynu wbite 90 (powiedzmy od 87 do 92 ) jak tobie arek osiaga 100 to wspolczuje
To mnie zastrzeliłeś ;-) . Mam wskazówkę na "12-tej", ale nie pamiętam, czy jest tam 90 czy 100 st :-).
Kogel-mogel FB :/
Fora to jest biwak. :)

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 06 lis 2009, 08:46

arekjask pisze:ale nie pamiętam, czy jest tam 90 czy 100 st :-) .
na 100% jest tam 90st C, więc ok

arekjask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 469
Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: arekjask » 06 lis 2009, 09:00

Poniżej foto zegarów po ok. 0,5 godzinnej jeździe w mieście. Temperatura płynu chłodniczego jest już ustalona, temperatura oleju może się chyba jeszcze trochę zwiększyć, ale nie przekracza 100 st.C . Napięcie jest zwykle za kreską 14V, ale czasem zjeżdża w okolice 14V.

Obrazek
Kogel-mogel FB :/
Fora to jest biwak. :)

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 06 lis 2009, 09:47

arekjask pisze:Poniżej foto zegarów po ok. 0,5 godzinnej jeździe w mieście. Temperatura płynu chłodniczego jest już ustalona, temperatura oleju może się chyba jeszcze trochę zwiększyć, ale nie przekracza 100 st.C . Napięcie jest zwykle za kreską 14V, ale czasem zjeżdża w okolice 14V.

Obrazek
i tak powinno wlasnie wygladac <piwo>

Awatar użytkownika
elviernes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 18 sie 2009, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: elviernes » 06 lis 2009, 16:46

witam,
podepnę się pod temat.U mnie te wskazania na desce są troszkę inne i zaczynam się niepokoić,może nadwrażliwy jestem ;-) wskazanie napięcia ładowania to około 16 i cały czas tak sie trzyma,a temperatura tez dziwna,po 30 min ledwo 70 stopni.

Danielo222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 lis 2009, 14:58
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Danielo222 » 07 lis 2009, 00:00

No właśnie ja tez mam temp trochę więcej niż 70 stopni a ładowanie najlepiej sprawdzić na akumulatorze jakie jest bo mi np.wyszło u elektryka że mam coś po prostu z zegarami bo na aku pokazuje 14.2 a na zegarach 16.
:)

texi89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 15 gru 2010, 11:21
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: texi89 » 13 sty 2012, 21:24

no ja chyba mam też coś z licznikiem :/ rano po przekręceniu kluczyka temperatura wody rośnie odrazu do 70st i tak się trzyma cały czas a wskaźnik od ładowania ucieka na max;/ ÂŁadowanie spr. na vagu i jest takie jak być powinno. Podejrzewam, że coś z licznikiem nie tak. proszę o jakieś rady . pozdrawiam

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 14 sty 2012, 14:15

texi89 pisze:Podejrzewam, że coś z licznikiem nie tak. proszę o jakieś rady .
sprawdzić na kompie licznik (kanał 17)
można tam wykonać test wskazania wszystkich zegarów
uwaga na to wskazanie prądu, śledzić uważnie, bo jeżeli alternator przeładowuje to może narobić nieprzyjemności
co do temp płynu, możliwe - termostat albo czujnik płynu chłodzącego
ale pierwsze to zegary bo jeżeli wskazania ok to nim się zainteresować

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja